geen klachten

Maar mijne heren; alles is bij jullie gebonden aan vaste protocollen en dat werkt in veel gevallen uitstekend. In uitzonderlijke gevallen is dat echter niet zo. Protocollen ontmenselijken de onderneming en verhogen de kosten voor de klant. Ik weet het, iedereen doet het en het gaat dan ook geregeld helemaal mis. In de protocollen wordt de professional gereduceerd tot apparatsjik.

Houden zich aan de gemaakte afspraken, geen verrassingen qua prijs achteraf.

Bij onderhoud word er gekeken naar de kilometers en dan wat er aan de auto gedaan moet worden. Alles word netjes overlegd zodat je niet voor verassingen komt te staan als je de auto ophaalt. Heel duidelijk wat er gedaan is ahv het overzicht wat je krygt. Dus zeer tevreden!

geweldige service

zie bovenstaande

Vriendelijke ontvangst aangesproken met mijn naam.

Efficiënte bediening en duidelijke beoordeling van de te verrichten reparatie. Ik wordt telefonisch benaderd over de kosten van de uit te voeren reparatie. Als de reparatie klaar is, wordt ik direct telefonisch op de hoogte gesteld.

Altijd netjes geholpen

Je hoeft maar te bellen en het wordt op zee korte termijn opgelost. Ga zo doorrrrrrrrrrrr

Weer super!

Heel vriendelijk, heel behulpzaam, auto wordt keurig en netjes terug gegeven. Auto wordt voor je schoongemaakt! Een dikke tien!

zeer goed geholpen

zeer prettige personen vriendelijk ontvangen de koffie was goed

Communicatie vind ik slecht

Krijg sms dat ik niet bereikbaar ben voor afspraak terwijl mobiele nummer bekend is. Prijzen grote beurt staan niet vermeld vlgs mij bij plannen afspraak. Auto 4 uur kwijt voor grote beurt is erg lang is mijn mening

Zeer goede ervaring

Er wordt duidelijk gecommuniceerd met eventuele foto's erbij wat er aan de auto mankeert.

Een goede ervaring

Nadat de diagnose gesteld was, heeft de garage mij goed uitgelegd waarom een en ander moest gebeuren. Daarna is mijn auto goed gerepareerd.

klantvriendelijk met hele goede service

ben zeer tevreden en kom zeker terug

Alles perfect verlopen netjes op tijd enz.

professioneel, flexibel en goede uitleg

professioneel, flexibel en goede uitleg

prima ervaring

prima ervaring Opmerking: Het invullen van dit soort enquêtes geschiedt te uwen behoeve. Het is dan ook ten onrechte , dat wij akkoord zouden moeten gaan met uw gebruiksvoorwaarden en privacybeleid. We hebben dit veld in casu wel aangevinkt, doch uitsluitend omdat de enquête anders niet verzonden kan worden; doch wij hebben e.e.ea. niet gelezen en gaan hiermee dus ook niet mee akkoord. Voor toekomstige gevallen geldt, dat wij geen enquêtes meer zullen invullen indien u wederom zou vragen akkoord te gaan met dit soort voorwaarden.

Uitgevoerd in juist overleg. Ik rijd geen 3000 km p jaar.

Correct, comme il faut!

Ik voel mij hier gewaardeerd

Afspraak maken: uitstekend Ontvangst bij receptie: goed Vervangend vervoer: stond klaar Werkzaamheden aan auto: volgens afspraak Rekening: volgens afspraak Kortom dit bezoek aan Nefkens Valkenswaard is goed bevallen, ik was eerder steeds bij Nefkens Best.

vlot gewerkt en erg servicegericht

Auto voor grote beurt gebracht. Toen deze na 90 minten weer klaar stond was er ook al een update afgewerkt en de auto was gewassen en van binnen ook schoon gemaakt

Goede service vanaf het plannen van de afspraak voor de onderhoudsbeurt tot aan het ophalen. Voor ons was dit de eerste keer dat de auto een beurt kreeg bij Nefkens. Als tip; omdat het de eerste keer was had het handig geweest dat we geattendeerd waren op jullie systeem van diagnose en keuzes kunnen maken voor wat wel/niet uit te laten voeren. Makkelijk systeem maar voor hetzelfde geldt had ik de sms niet gelezen of de mail tussentijds niet gezien. Als je weet dat dit komt kunnen we er rekening mee houden. Voor de rest top. Ook dat de auto gewassen en uitgezogen was.

prima en snel en goed geholpen

zeer te vreden

Slecht, enkel uit op geld binnenhalen

Ik heb een pakket bij de auto gekocht van €700. Hierin werd door de verkoper vanalles beloofd qua service wat in het pakket zou zitten en uiteindelijk is dit allemaal gelogen. Maarja ze hebben hun geld wel binnen ..

Tot de volgende beurt

maken deze hoge score volledig waar in alle opzichten.

hier valt niets aan toe te voegen.

Snelle service

geen opmerkingen