De auto ziet er weer fantastisch uit en ben uiterst tevredem

Zoals altijd: perfect

Vriendelijk en efficiënt.

Goeie service

Prima afhandeling!

Prima afhandeling en communicatie wat betreft het onderhoud! Een 10! Maar wat betreft taxatie van mijn auto ben ik niet tevreden. Twee jaar geleden mijn auto (bijna drie jaar oud)gekocht bij Nefkens voor 15220 en nu slechts een waarde van €9000. Ruim €6000 afschrijving in twee jaar tijd. Altijd door jullie onderhouden! Geen mankementen. Ziet er top uit.... Een erg lage prijs. Qua onderhoud beveel ik de garage aan Qua taxatie........niet Indien mogelijk graag een hoger bod!

Goede garage met vriendelijk personeel

Altijd tevreden met het geen er aan de auto moet gebeuren. En ook goede adviezen .

Niet optimaal

Gekomen voor een mankement deze opgelost zeide ze toen ik weg reed was het nog steeds toen zelf de band er afgehaald en bleek de schokbreker stuk te zijn dit hadden ze de eerste keer niet opgemerkt wat ik raar vond toen weer weg gebracht en nu is het wel gemaakt

juiste reparatie en helemaal volgens afspraak

Hoewel het simpele reparatie betrof en 1e contact was hij helemaal volgens telefonische afspraak uitgevoerd, Was van begin af zakelijk 100% in order met persoonlijke noot tijdens afspraak maken en bij inleveren en ophalen auto ook weer.

Top! 10

Service is prima buiten de reistijd

De reisafstand is een nadeel tegenwoordig.

prima geholpen.

gewoon prima geholpen. vriendelijke mensen en behulpzaam. dus gewoon zo doorgaan jack

Geweldige service

Vriendelijk ontvangst, geweldige service. Nefkens Valkenswaard is echt een aanrader!

Geweldig.

Super goede service en zeer vriendelijk.

Prima ontvangst, communicatie en service

Werd vriendelijk ontvangen en na digitale ontvangst van de diagnose met kostenopgave, is het onderhoud uitgevoerd. Na een telefoontje kon ik de auto netjes gewassen weer ophalen.

Goede, klantvriendelijke service

Goede service, klantvriendelijke mensen, duidelijke opgave van diagnose en kosten vooraf.

uitstekende ervaring.

Zeer vriendelijk en super service wordt er geleverd.

super

Super mannen , loopt weer als een zonnetje. Fam. van Kessel

uitstekend

Super service!

was allemaal keurig verlopen

Het was heel fijn dat de auto gepoetst was, motorisch kan ik er niets niets over zeggen, heb erg geen verstand van . Wel voelde ik dat hij vlugger optrok, hij rijdt weer heerlijk.

Uitstekende persoonlijke service, goede uitleg

Super service

Mijn ervaring is goed

Vriendelijk personeel

Altijd goede service en vriendelijk

Heb alles als zeer prettig ervaren. Kom zeker weer terug voor een volgende beurt

goede ervaring

fijne snelle service, top