Super klantgericht

Afspraak perfect op tijd en meteen geholpen. En een lekkere kop koffie gehad.

Snelle service, vriendelijk personeel,

De reguliere beurt was sneller klaar dan verwacht en inclusief de gevraagde extra's was het minder duur dan verwacht!!

Prima geholpen!

Snelle hulp bij vervangen dimlicht

voor zover ik kan waarnemen is alles goed gecontroleerd en uitgevoerd - het enige wat ik niet kan zien is, of bij de navigatie-update naast Benelux (is vernieuwd want nieuwe wegen in Veldhoven staan er op) ook (zoals afgesproken) Duitsland en Frankrijk vernieuwd zijn - daar vertrouw ik dan maar op!

Zeer goede service

Tijdens vakantie in de buurt van Valkenswaard had ik onvoorzien mankement aan de auto. Ondanks de drukke werkplaatsagenda werd plek gemaakt om meteen te analyseren wat het probleem was. Onderdelen werden besteld en de volgende ochtend werd een en ander gemonteerd. Dit alles uitgevoerd door vriendelijke, klantgerichte medewerkers. Het bestaat nog!!!

Goed geholpen en heel goed contact bij aanmelding

Bij APK keuring enkele technische puntjes verholpen na melding dus alles perfect

Super service

Zeer vriendelijk personeel, vragen worden zeer goed beantwoord, er wordt zeer goed uitgelegd wat er voor onderhoud nodig is en welke kosten daaraan verbonden zijn. Komen de gemaakte afspraken na.

Geweldige service

Top medewerkers, goede sfeer en super service.

Klantvriendelijk en goede service

Zeker tevreden

Vriendelijk snel goed geadviseerd

Voor de eerste keer in Valkenswaard bij Nefkens geholpen door dat ik met pech stond.Snel waren zei terplekke ,vriendelijk en goed geadviseerd

Snelle werkwijze en goede (voor)informatie

Ging gesmeerd deze service beurt, alleen was men vergeten het serviceboekje in te vullen. Na bellen kan ik terecht in Valkenswaard en wordt dit hersteld

Afspraak is afspraak

Goede en snelle service

Een tegenvaller qua banden. Door medewerker gezocht naar een alternatief en een goed aanbod ontvangen. Verder goede en snelle service.

alles prima volgens afspraak geregeld

Eerste afspraak voor onderhoudsbeurt is goed bevallen na een paar jaar op ander adres.

Uitermate tevreden!

5 sterren!

Ben naar tevredenheid geholpen,zeer kundig personeel aan de balie,bedankt.

Persoonlijke benadering. Heel prettig/vertrouwd.

Persoonlijk. Heel prettig, vertrouwd en professioneel.

uiteindelijk geweldig

Ik was verbaasd dat de APK-keuring niet meer in de VIP-pas zat, die ik vorig jaar opnieuw had afgesloten, want dat was mij toen niet medegedeeld maar wel dat de prijs €10 omhoog ging. Dit was dus een dubbele prijsverhoging. De APK-keuring en andere werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. De motor, interieur en exterieur zijn heel netjes gereinigd waar ik ook heel blij mee ben. Ik vind het toch een zeer goede waardering.

Goed geregeld en vriendelijk.

Goed geregeld en vriendelijk

Zeer Tevreden

Na wisseling van vestiging werd ik zeer goed geholpen.

Prettige samenwerking !

Alles word duidelijk en correct uitgelegd ! Vriendelijke medewerkers en de service is echt goed !! Succes

Zeer goed. Enige minpuntje is dat ze geen leenauto hadden en ik een hele week voor mijn werk auto’s moest lenen Service erg goed

Deskundig, meedenkend, vooraf duidelijk over de kosten,bijzonder aardige en correcte medewerkers

Ik was aangenaam verrast door de duidelijkheid die je vooraf krijgt over de kosten van de reparaties/vervangingen, vergezeld van een advies over de noodzaak. Er werd ook aangegeven dat het desgewenst ook kon wachten tot de volgende beurt. Erg efficiënt ook om dat met een tijdige mail en sms voor te leggen. De auto was snel klaar, ik werd meteen gebeld, en hij kwam van binnen en van buiten schoongemaakt terug. Ook bijzonder attent en aardig personeel.

Mijn eerste ervaring is heel goed!!!

geweldige, vriendelijke, professionele behandeling

Zeer snel, vriendelijk en goed geholpen door jullie garagebedrijf. Ik heb een vip pas gekregen omdat ik een nieuwe klant ben. Volgend jaar natuurlijk zelf betalen. Maar dat geeft vele voordelen. Ik kreeg een prachtige leenwagen mee. Een Peugeot 208 die groter is dan mijn auto. Ik vond het een beetje spannend om er mee te rijden maar enige kilometers verder wilde ik hem eigenlijk liever houden. Dat wordt sparen!

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard