Behandeling prima, dik tevreden. Miste in de wachtkamer een fatsoenlijke kapstok. Jas moest mee in de spreekkamer. Niet hygiënisch volgens mij.
Gezellige wachtruimte en vriendelijk personeel.
Zo als altijd prima in orde.
Goede behandeling, maar minder gezellig en persoonlijk als bij TOM in Bilgaard. Hopelijk heb ik in juni Esther weer als mondhygiëniste.
prima tandartsen "club" Afspraken maken makkelijk en flexibel goede tandarts en assistente dames (die ik had) Kundige tandarts die ook luistert als je wat hebt te melden Aanrader !!!
goed kontakt en een fijne sfeer
Mijn tand (lees vulling) onder mijn frame voor de derde maal afgebroken. Nu besloten er een element bij te plaatsen aan het bewuste frame!
Bij binnenkomst kon ik me melden bij de balie, en werd na even te hebben plaats genomen in de aangename wacht ruimte goed en snel geholpen.
prettig en goed.
Op tijd geholpen.Alles oké.
Afspraak voor tandarts controle en mondhygieniste. Daar aangekomen mocht ik van de baliemedewerker plaatsnemen in wachtkamer. Na lang wachten naar de balie gelopen voor een vraag. Toen bleek ook dat ik geen tandartscontrole had. De tandarts was er niet. Dit was bij melden niet medegedeeld. Maar de mondhygienste kon wel even kijken en me mocht het nodig zijn alsnog doorverwijzen naar de tandarts. Echter was ik liever gebeld, zodat ik me afspraak kon verzetten. Een kwartier na mijn daadwerkelijke afspraaktijd werd ik geroepen door de mondhygienste. Ze gaf aan dat ze in opleiding was en dat het daardoor wat langer kon duren en of ik daar akkoord mee was. Dit was prima voor mij. Echter gedurende de behandelingen schoot ze meerdere keren uit met de apparaten, zoog ze meerdere keren mijn lip/wang/tong vacuum en zelfs mijn haar op (waarna ze vervolgens hem gewoon weer gebruikte in mijn mond). Ook viel de hoofdsteun nog van de stoel af en moest ik me in allerlei gekke posities neerleggen omdat ze het anders niet goed kon zien en ergonomisch werken belangrijk was voor haar. Dus ook nog last van mijn nek gekregen (heb dat ook nooit meegemaakt). Ik heb een uur gelegen en nog nooit zoveel pijn gehad. Meerdere krassen in mijn gehemelte door uitschieten en 2 dagen last gehad van mijn tandvlees/gebit. Deze medewerker had wat mij betreft nog niet alleen kunnen staan. Na de afspraak heb ik het aangegeven bij de balie. Ik voelde me niet helemaal serieus genomen. Excuses zijn wel aangeboden en ze gingen nadenken hoe ze dit wilden bespreken met de mondhygienste. Ik ben teleurgesteld in de nieuwe praktijk, bij de oude praktijk wel tevreden geweest. Wilde nog mijn partner inschrijven maar die heeft zich hierdoor wel bedacht. Ik kan me voorstellen dat mensen die normaal wat angstig zijn bij de tandarts of het heel onprettig vinden, hierdoor echt een hele nare ervaring zouden hebben opgelopen. Voor mij voelde het voornamelijk zeer onprofessioneel.
Snel, maar met weinig woorden/uitleg geholpen. Weet niet eens of ik door een tandarts of preventie assistente ben geholpen...
De behandeling die ik eerder in Camminghaburen had verliep anders en beter dan de huidige afspraak
Het maken van afdrukken (voor het laten maken van "frames" verliep uiterst moeizaam. Eerst was te weinig gel in de lepel (onderzijde) gedaan en was de afdruk niet goed. Moest over. Daarna ontstonden er problemen met de lepel bovenzijde. Ondanks enkele pogingen kwam de lepel niet los. Gesprekken tussen de tandarts en de assistente over een eventueel doormidden slijpen van de lepel, dragen niet bij aan de gemoedsrust van de patient. Uiteindelijk werd met een uiterste krachtsinspanning de lepel gekanteld (zeer pijnlijk) en kwam hij los. Daarbij is de voortand rechts boven los komen te staan. De volgende dag viel die tand er uit. De eerst volgende gelegenheid naar PUUR. Maandag 24 april. Ik kreeg snel een afspraak (later die middag). Daar werd begonnen met het terugplaatsen van de tand. Let wel, die terug te plaatsen tand moet er volgende week weer uit (passen frame). Waarom al die moeite nemen / kosten maken? Op dinsdag viel de teruggeplaatste tand er weer uit tijdens het eten van soep. Ik laat het maar zo tot de volgende afspraak. Bij het vertrek (na het terugplaatsen) had ik een paar vragen over de behandeling (de noodzaak en de toekomst) kreeg geen antwoord. Wel een hoop opmerkingen over welke afspraken gemaakt zouden worden. Maar daar vroeg ik niet naar. Ik wilde weten wat er tijdens de volgende afspraken inhoudelijk gedaan zou worden. Uiteindelijk gaf de dienstdoende balie medewerker me wat info. Bij het eerstvolgende bezoek wordt de "hoogte" van de vervangende elementen (nog steeds met plastic modellen) vastgesteld. Tandarst eb assistent hebben wellicht al honderden "frames"geplaatst en kennen de procedure. IK NIET.
Onze tandarts is naar deze setting verhuisd. We zijn de afgelopen decennia enorm verwend geweest: toptandarts in een fijne, stijlvolle en warme omgeving. Als je in deze nieuwe omgeving je ogen dicht doet voelt het toch als vanouds.
De nieuwe locatie is et een fabriek. De rollemastate was veel gemoedelijker
nvt
Prettig en persoonlijke aandacht en goede verzorging
Mijn kies is netjes gerepareerd, ik ben er blij mee
Snel en vriendelijk geholpen. Mooie locatie ook
Snel ,relaxed en goed
.
Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen!
Ik had het idee dat de tandarts in kwestie, ziek was. Ze was anders dan anders. Kwam niet fit over in ieder geval. Daarom de beoordeling niet helemaal 5 sterren. Wat anders wel het geval is.
Goed en deskundig
Archipelweg 117
8921 TH Leeuwarden
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.