Met plotelinge problemen wordt je dezelfde dag geholpen

Bij autopech heb je voorrang !

Snelle service

Snelle service

zeer goed geholpen

Er werd met mij overlegd wat er precies aan de had was, wat er moest gebeuren en of ik er mee eens was. Prima gedaan

Makkelijk afspraak te plannen. Afspraak en actie op tijd gestart en op tijd gereed. Helemaal goed.

Vertrouwd en uitstekende service

Zoals altijd weer perfect geholpen!

Vlekkeloos

Goed en deskundig geholpen.

Bovenstaande zegt genoeg

Ik ben keurig behandeld

Nette ontvangst, goed uitgelegd wat er aan de auto is gedaan. En lekkere koffie

Vriendelijk geholpen Auto netjes afgeleverd Nogal duur......

Betrouwbaar en correct

Hier is een klant nog koning En geen nummer Ze nemen tijd voor je en onderbouwen de voorgenomen werkzaamheden. Zeer tevreden.

Prima!!!!

Zeer correct en netjes geholpen wat wil je nog meer, zou het niet weten!!!!!!

We hebben de overstap van Veldhoven naar Valkenswaard moeten maken. Maar de service was daar ook uitstekend. Het was ook fijn om de "oude"vertrouwde gezichten te zien in de vestiging Valkenswaard

Klant- en service gericht en probleemoplossende instelling

Auto netjes afgeleverd incl wasbeurt en prettig contact bij het komen tot een oplossing.

Alles soepel volgens afspraak.

Professioneel afgehandeld.

Snel, duidelijk en netjes

Sinds de sluiting van Nefkens Veldhoven nu mijn auto voor onderhoud naar Nefkens Valkenswaard gebracht voor APK en onderhoud. Het systeem van snelle diagnose, duidelijk overzicht van wat er gedaan zou moeten worden via mail en internet, en vervolgens de manier van verhelpen is erg prettig. Prima eerste ervaring,

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard