Zoals gebruikelijk een uitstekend goede service

Zie hierboven!

goede service, doen wat afgesproken is!

top

Supper

Klantvriendelijke bediening.kwam toevallig de nieuwe directeur tegen , supere man.

Makkelijk via internet afspraak ingepland!

Goede ontvangst, leenauto stond klaar. In de middag gebeld dat de auto klaar was, gewassen en van binnen schoongemaakt als extraatje! Fijn om te zien dat er ook nog bedrijven zijn die hun klanten in de watten leggen.

Prima Service

Prima Service, volgens Planning uitgevoerd.

Gewoon goed

Alles was puik,en ik weet nu ook hoe de achteruit van het nieuwste model werkt !

Prima geregeld alles mooi optijd en goed afgewerkt.

Alles volgens afspraak geregeld en mooi optijd met prettige medewerkers en dankzij de vp kaart vervangend vervoer. En dit was voor mij heel fijn omdat mijn garage van mijn woonplaats naar valkenswaard is verplaatst.

Goede service ondanks de hoge kosten blijf ik tevreden

Correcte uitvoering conform afspraak

Daarnaast melding ontvangen dat er een oliedruk probleem in nabije toekomst kan ontstaan, welke binnen garantie viel en dus geen extra kosten met zich meebracht.

Professionel

Adequaat, snel en goed.

netjes opgelost

alles als afgesproken afgewerkt

Auto binnen 3 uur klaar om op te halen

Netjes, snel

TOP!!

Wederom alles top geregeld.

Prettige ervaring

Jammer dat ik voortaan voor de garage naar Valkswaard moet i. p. v. dat ik in Veldhoven kan blijven. Gelukkig bekende gezichten in Valkenswaard. Fijn dat er mee gedacht wordt over de eventuele problemen. Prettig dat ik de auto schoon kon ophalen.

Het is goed, maar het kan nog beter.

Het is goed, maar het kan nog beter. Met name de stoelen in de koffiecorner mogen wel een niveau of 2 hoger. In auto's zitten goede stoelen voorzien van de nodige comfortabelere materialen. Waarom? Omdat men ook rekening houdt met langere ritten. En dus langere zithouding. Bovendien geven een aantal leren stoelen ook meer aanzien Een eenvoudige APK beurt duurt al gauw meer dan een uur. Maar de stoelen zijn daar niet echt op berekend Bovendien zou ik persoonlijk alle lectuur aan de muur hangen in een lectuurzuil. Wie wil lezen pakt het zelf wel. De tafel blijft daardoor vrij voor kopjes koffie / thee. En voor wie wil kan bijvoorbeeld even aan tafel met een laptop werken.

Snelle en perfecte service

Vriendelijke medewerkers, snelle en correcte afspraak, prima uitleg over de werkzaamheden.

Oké

Alles prima.

Zeer correct

Wijze afspreken en behandeling waren beide prima.

Goede service en vriendelijk

Vriendelijke ontvangst. Uitstekende service

Prettig contact.

Afspraak is goed afgehandeld. Netjes op tijd en vriendelijk personeel.

Zeer correct en vriendelijke medewerkers.

Altijd behulpzaam en snelle afwikkeling van wat er ook aan je auto is. Vriendelijk te woord gestaan.

Doen wat ze beloven

goede uitleg bij de receptie doe al jaren mee met de enquete nog nooit een taart gehad

perfecte service

perfecte service