Prima geholpen weer!

Vakkundig en snel geholpen weer.

Erg goede service

Henri, bedankt voor de goede service!

Geweldige service.

Bij het maken van de afspraak voor de reparatie werd al aangegeven wat ik on verwachten. Op de dag van de reparatie kreeg ik via sms en mail de vraag om akkoord te gaan met de opgave. Dus geen verrassingen bij het ophalen van de auto. Er was wel een verrassing bij het ophalen van mijn auto maar dat was een leuke verrassing. De auto was opvallend schoon van binnen en buiten.

Vriendelijk, correct en volgens afspraak.

Zoals hierboven.

Mijn vragen zijn goed en snel afgehandeld. beha

Vindt de benadering van de mensen van Nefkens Valkenswaard altijd prettig goede mix tussen zakelijk en persoonlijk. Reparaties netjes uitgevoerd. Hoop niet dat Stellantis het in z'n hoofd haalt om Nefkens het dealerschap te ontnemen.

Blij met Nefkens Valkenswaard

Wat een verschil in communicatie in vergelijking met mijn vorige garage. Afspraken worden netjes nagekomen. Geen onnodige en ongevraagde reparaties. Ik ben blij met Nefkens!

Staan altijd klaar

Hele goede service en prettige medewerkers

Xxxx

Xxxx

Altijd goed en netjes te woord gestaan

Altijd goed werk afgeleverd en correct afgehandeld

Nogal verwarrend

Gebeld voor maken van een redelijk urgente situatie op maandag. Kon pas aan het einde van de week terecht. Bij het afleveren van de auto afgesproken dat ik gebeld zou worden om te overleggen. Nooit gebeld. Toen ik zelf belde was het " te laat " om dat vandaag nog te doen. Waardoor het probleem mogelijk niet voorkomen kan worden voor een volgende keer.

Geweldige service na dat ik ben overgestapt naar nefkens omwille van discussie en ergernissen bij garages bij mij in de buurt. Duidelijke uitleg en keuzes die je zelf kan maken. Zeer vriendelijk en klantgericht. Een geweldige garage met zeer goed personeel!

Netjes

vakkundig

Eerlijk verhaal waardoor een probleem wegens hoge kosten niet opgelost kon worden.

Goede en duidelijke service

Personeel is erg aardig en beleefd. Denken mee.

uitstekend

uitstekend

Heel snel met kennis van zaken en correct en adequaat behandeld

reparatie was uitgevoerd en ik dacht dat er niet niet goed was. Mee teruggegaan en toen bleek dat ik iets verkeerd deed. Het correct behandeld en uitermate goed behandeld Pluim

Zie onderstaande

Correct en klantvriendelijk ervaren!

Prima geholpen

Goed geholpen, afspraak vlug kunnen maken, ook toen aanvullende problemen waren kon dat meteen gerepareerd worden.

Fijne en goede service. Prima leenfiets mee gekregen.

vlotte en nette bediening

vlotte en nette bediening

Door onverwachte stukken aan mijn auto, werd zowel de APK keuring en onderhoud toch binnen 3 dagen verwezenlijkt!

Prima vriendelijk service

Goed en snel geholpen