Ben gewoon bij mijn eigen tandarts Peter de Haan gebleven, waar ik al jaren patient ben en goede ervaringen mee heb. Bij de laatste controle afspraak kwam ik bij een andere tandarts of mond hygienist in deze praktijk terecht omdat mijn eigen met vakantie was, ik denk dat men dacht dat ik een nieuwe patient was (ik had ook nog gemeld dat ik een patient van de Haan was) het eerste wat er gebeurde was fotos van mijn gebit maken, wat naar mijn idee totaal overbodig was en wat niet gebeurd was als de afspraak 1 of 2 weken later gemaakt was en bij mijn eigen tandarts terecht kon. Verder een prima praktijk alleen dit wilde ik toch even kwijt.
Goed geholpen zonder pijn .
Zie hierboven
ben goed geholpen duidelijke uitleg van plan van aanpak.
goed
Ja goed, ik was op locatie, maar tandarts was ziek ze hadden me vooraf gebeld maar helaas door storing niet kunnen opnemen. Ik ben toch naar tandarts gegaan werd goed opgelost doordat een andere tandarts ruimte had in zijn agenda. Dus ben niet voor niks geweest.
Deskundig en prettig behandeld. Goede communicatie
Prima behandeld
Sinds de verhuizing is de praktijk van persoonlijk naar commercieel gegaan. Gelukkig is niet iedereen in één keer weg, en ken ik de frontoffice medewerkers al 25 jaar. Op deze na is de gehele praktijk vernieuwd, wat voor mij betekend dat ik niet meer prettig naar puur mondzorg ga.
Wij komen 2x per jaar bij mondhygieniste Saskia en dit bevalt uitstekend. Saskia is heel vriendelijk en doet haar werk met zorg.
Plezierig en vakkundig aan balie en aan de stoel
De tandarts maakt echt tijd om een vraag te beantwoorden. Zij en haar assistente zijn zeer betrokken.
Prima geen enkele negatieve ervaring alleen positieve.
Omdat mijn man overleden is. Hebben we eerst nog even met elkaar gesproken. Dat was heel fijn. Jammer dat de receptie niet aan de tandarts zelf doorgegeven had. Ik heb het wel gemeld. Zij zagen het pas toen ze het dossier opende.
Ik zou geen andere tandarts willen.
Helaas was een gemaakte foto niet direct klaar en wordt er nu pas een maand later een behandeladvies verstrekt
Een zeer fijne praktijk, met duidelijk oog voor de klant. Ook heeft deze praktijk gekozen voor de klantvriendelijkere service van Andersnota voor het betalingsverkeer. Hier kunnen andere zorgverleners een voorbeeld aan nemen, want de concurrent Infomedics is ronduit een zeer klant onvriendelijke organisatie. Dus Puur Mondzorg keep up the good work.
Altijd correct
Altijd goed en kundig wordt er met mijn gebit omgegaan.
Je wordt vriendelijk ontvangen, ze nemen de tijd voor je en zijn geïnteresseerd in je gezondheidstoestand, ook over niet mond gerelateerde problemen. Tijdens de mondhygiëne, kwam de tandarts binnen voor gebitscontrole. Perfecte samenwerking tussen beide, en je hoeft niet te wachten op de volgende afspraak bij de tandarts.
Professioneel en vriendelijk zowel aan de balie als in de behandelkamer.
Hij hoefde niet te boren
Prima zorgvuldige controle gehad
Prettige behandeling, uitgebreide en goede uitleg
Goede behandeling
Archipelweg 117
8921 TH Leeuwarden
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.