Vriendelijk personeel Duidelijke afspraken Service gericht

Vriendelijke ontvangst, goede service, onderhoud uitgevoerd zoals het hoort.

Bovenstaande zegt genoeg.

Okay

Opmerking: mijn naam is : mevr M. Op ‘t Root

Vriendelijk personeel bij een jaarlijkse controle

Vriendelijk ontvangen. Leenfiets stond al klaar.

+ Hoewel jullie agenda helemaal vol was tot ergens in januari konden jullie toch tussdendoor mijn zomer/winterbandenwissel uitvoeren. - Er is wel een te lange wachttijd als je een normale afspraak wilt maken voor onderhoud aan je auto. Wellicht meer personeel aannemen? Of een beter loon geven zodat personeel graag bij jullie komt (of blijft) werken?

Lang wachten

Donderdagavond auto gebracht woensdag pas klaar. En dat voor een kapotte band. Slechte informatie moest steeds zelf bellen

Klantvriendelijk en goede service

Uitstekende service in onderhoud

Prettige contacten en prima informatie over de voortgang van het onderhoud. Geen verrassingen.

Fijne service, erg tevreden

Duidelijke communicatie vooraf, dag van tevoren nog vervangend vervoer kunnen regelen en duidelijke communicatie over wat tijdens de onderhoudsbeurt is gedaan.

Fantastische medewerking Nefkens personeel

Onze bedrijfswagen dreigde stil te vallen; hij reed nog wel, maar .... Eerste mogelijkheid voor reparatie 8 januari 2024. Ok daar doe je het mee zolang de wagen rijdt. Maar dan schakelt hij helemaal niet meer of met heel veel gekraak. Dat is toch niet de bedoeling. "Breng uw auto maar, dan proberen we hem tussendoor te repareren.` Precies een week later rijdt en schakelt hij weer als een zonnetje. Daar hebben ze wel voor moeten overwerken! Dankjewel Nefkens personeel in Valkenswaard. Stg. Planterij de Pimpernel uit Waalre is jullie heel dankbaar.

Volgens afspraak op tijd, correct èn snel geholpen.

Zie boven.

Op tijd en goed uitgevoerd

netjes en vriendelijk geholpen .

en alles volgens afspraak gemaakt .

Keurig

Stip, vriendelijk, gewoon keurig

Prettig en vlot

Auto op tijd klaar. Personeel vriendelijk

Snelle afhandeling en goede uitleg

Ga zo door!

Keurige service en uitleg

Top!!

Snelle en vakkundige service. Zeer klantvriendelijk. Chapeau!! Nogmaals mijn dank hiervoor.

Prettig om geïnformeerd te worden over de geplande werkzaamheden en daar zelf een beslissingsmoment in te hebben

Professioneel en Klantgericht

Professioneel en klantgericht

Klantvriendelijk, oplossend, efficient, vakbekwaam

Volle tevredenheid

Een prima service

Tijdens het wisselen van de winterbanden bleek de verlichting van mijn kenteken defect te zijn. Er werd netjes gevraagd of ik tijd had om langer te wachten aangezien ze moesten zoeken waar het probleem zat. Het bleek te gaan om een kabelbreuk en het is meteen gerepareerd.

Zeer correcte service

Alles perfect, afspraak maken, vooraankondiging met heldere voorwaarden auto half geladen. Daarna bericht op dag zelf, wat moet gebeuren en wat optioneel. Dit zorgt er voor dat er geen verrassingen zijn en helderheid over kosten enz. Dus top.

Niet de eerste keer goed dit keer

Na wisseling accu starte auto niet

Bandenwissel met een kopje koffie

Zoals altijd weer perfect geholpen!

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard