

De manier van handelen en het contact met VSB is niet helemaal netjes gegaan bij de laatste onderhoudsbeurt. Ik heb dat ook aangegeven bij het bedrijf. VSB heeft dit heel goed opgepakt en contact met mij opgenomen voor uitleg. Het is fijn om gehoord te worden en ze hebben er alles aan gedaan om het geschil op te lossen. Ik heb al jaren een onderhoudscontract bij VSB en altijd heel tevreden geweest. Ook dit hebben ze weer goed afgehandeld.
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. Bij VSB vinden we het belangrijk dat klanten gehoord worden, en het is goed om te zien dat dit ook in jouw geval is gelukt. We hopen dat je ook in de toekomst tevreden blijft met onze service en we blijven ons best doen om aan je verwachtingen te voldoen! Met vriendelijke groet, Team VSB
Originele beoordeling
Ze verrichten handelingen waar je niet om gevraagd hebt, zonder prijsopgaaf of offerte. Dan vraag je om uitleg maar ze doen niet de moeite om je terug te bellen. Door de instellingen, waar ik ook niet om gevraagd had, aan mijn vloerverwarming, begon deze te fluiten. Ze wilde niemand sturen omdat ik mijn factuur nog niet had betaald die een uiterste betaaldatum 24-02-2025 en het was 05-02-2025. Dan krijg je te horen dat eerst de factuur betaald moet worden en ze dan pas iemand sturen. In het gesprek werd je heel duidelijk gemaakt dat ik als klant duidelijk fout zat. Nadat ik te kennen gaf mijn rechtsbijstand erbij te halen werd er een afspraak gemaakt. De nieuwe instellingen van de vloerverwarming zouden ervoor zorgen dat mijn vloer op den duur "kapot zou klappen", dat waren de woorden van de vloerverwarmingsinstallateur. Als het gefluit niet zou stoppen dan zou de thermosstaatknop vervangen moeten worden en de kosten zouden dan voor mijn rekening komen. De rechtsbijstand heeft mij in mijn recht gezet. Ik heb de rekening niet hoeven betalen omdat de manier van werken niet correct was. Let op en vraag als je mat dit bedrijf in zee gaat. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord op mijn klachtbrief gehad of een bevestiging dat ik mijn onderhoudscontract wil beëindigen. Beter is om helemaal niet met dit bedrijf in zee te gaan. Scheelt je een hoop trammelant.
Wij vinden het bijzonder teleurstellend dat u een negatieve review heeft geplaatst. We hadden graag op uw e-mail gereageerd, maar door ziekte en de carnavalsvakantie is dit helaas nog niet gelukt. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij zouden graag alsnog tot een oplossing willen komen en zouden het op prijs stellen als u ons de mogelijkheid geeft om alsnog in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team VSB
Na het onderhoud vergeten de juist tijd in te stellen. Daardoor draaide de verwarming s'nacht ipv overdag.
vakbekwaam en klantvriendelijk
Het was een fijne ervaring ook het advies waar ik om had gevraagd is duidelijk
VSB zou bij ons een nieuwe thermosstaat aan komen sluiten. Na het bezoek geven wij aan dat de vloerverwarming niet werkt maar de losse radiatoren wel. Telefonisch dus zonder nadere inspectie wordt dan aangegeven dat de pomp van de vloerverwarming dan stuk is en dat dit 600 euro kost. Vreemd verhaal dat als je je thermosstaat laat vervangen, de pomp van de vloerverwarming ineens stuk is. Als we er iemand anders naar laten kijken blijkt dat de kabel los is gehaald en de pomp helemaal niet stuk is. Dus kabel in 5 min aangesloten en alles werkt weer. Schandalig ze willen je dus gewoon een nieuwe pomp aan laten schaffen terwijl ze de kabel zelf los hebben laten hangen of zelfs misschien wel los hebben gehaald. Voor het vervangen van de thermosstaat werkte alles namelijk naar behoren.
Beste Kim, Wij vinden het enorm vervelend dat u dit zo ervaart. Echter zijn wij bij u langs geweest om de thermostaat aan te sluiten en hebben wij geen werkzaamheden aan uw vloerverwarming verricht. U heeft contact opgenomen met ons kantoor en onze collega dacht naar aanleiding van uw verhaal dat de pomp stuk zou zijn, en gaf u hiervoor een prijsindicatie. Wij hebben niet de mogelijkheid gekregen om naar dit probleem te kijken en hebben het probleem dus niet kunnen vaststellen. Wij proberen mee te denken met onze klanten, niet om materialen te verkopen. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust telefonisch contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team VSB
Maken een fout in de afspraak, maar willen het niet netjes oplossen.
Beste Bas, We hebben de correspondentie en werkbonnen er op nagekeken, maar snappen niet goed waar de ontevredenheid in zit. Kunt u dit misschien duidelijk naar ons mailen of telefonisch doorgeven?
De montage is zonder problemen verlopen. Tot nu toe bevalt de ketel Prima. Hij is duidelijk beter dan de oude Nefit. Wij zijn blij dat we nu deze stap genomen hebben zodat wij zeker weer 10 jaar vooruit kunnen.
prima
Normaal goed maar nu zonder afspraak staan hier aan de deur verder wordt er een abonnement afgesloten wordt niks over gevraagd wordt wordt gewoon even de bijgedaan nee niet normaal
Beste Erwin, Aangezien er geen mailadres bekend was, is er een afspraakbevestiging via de post naar uw adres gestuurd. Deze hebben wij op 26 januari verzonden voor een afspraak op 2 februari. Wellicht is deze niet goed aangekomen of aan uw aandacht ontsnapt. Dat is spijtig. De extra kosten die zijn berekend, is niet voor een abonnement maar voor het verplichte CO-keur dat sinds april 2023 wettelijk verplicht is. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust telefonisch contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team VSB
Vriendelijk en competent.
Vandaag cv ketel vervangen door drie hele nette monteurs. Snel, kundig, goede uitleg en cv ruimte netjes achter gelaten.
Bij wel op tijd en goed werk geleverd
Kwaliteit en nazorg. Kan ik nog geen cijfer geven. Ivm ik nog niet weet wat de cv gaat doen. En hoe de Kwaliteit is. Ver wel tevreden. Alleen een stukje hadden ze in mijn ogen wel netter mogen afwerken.
Omdat mijn oude verwarmingsketel aan vernieuwing toe was, is er na zorgvuldig advies een nieuwe geplaatst. De verwarming heb ik nog niet nodig gehad en ik ben vol verwachting naar het resultaat van de ketel in koude dagen. Over de kwaliteit kan ik nog niet oordelen, omdat de ketel nieuw is, maar ik ben er van overtuigd, dat deze zeker aan de verwachtingen zal voldoen.
De installatie van de nieuwe ketel lijkt goed gedaan te zijn. De uitleg over de werking, onderhoud of eventuele problemen zijn totaal achterwege gebleven. Er is nauwelijks contact geweest tussen de monteurs en ons als kopers.
Zaterdag middag om 16 uur geen warm water. Na een telefoontje om 19 uur alweer gemaakt.
Als we bellen word je vriendelijk en goed te woord gestaan. En de monteurs die aan huis zijn vriendelijk en als je vragen hebt kun je die altijd stellen.
Deskundig bedrijf met goede monteurs.
Alles snel geregeld, en keurige service.
Oude cv ketel laten vervangen door VSB. Wij zijn daarbij niet voor de laagste offerte gegaan maar voor het heldere, eerlijke verhaal van VSB. Installatie netjes en conform afspraak uitgevoerd.
Monteur was netjes, ook in werking. Alles netjes achtergelaten. Mijn complimenten.
Zeer behulpzame medewerkers. Komen afspraken na. Goede voorlichting bij aanschaf warmtepomp.
Of ze zijn iets vergeten te doen bv de luchtketel, of ze zijn de filters vergeten en als ze die niet vergeten zijn worden ze toch in rekening gebracht, weer belletje dat het niet klopt ! wordt elk jaar behoorlijk duurder !
Komen afspraken heel goed na
Al jaren klant, en tevreden.
Half Elfje 14
5711 ES SOMEREN
Verwarming Service Brabant (VSB) is een service- en onderhoudsbedrijf dat volledig is gericht op het onderhoud en installatie van cv-ketels. Voor onderhoud en installatie van je cv-ketel, warmtepomp of airco ben je bij ons aan het juiste adres. Wij vinden namelijk dat een aangenaam warme woning vanzelfsprekend zou moeten zijn. Zonder omkijken. Wij onderhouden volgens de regels van het CO-keurmerk en hebben daarnaast alle benodigde keurmerken in huis. Regelmatig onderhoud aan je installaties bespaart op je energierekening, geeft een beter resultaat en vermindert het risico op storingen of onveilige situaties. Verwarming Service Brabant, altijd aangenaam warm
Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.