Geweldige service

Fijne mensen bij Nefkens Valkenswaard

Afspraken nakomen

Goed.

Goed geholpen door Dave Lunenburg.

Jarenlange meer dan uitmuntende service!

In deze garage heb ik het volste vertrouwen!

Hier staat klant vriendelijkheid nog voorop

Perfecte service Wordt netjes op de hoogte gehouden En snelle reparatie

klantvriendelijk, behulpzaam, vakkennis

zie bovenstaande , zegt alles

Vriendelijk en netjes werk

Vriendelijk en netjes werk afgeleverd

Accurate en vriendelijk

Alles goed geregeld Mooie huurauto Goede uitleg en mijn auto was ook nig eens van binnen schoon gemaakt Ik ben tevreden

Onze eerste ervaring met dit bedrijf is heel positief.

Kenmerkend was een behulpzame en heel flexibele opstelling bij onze zoektocht naar een nieuwe auto. Niets is teveel moeite. We zijn blij met onze keuze voor Nefkens Valkenswaard en hebben alle vertrouwen in hun service en vakmanschap. Een pluim nog voor Leo. Bedankt.

snel en kwaliteit

snel een afspraak kunnen maken. de auto was op afgesproken tijdstip klaar. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Snel, attent, service

Prettige garage. Afspraken worden nagekomen.

Vriendelijk personeel. Neemt de tijd om afspraken duidelijk door te nemen voordat de service gedaan wordt. je komt niet voor verrassingen te staan.

Helemaal goed

Alles was perfect geregeld, en snel!

personeel altijd vriendelijk

Het was de eerste keer na aankoop auto voor onderhoud auto.Het is fijn dat je overal van op de hoogte gebracht wordt voor wat er extra bijkomt en de hoogte van bedrag wordt door gegeven.En dat ze de tijd nemen voor uitleg en heel vriendelijk zijn.

Altijd goed bij Nefkens Valkenswaard

Niet te groot bedrijf, de contact is perfect en persoonlijker. Ik wens daardoor niet meer te worden gebeld door Nefkens Nederland....

Ondanks dat het een lease auto was goed en snel geholpen

Servicebeurt uifgevoerd aan Lease auto Broekhuis, Goede en snelle service.

Altijd vrolijk en attent.

fijne mensen die een hart voor auto,s hebben

Snelle service, vriendelijk personeel

Snelle service, auto weer netjes schoongemaakt en vriendelijk personeel.

Snel op afspraak

Banden wissel vond snel na afspraak. Jammer dat de velgen niet gereinigd zijn.

Top geregeld

Afspraak gemakkelijk gemaakt, meteen geholpen, binnen de afgesproken tijd klaar en inhoudelijk top. Grote waardering !

Service is goed

Afspraken worden keurig nagekomen

Klantvriendelijk, kundig en doeltreffend

Prima op tijd verlopen volgens gemaakte afspraak m.b.t. bandenwissel. Klantvriendelijke ontvangst met de vraag of er naast de bandenwissel nog andere zaken aan de auto onderzocht moesten worden in de werkplaats. Aanbieden van koffie en het lezen van een krantje in de wachtruimte maakte dat het verblijf prettig was. Na zo'n veertig minuten lagen de 'zomersloffen' er weer vakkundig onder. Een afrondend praatje met de receptionist en een au revoir weer met de 3008 de weg op. Klaar voor de zomer.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard