Prima wordt alles verzorgt .Zowel Sabine als Klaske leggen alles goed uit en houden rekening met de klant
Tijdens controle bleek dat ik 2 gaatjes had. Dit moet op korte termijn hersteld worden. Uiteindelijk blijkt dat ik 3 maanden moet wachten. We hebben het heel druk…….., slechte zaak!
prettig geholpen
Je hoeft er niet tegenop te zien om naar de mondhygeniste en tandarts te gaan
Goed
Goed
Goed geholpen en ze zijn altijd vriendelijk top
Goede uitleg en deskundigheid
Vorige weehadden zowel ik als mijn man onze afspraak. We hebben aangegeven dat de gang van zaken voor ons onduidelijk was ( en is) en dat we dit niet als prettig ervaren. Ten eerste zijn we op geen enkele manier op de hoogte gebracht van het vertrek van Peter Versluijs. Ten tweede waren wij totaal niet op de hoogte van de werkwijze, die toch behoorlijk afwijkt van die van Peter. Nu vinden we dat op zich geen bezwaar, maar wat we wel vervelend vinden is dat wij niet op de hoogte zijn gebracht van de werkwijze. In eerste instantie had ik online een afspraak gemaakt voor zowel mijn man als ik. Wij waren gewend om gezamenlijk , na elkaar naar de afspraak bij de tandarts te gaan. De afspraak op 28 juni moest vervallen vanwege onze vakantie. Ik heb toen telefonisch de afspraken verzet naar 28 juli. Vorige week dus de afspraak, ik om 15:40 en mijn man om 15:50, mooi na elkaar bij dezelfde tandarts verwachtten wij. Echter om 15:50 wordt mijn man alleen opgeroepen. Ik was op dat moment in verwarring , waarom hij eerder dan ik en alleen? en heb dit bij de balie medewerkster aangegeven. Mijn man is toen bij de tandheelkundig medewerker geweest, ( geen tandarts?) deze werd geassiteeerd door een….?? Tandartsassistent? Geen idee. Iig niet de tandarts die hij dacht te krijgen…..hij is blijkbaar niet eens bij een tandarts geweest? Maar er is wel vastgesteld dat er sprake is van 2 gaatjes… Vervolgens word ik even later opgehaald door naar bleek de preventie assistente? Ik snapte er niks van, wat was daar de bedoeling van? Geen idee dat ik daar heen moest, blijkbaar had Versluijs dit genoteerd zoals ik begreep, maar waarom moest ik alleen naar een preventieassistent en mijn man niet?? Ik heb mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, ik wil graag weten waar ik aan toe ben en wil niet verrast worden op het moment zelf. Daarna kwam nog de tandarts maar dit was een andere dan ik in een mail had gezien. Prima verder , maar meld dit dan. Vervolg komt in ander bericht :-)
Na een lang traject van voorbereiding van implantaten en kronen, werden de kronen geplaatst. Goede begeleiding in dat traject, de kronen passen prima: dus vakwerk en vakmanschap.
Snel aan de beurt, structureel gebit onderzocht, tips voor poetsen
Klaske is een aardige en deskundige tandarts. Ik had klachten, maar wist zelf niet wat de oorzaak was. Klaske kwam daar met een eenvoudig testje snel achter. Zo kon ik adequaat worden behandeld!
kennis, humor, vriendelijk
Je wordt geacht eerst naar de mond hygiëniste te gaan voor de tandarts komt. Dit is nergens overlegd of afgesproken. Wel betalen natuurlijk. Dan heb je een gaatje, 3 maand later kun je terecht voor behandeling….
Goed
vervelend, doch noodzakelijke behandeling
Onze eerste keer bij Puur, nadat onze eigen tandsarts ermee gestopt was. Mijn vrouw en ik zouden beiden bij dezelfde tandsarts een controle krijgen, maar dit bleek anders te gaan. Ik kwam terecht bij een tandheelkundig medewerker die de controle deed, en mijn vrouw bij een preventieassistent en daarna bij een tandarts die de controle deed. Heel verwarrend, en wisten daarna nog niet wat precies de werkwijze is bij Puur Mondzorg. Hoop dat dit in de toekomst soepeler gaat.
Omdat ik altijd bij tandarts Versluijs was en nu dus een andere tandarts kreeg was dit even afwachten Maar zowel door de tandarts en de mondhygiëniste prima geholpen.
Er was bij mij een hoektand (een kroon) uitgevallen op 25 mei en de nieuwe kroon is pas op 27 juli geplaatst, dat had naar mijn mening niet zo lang moeten duren, beetje jammer, heb daarom 2 maanden met een gat in mijn mond moeten lopen en tijdens de voorbereiding van de scan was er op dezelfde tijd nog een tandarts die de scan nodig had, waardoor ik nog zeker 20 minuten heb moeten wachten, dus de planning is niet goed op orde!!! Verder was het zeker goed!
Prettig
Zie hier boven. !!!
Alles ging goed maar ik vind sowieso een tandarts niks
Op de afgesproken tijd begonnen. Tandarts was bekwaam en wist wat ze moest doen. Naam weet ik niet maar ze had een Duits accent. en ze zei iets van Balkan. Ik vroeg of ze daar vandaan kwam maar zij zei van niet. Ook de assistente wist wat ze moest doen. Al met al een goed team
Hele fijne tandarts en assistente. Stellen je constant op je gemak. Een aanrader voor mensen die bang zijn om naar de tandarts te gaan.
Mondhygiëniste, deskundig, geeft adviezen waar je iets mee kunt. Vriendelijke benadering
Spoorbaan 1
9901 DD Appingedam
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.