Eerst 20 min. Wachten totdat ik aan de beurt was bij de mondhygiënist. Daarna naar tandarts (controle).weer een andere tandarts..die ook nog eens slecht verstaanbaar was. (Haast elk half jaar een andere tandarts) Ik ga dus niet met veel plezier naar deze praktijk.
Prettig geholpen en duidelijke informatie over de gesteldheid van mijn gebit.
Fijn dat de medewerkers meedachten en ik niet een half uur hoefde te wachten op de volgende behandeling.
leuke assistenten..goede uitleg
Altijd prima geregeld.
Positieve ervaring.
Gewoon normaal.
Zie als voren. Verdere toelichting niet nodig.
ik ben erg tevreden over de praktijk. Vriendelijk en heel nauwkeurig geholpen.
Aardige medewerkers
Aangezien ik iemand ben die pas heen gaat als ik pijn heb ,ben ik gewoon geweldig geholpen!!!!
Toen ik bij de tandarts in de stoel zat kwam ik er achter dat de afspraak voor mondhygiëne niet gemaakt is terwijl ik dit normaal altijd beide tegelijk heb.
Prima
Dankzij een intensieve behandeling die enkele jaren geleden bij puur mondzorg Scheemda is gegeven is mijn gebit gered. Nu kom ik elk half jaar bij de mondhygiënist en de tandarts en dan wordt alles zorgvuldig geïnspecteerd. Uitstekend!
GEEN OPMERKINGEN
.
Ik ben heel blij met mijn tandarts omdat deze man heel rustig zijn werk doet en mij op mijn gemak steld samen met zijn assistente .
Onvriendelijk voor de telefoon. Wordt gedwongen bij afspraak van tandarts een afspraak bij mondhygiëniste te maken. Dit is ons beleid en anders maar een andere tandarts zoeken. Na al een paar jaar bij u praktijk te lopen nog nooit de zelfde tandarts gehad wat ik als zeer Patient onvriendelijk ervaar.
Ik had een afspraak met mijn kinderen voor tandarts controle. Maar bleek dat ze de kinderen ook bij de preventie assistent hadden ingepland. Terwijl ze daar net eind maart waren geweest. Komt bij niet heel professioneel over.
Goed geholpen,vriendelijke medewerkers
Ik ben erg tevreden over deze fijne praktijk !
De praktijk is prima, maar ik word daarna plat gemaild om een beoordeling in te vullen. Dit lijkt daardoor niet meer vrijblijvend. Ik vind dat de cliënt daarvoor zou mogen kiezen en dat één keer de mail met de vraag voldoende zou moeten zijn. Daarnaast klopt de lijst niet. Ik heb een andere behandelaar gehad dan in de lijst staat qua namen.
Tandarts vertelde dat hij nieuw was, maar stelde zich verder niet voor. Naam of i.d. Is ook het nederlands niet voldoende machtig. Voor het maken van een nieuwe afspraak was de balie onbemenst. Ik heb 10 minuten gewacht en ben naar de werkruimte achter de balie gelopen en heb daar "volluk" geroepen. Uiteindelijk kwam een assistente van een tandarts uit een behandelkamer, die mij gehoord had en die heeft mij verder geholpen omdat ze de balie medewerk(st)er ook niet kon vinden. Tip, plaats een bel op de balie , waarop men kan drukken, wanneer er niemand bij de balie zit.
Ik werd prettig en vriendelijk en in alle rust behandeld
dit was mijn eerste keer bij dezen tandarts. en mijn eerste indruk is goed . personeel is vriendelijk en nemen ook de tijd voor een praatje. zelfs mijn dochtertje van 2,5 vindt het leuk bij de tandarts.
Stationsstraat 2
9679ED Scheemda
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.