Snelle en goede verwisseling van mijn banden

Prima geholpen; direct volgens afspraak aan de slag met plaatsen van de winterbanden. Kop koffie Wat wil je nog meer.

Goede garage en vriendelijk personeel

Onderhoudsbeurt en Apk keurig gedaan volgens afspraak, en koffie tijdens het wachten wat wil je nog meer.

Prima!

Helder overleg over de werkzaamheden!

Zeer vriendelijk en kundig bedrijf

Ik kon meteen komen ivm defecte koplamp; ok direct geholpen.

zeer goed werken volgens afspraak zijn er problemen gelijk mail of telefoon voor extra reparatie

goede service

uitstekende gang van zaken, zeer tevreden

prima de luxe

Heel plezierig , de mannen achter de balie, Henry en Dave, goede uitleg, ook vooraf bij het bespreken wanneer de auto kan komen. Ik kreeg informatie die ik begreep. De Berlingo rijdt weer als een zonnetje/naaimachine. Afhandeling was perfekt, ook wat betreft de huurauto, een C3. Het bellen, de e-mail, vlekkeloos. Ik ben als een vorst behandeld in de garage, hartelijk dank, volgend jaar weer.

Aangezien ik niets van auto’s afweet vertrouw ik volkomen op de eerlijkheid en kundigheid van het onderhoudspersoneel.

Vriendelijk en keurig

Word altijd vriendelijk en behulpzaam ontvangen.

Vriendelijk, vakkundig.

Vriendelijke, vakkundige hulp. Geen overbodige poespas, maar to the point.

Zolas altijd.. Prima!!

Het wordt bijna normaal, maar de service van Nefkens Valkenswaard is prima.

prima service.

prima service, komen afspraken na.

Blij dat er nog mensen zijn die je meteen helpen.

Gelukkig kijken deze mensen verder dan alleen waar ik voor kom. Anders zou ik mijn auto nu naar de sloop hebben kunnen brengen.

Klantvriendelijk en deskundig

Idem

Uitstekend, zoals altijd!!

Prima service, over de techniek heb ik geen oordeel daar heb ik geen verstand van daarom kom ik bij Nefkens, de auto keurig gepoetst navigatie bijgewerkt zeer tevreden. Van de prijs moest ik even slikken maar nu kan de auto er weer een jaar tegen met dank aan jullie team.

Altijd goede service en dit in geval auto opgehaald en teruggebracht

professioneel behandeling van mijn auto

zeker dat ik zal goed advice krijgen

Kwam onverwachts binnen en werd vrijwel direct geholpen. En direct alles weer in orde gemaakt.

Zeer snelle service! Direct geholpen, euvel direct opgelost!! Grote Klasse!

Tevreden over het werk

Wel teleurgesteld dat ik geen leenauto gratis meekreeg Volgens de factuur was het wel onderhoud Vervanging vd distributieriem, waar toen ik de auto kocht 10 jaar garantie op was

Ben tevreden. Netjes

Ben tevreden. Alleen zouden ze even terug bellen voor de kosten dat is niet gebeurd. Jammer.

goede service

Ik heb een pech-onderweg van Nefkens. Voor de tijd dat mijn auto in de garage moest zijn was er geen vervangende auto. Gelukkig wel een elektrische fiets. Een alternatief naar mijn tevredenheid.

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard