Vriendelijk ontvangst en deskundige en professionele behandeling
Ik ben erg bang voor de tandarts heb dit ook aan gegeven. Vind het dan erg fijn dat er tegen mij word gezegt wat ze gaan doen.
Ben zeer tevreden, personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Er wordt altijd goed overlegd over een eventuele behandeling. Telefonisch zijn ze altijd goed bereikbaar, en de service is prima!
Professioneel en bekwaam team.
Ben diverse keren geweest ivm plaatsen van implantaten. Prima geholpen met iedere keer een duidelijke uitleg wat er ging gebeuren. Pijnloze behandeling. Zeer tevreden.
Stoel tevergeefs naar achteren. En er werd me wat in de mond ge drukt ik zei er wat van ,dat ik het niet prettig vond . Er werd daar op gezegd dat moet.Altijd tevreden geweest met mijn tandarts nooit geen broblemen gehad. Ging altijd met plezier heen. Deze persoon wil ik niet weer door geholpen worden. Vind het erg jammer dat mijn eigen tandarts er niet was.
Standaard en niets bijzonders
En dit is niet de eerste keer. Zonder overleg met mij, de klant, wordt er een behandeling ingepland bij mondhygiënist of preventie assistente. Ik stel dit niet op prijs.
Tandarts en assistente zijn vriendelijk en duidelijk in uitleg
Ik vond het wachten in de wachtkamer iets te lang. Was ruim op tijd voor de afspraak. Maar was 8 minuten over de afspraak ( na vraag ) hoe lang het nog zou duren? Was ik vrij snel aan de beurt!
Was prima!
Goed geholpen ....vriendelijke ontvangst...
Slechte tandartspraktijk waarbij je iedere keer een andere tandarts ziet. Mijn zusje heeft 1,5 uur in de stoel gelegen om een gaatje te laten vullen omdat de tandarts tussendoor gewoon controles uitvoert bij andere patiënten. Later blijkt het gaatje ook nog niet goed gevuld te zijn en moest ze nog een keer weer terugkomen, omdat ze veel meer pijn had dan daarvoor. Daarnaast hebben ze mij een keer verwisseld met een ander persoon die dezelfde achternaam had waardoor ik geen controle kon laten uitvoeren (op zichzelf niet echt een probleem iedereen kan fouten maken), maar vervolgens krijg ik een waarschuwingsbrief waarin staat dat ik niet ben komen opdagen en dat er de volgende keer kosten voor in rekening zouden worden gebracht. Erg ontevreden over de gang van zaken bij deze tandarts en daarom verlaat ik ook de praktijk. Altijd gezeur met het systeem waarmee zij nota's betalen en ze verwijzen daarbij altijd naar elkaar en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Krijgt zomaar extra nota's per post omdat je de vorige niet betaald zou hebben (dat gaat dan ineens weer per e-mail en de 1e nota heb ik helemaal niet ontvangen). Toch moest ik de extra kosten, ondanks dat ik de 1e nota niet ontvangen had, gewoon betalen.
Als het nodig is ,goed uitleg
Ik vind het onnodig dat er tijdens mijn controle ook een preventieassistente of mondhygiënist langskomt, dit is alleen nodig als ik heb aangegeven dat ik een gebitsreiniging wil, ook op het oog van mijn verzekering... Mensen moeten een eigen keuze hebben.
Goed
Bij binnenkomst was de receptie vriendelijk,ik hoefde niet lang te wachten totdat ik aan debeurt was.Personeel was duidelijk en vriendelijk.
Het was heel goed.
Controle was uitstekend uitgevoerd door tandarts Freshtah Barres
هناك اهتمام وعمل متقن
Behandeling door Parodontoloog. Een actief persoon die weet door te pakken. Dus een actieve houding. Positieve ervaring.
Ik wordt hier vriendelijk en vakkundig geholpen en ze doen hun best voor een goede gebidsreiniging en controle. Echter is er 1 ding dat mij stoort en dat was de vorige keer ook al zo: Tijdens de controle zegt de tandarts in vaktaal wat ze ziet tegen de assistente. Na de controle zegt ze dat het er prima uit ziet. Maar toen ik vroeg wat ze allemaal vertelde tegen de assistente bleek dat ik 2 beginnende gaatjes heb en dat ik dus extra goed moet poetsen. Ik heb liever dat ze dit gelijk zegt want nu houdt ze het schuil en kom ik er misschien de volgende keer achter dat ik daadwerkelijk 2 gaatjes heb. Dus vraag aan de tandarts wat ze daadwerkelijk constateert!
Ik vroeg de tandarts of het me ook iets zou kosten omdat ze zeiden dat er foto's gemaakt moesten worden daar her 2 en een half jaar geleden was. Daarop antwoordde ze dat dat niet het geval was. Toch krijg ik een dag later een rekening van mijn anderszorg van 31 euro. Omdat dit niet vergoed werd of deels een eigen risico aan vast zat. Ik had het fijner gevonden als ze mij vertellen dat er waarschijnlijk een rekening aan komt. Voor de rest ben ik tevreden over de kundigheid.
Naar verwachting.
goed alleen liep het behoorlijk uit en daar werd niet netjes over gecommuniceerd we werden niet even ingelicht dat het uitliep
Hoofdstraat 1
9601 EA Hoogezand
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.