Ik moest terug komen voor behandeling. Het kon snel door een uitval van een ander.
Mijn tandarts Irina is correct en aardig en geeft goed advies over het behandelplan
Ben al jaren patiënt maar tevreden ben ik al lang niet meer. Mijn laatst bezoek aan de praktijk was een complete verspilling van mijn tijd. Ik zat nog langer dan normaal te wachten op mijn afspraak. De tandaarts was het Nederlands niet machtig en zonder de assistente was de communicatie niet mogelijk geweest. Het resultaat van mijn bezoek was de conclusie dat een stuk van mijn kies afgebroken is waar ik nota bene een afspraak voor gemaakt had!! Maar ze hadden geen tijd mijn kies te maken, daar moest ik een nieuwe afspraak voor laten inplannen. Als ik minder dan een ster zou kunnen geven zou ik dat doen!
Ik weet de naam niet meer van de mondhygiëniste die mij heeft behandeld. Het zou fijn zijn als dit toch ergens zichtbaar was. Ze heeft het in elk geval goed gedaan. Ze had een heel licht Duits accent.
Werd deskundig en goed geholpen, en kreeg op elke vraag antwoord
Luisteren goed ik heb namelelijk angst voor de tandarts. Eerste keer narcose gehad. Ben tevreden. Maar ben nog angstig. Weet ook de naam niet van de tandarts wasr ik nu 2x ben geweest was een Belg.
Ik ben behandeld aan een kies voor een wortelkanaalbehandeling. Hier moest ik eerst zes weken voor wachten voordat ik aan de beurt was. Vlak voor de afspraak is mijn tandvlees gigantisch gaan ontsteken als een grote bel met rotzooi er in. De dag erna afspraak, en de ontsteking is nooit goed weg gehaald. Die ontsteking was zo groot dat achteraf mijn kaakchirurg zei dat die niet snapte waarom ze de tand niet getrokken hadden in eerste instantie. Flinke rekening moeten betalen waar ik niks aan heb gehad, en vervolgens nog maals een rekening voor de tand uiteindelijk te laten trekken. Dit is ook niet de eerste keer, zo verloopt bijna elke afspraak bij de amalia kliniek. Behalve als je een half jaar controle hebt dan mag je wel ff een 5 min controle komen doen. Zodra je een gaatje hebt wordt het verspreid over drie afspraken en rekenen ze je veels te veel af op de rekening.
Prima.
Tevreden, anders was ik geen 45 jaar Patient.
Ik kom er al jaren, Scheve voortanden heel mooi gecorrigeerd door Mart. Nu nog onder onder behandeling bij mondhygieniste Mireille, ook een topper!
Ik ben 2x bij mondhyginistr geweest en zij is echt perfect, ondanks de behandeling die nogal intensief is, bevoelde ik me ontspannen en had ik geen pijn.
Vriendelijk ontvangst, goed advies en goede uitleg over wat er gebeuren gaat.
Ik ben uiteindelijk goed geholpen, waar ik voor kwam is in orde gekomen. Maar de manier van de mevrouw aan de balie kan drastisch veranderen. Dat zou de kliniek ten goede komen. En ook alle goede werk wat iedereen doet in de kliniek. De ontvangst zou eigenlijk een goed begin moeten zijn als je al gestrest binnenkomt. Deze mevrouw gaat dan zonder mij aan te kijken, mij erop aanspreken dat het belachelijk is dat ik nagellak op heb. Het zou beter zijn geweest om mij gerust te stellen op dat moment, 15 minuten voor de behandeling onder narcose. Daarna komt een moeder huilend de wachtkamer in die aan de balie steun dacht te krijgen, deze mevrouw werd weggestuurd. Ik vind het verschrikkelijk dat zo iemand aan een balie zit bij zo'n perfecte kliniek.
Heel fijn behandeld ,Men begreep mijn angst en probleem. Allen probleempje omdat ik slecht ter been ben was het moeilijk om trap te lopen bij de intake.
Je wordt er gerustgesteld voel mij veilig
Mijn 2de afspraak ivm ontsteking kaak. Er volgt nog een heel traject maar ik ben echt zo blij dat ik bij jullie ben terecht gekomen.
Zeer professionele en vriendelijke medewerkers
Goed geholpen altijd
Ik ben bijzonder tevreden over alle processtappen. Heb er vertrouwen in dat ik goed behandeld zal blijven
Tevreden
Deskundigheid tandarts is zeer goed. Vriendelijkheid, iemand op het gemak stellen en persoonlijke benadering kan beter. Behandelkamers vind ik luidruchtig en geen privacy. Als cliënt vind ik dat niet prettig.
Op mijn gemak en vertrouwen in deskungheid behandelaar.
Het is goed maar de tandarts heeft weinig tijd voor de patiënt en legt weinig uit
De laatste afspraak was zeer klant onvriendelijk. Ik heb hier 2 weken geleden dan ook een klacht mail over gestuurd, maar ook daar totaal geen reactie op mogen ontvangen. Wij hadden een afspraak tm 17 uur opstaan, maar Luc Nelis had blijkbaar zelf een afspraak en moest om kwart voor 5 in de auto daarheen zitten. Schandalig.
Had gebeld dat ik een gaatje had. Bij de afspraak foto gemaakt en weer naar buiten gestuurd maak maar 2 afspraken. Ik ging ervan uit dat ik geholpen werd als ik dit specifiek aangeef. Niet pas geholpen over 2 maanden
Willem Sophiaplein 4
6466CP Kerkrade
Amalia Kliniek is een tandartsenpraktijk met als extra specialismen: angstcoaching, prothetiek, het behandelen van mensen met een beperking, kaakchirurgie, kindertandheelkunde, implantologie, narcosetandarts, angsttandarts en esthetische tandheelkunde. Wij leveren een uitgebreid pakket van hoogwaardige tandheelkundige behandelingen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.