Vriendelijke service en duidelijke uitleg

Vriendelijke service en duidelijke uitleg

gewoon goed

Receptie medewerkers erg behulpzaam en begripvol

Correcte afhandeling en korte, duidelijke afspraken.

Correcte afhandeling en korte duidelijke afspraken. Top, ga zo door.

Zeer Klantvriendelijk !Had

Had deze afspraak vergeten ! Werd echter gebeld en uitstekend geholpen. BRAVO !!

Uitstekend.

ALtijd goede service en vriendelijke mensen.

deskundig en vriendelijk

fijn en behulpzaam personeel en een goede service

Prima verzorgd. Locatie in Veldhoven blijft nog steeds favoriet, maar die is er voorlopig niet.

Snelle goede service

APK keuring. Gedaan wat afgesproken. Binnen 45 minuten weer buiten.

Goede klantenservice en klant vriendelijkheid

Erg klant vriendelijke balie medewerker en fijn klant gericht geholpen

Altijd keurig werk

Al lang tijd klant en ik wil niet naar een andere

super goed en fijn geholpen

Super goed en fijn geholpen

Prima Service bij Nefkens Valkenswaard

Hoewel de service van Nefkens Valkenswaard prima is en ze echt wat voor je willen betekenen ben ik minder tevreden over Peugeot zelf. Het feit dat een duidelijke en bekende fout (fora op internet staan er vol van) in het technische gedeelte niet onder garantie wordt hersteld. Nu werd het dure haperende onderdeel vervangen, maar is er slechts 25% korting op verleend. Dit verdient beslist een negatief oordeel. Ik zou het graag willen toelichten, Peugeot (of de importeur, of Nefkens zelf) mag daarvoor contact opnemen zodat ik dit kan uitleggen. Voor nu is het door Nefkens Valkenswaard prima afgewikkeld ondanks de toch nog behoorlijke financiële kosten voor het onderdeel wat vervangen moest worden. Jammer.

Bijzonder goed!

Vriendelijk contact.De werkzaamheden goed en snel uitgevooerd.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Vriendelijke ontvangst aan de balie, duidelijke uitleg van de prognose i.v.m keuring en reparatie.

De afspraak was zo geregeld.

Ben zeer tevreden zoals alles is geregeld en gegaan zoals afgesproken.

prettige ontvangst, goede en vlotte reparatie, naar tevredenheid

Na een prettige ontvangst heb ik - omdat ik op de reparatie kon wachten - plaatsgenomen in de koffiehoek, waar diverse tijdschriften liggen. Na een kort tijdbestek werd mij mee gedeeld dat de reparatie was gebeurd. Na afrekening ben ik begeleid naar de auto, waarna men de hoezen e.a. zaken verwijderde en men mij de sleutel overhandigde. Dit alles naar tevredenheid.

Snel, vriendelijk en sccuraat

Altijd zeer netjes en correct geholpen.

Prima service en contact

Tevreden

Correct op tijd en vriendelijk geholpen.

ik ben op tijd op de hoogte gebracht van de keuring vriendelijk geholpen met een afspraak maken op kunnen wachten met een kopje koffie netjes en correct en vriendelijk geholpen.

Alles perfect geregeld

Ik had een afspraak gemaakt voor mijn winterbanden te wisselen, toen vertelde ze dat de auto ook toe was aan een onderhoudsbeurt. Meteen een afspraak gemaakt, kon binnen 2 weken terecht. Toen ik aankwam sleutels ingeleverd ze vroegen of er nog klachten waren die heb ik doorgeven, en kreeg ik de sleutel van de leenauto, ze zouden mij melden of er nog meer problemen tegen kwamen tijdens het onderhoud + de kosten dat hebben ze perfect gedaan, later heb ik mijn auto opgehaald de rekening betaald en samen met de receptionist naar mijn auto gelopen en heeft hij de plastic hoezen van de stoel en stuurwiel en het bescherm papier op de grond verwijderd na het Brabantse houdoe ben ik naar huis gereden. Dus alles perfect.

Goed en vakkundig

Goed en vakkundig, altijd vriendelijk geholpen

Prima geholpen

Vriendelijke medewerkers Duidelijke communicatie Komen afspraken na

Mijn ervaring in Valkenswaard zijn prima

Volgens afspraak is alles uitgevoerd.

goede afspraak en in een keer afgewerkt tijdens het wachten

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard