Zeer professioneel

Zowel bij aankomst als vertrek correcte bejegening, goede service en uitleg en een schone auto terug! Een aanrader.

Prima service, prettige medewerkers

Goed geholpen, er wordt geluisterd naar de omschreven problemen door de bestuurder.

Natuurlijk nefkens

Zoals altijd zeer tevreden met advies en afhandelen servicebeurten

De goede service uit Veldhoven worden in Valkenswaard door gezet

Service beurt goed uitgevoerd en auto stond weer tip top klaar.

Transparante garage

Van te voren wordt duidelijk verteld wat er gedaan gaat worden, wat het gaat kosten. Als er iets ontdekt wordt tijdens inspectie wordt, indien mogelijk, een foto getoond. Met garages is het altijd lastig omdat ik als klant niet alles kan toetsen, maar de transparante duidelijke communicatie geeft mij vertrouwen.

In een woord : goed !

Netjes, vriendelijk en betrouwbaar dus goed. Hoger geef ik nooit. Dat is aardig voor op school.

Tevreden

Niets is volmaakt !

gastvrije behandeling en auto weer in uitstekende gebracht

Ondanks vervelende zoektocht vanuit Veldhoven door Waalre in Valkenswaard beland. Ontvangst bij Peugeot prima. Rond 17:00 u auto weer opgehaald en hij rijdt weer heerlijk. Uiteraard weer heen en terug door dramadorp Waalre, waar kennelijk altijd wegen/straten opgebroken zijn en nooit omleidingen aangegeven worden.

Zeer goede service en super vriendelijk personeel

Vriendelijk en kundig personeel, die hun afspraken goed nakomen.

Zoals ik hierboven vermeld heb.

Netjes geholpen vriendelijke medewerkers, echter erg prijzig

Bijzonder dat mijn auto van binnen en van buiten gepoetst is, . Is een aangename verassing daar niet van maar had liever een lagere rekening gehad . Voor mijn gevoel heb ik die poets beurt dubbel en dik betaald in elk geval.

altijd goed tevreden

snelle afspraak maken,ben altijd goed tevreden over de onderhoud, en ze sturen mij een bericht ,als de auto klaar is

Nette vlotte service, auto zelfs gewassen en van binnen uitgedaan.

Vriendelijk personeel aan de balie en denkt met de klant mee.

Zoals altijd vriendelijk personeel en een goede service.

Deze vestiging is een echte aanrader.

Prima ervaring.

Prima service.

Vooral Henry is Goud waard voor jullie team!

Zie bovenstaande!

Plezierige service

Plezierige service, met overleg vooraf over grotere uitgaves.

onderhoudsbeurt

Prima uitgevoerd.

Super service

Uitstekend! Zelfs mijn auto gewassen!

Gewoon GOED

Prima service, duidelijke communicatie. Jammer dat het aangereikte onderhoudsboekje niet is afgestempeld.

Vriendelijk personeel, snelle afhandeling & met als verrassing een schoongemaakte auto bij het ophalen van de auto na een servicebeurt!

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard