Bij mijn eerste bezoek moest ik best lang wachten. Maar gelukkig was mijn tweede bezoek beter, daar heb ik niet lang hoeven te wachten en werd ik zeer rustig en kundig geholpen
Heb er een tijdje geleden over gedacht om weg te gaan,maar wij zijn zeer tevreden over tandarts dus dat is de reden dat we zijn gebleven.
Ik ben snel, goed behandeld. De arts is zeer kundig en straalt rust uit.
Vanwege mijn grote angst voor de tandarts was ik jaren niet meer geweest. De medewerkers aan de balie waren zowel telefonische als fysiek zeer vriendelijk. De tandarts en de assistentes namen mijn angst serieus en hadden een rustige benadering en stelde mij op het gemak.
prima,leerzaam met oplossingen
Komt als een goede geoliede organisatie over. Biedt vertrouwen en respect voor de patiënt. Ik heb dit als zeer prettig ervarenden. Angsten worden in alle ruimte, rust, begrijpelijk en warm benaderd. Compliment hiervoor. Na een levenslange tandarts angst, mooi wat jullie bereikt hebben voor mij, dank voor het team hiervoor.
Goed en adequaat geholpen. Afspraken en tijd goed op elkaar afgestemd. Geen lange wachttijd , en vriendelijk personeel.
Zowieso heb ik angst laat ik me de boven tanden trekken. En alles wat mis kan gaan gaat mis. Vervolgens controleert hij eigen werk niet waardoor ik met een perforforatie blijf zitten en een overgeslagen tand. Toen ik na het weekend klachten kreeg hebben 2 tandartsen geërgerd en met verbazing gekeken. Hun hebben me doorgestuurd. Ik ben daarna bij kaakchirurg de Jongen geweest. Hij is in 1 woord geweldig. Hij stelt je gerust en lost het super op. Maar tandarts samadi nooit meer.
Mijn tandarts was begripsvol en vriendelijk, gaf nogal wat tips aan en een verdere afspraak voor de kaakchirurg volgt.
Onderstaande vraag (Aanbevelen?) vind ik niet relevant, die beantwoord ik liever niet. Aangezien het een verplichte vraag is, kies ik daar voor 'Nee', met als motivatie: een instelling die deze suggestieve vraag stelt beveel ik niet aan. De behandeling heb ik lager gescoord omdat me een oplossing wordt aangereikt die niet in het kader van 'samen beslissen' is overeengekomen.
Al meerdere malen gebruik moeten maken van Cura voor het trekken van een aantal kiezen helaas en iedere keer dezelfde ervaring: kundig en vooral erg aardig personeel en tis zo gepiept: voor ik het wist, was het alweer gebeurd. Had nog een vraag na afloop maar ook telefonisch goed en vooral duidelijk geholpen. Je gaat er niet voor de lol heen maar als het moet, dan liever weer bij Cura.
Zorgvuldig, vriendelijk en professioneel personeel. De professionals waar ik mee te maken heb zijn voorbereidt op mijn komst en weten mij altijd met een glimlach naar buiten te laten lopen. Je bent absoluut geen nummer maar een patiënt/cliënt die gezien wordt! Top praktijk!
Zeer tevreden goed behandeld.
Geen problemen,al zo lang ik daar patient ben.
Goed geholpen, goede uitleg, nazorg (telefonisch) ivm afstand maar wel goede info en daarna bij eigen tandarts geweest. Alles was duidelijk en bij paniek handelde ze gelijk en correct. Liep een beetje uit maar het werd optijd gemeld heb niet veel langer hoeven wachten
Ik wordt goed geholpen
Deskundig, transparant en met doel het beter te maken. Zijn tenslotte artsen
Prima bedrijf, alleen het stukje patiënten met angst voor de tandarts word minder aandacht aan gegeven. Dat was voor mij de reden om naar de Amalia kliniek te komen.
Zowel bij de mondhygieniste als bij de tandarts zeer tevreden.
Geen problemen
Weet heel goed met mijn angsten om te gaan. Ik ben er al jaren patient
Vanwege mijn angstsyndroom hetgeen ik vanaf kindsaf aan helaas heb ben ik ontzettend tevreden met jullie kliniek. Al kom ik nog steeds huilend binnen. Gelukkig heb ik Dr. Uwe gekregen die mij behandelt.
Deskundige tandarts, duidelijke uitleg Vriendelijke tandartsassistente en zeker erg vriendelijk en behulpzaam aan telefoon en balie
Vriendelijke ontvangst en vriendelijk-verklarende behandeling.
Als voogd van onze gehandicapte broer komen wij in aanmerking met Amalia. Hij is 2de paasdag door een epileptisch insult frontaal op zijn gezicht gevallen. 4 tanden zijn ontzet. Erik mag ververvolgens geen vast voedsel meer tot zijn gebit gerepareerd is. We zien in dit hele traject 3 verschillende tandartsen met 3 verschillende meningen, wat moet je dan als leek dan doen? Inmiddels staat zijn vervolgafspraak op 2 aug! Leg een jongen met lichamelijke en verstandelijke beperking maar eens uit waarom hij meerdere maanden geen vast voedsel mag, hij onverstaanbaar is en zijn geliefde koffie niet mag. Op de afspraak bij de anesthesist bellen ze een dag van te voren af, ziekte, nou dat kan gebeuren als arts heb ik daar alle begrip voor maar een vervolgafspraak bestaat uit:" we bellen wel een keer". Een week later wordt er gebeld op een niet vooraf afgesproken tijdstip of dag. Ik kan niet opnemen, er wordt een voicemail achtergelaten niet terug te bellen en ik wordt de week erna nog wel een keer gebeld. Ze proberen wel nog het andere bekende nummer. Dit is van o ze overleden moeder en hebben we al meerdere malen mondeling en schriftelijk gevraagd uit het systeem te verwijderen. Vervolgens moeten we nogmaals lang wachten op de ingreep en weten we ook hier geen tijdstip. Gevolg wij moeten met twee man standby zijn omdat we pas een dag van te voren een indicatietijd krijgen. Bij een normale ok heel begrijpelijk maar voor dit soort planbare zorg ongeloofelijk.
Willem Sophiaplein 4
6466CP Kerkrade
Amalia Kliniek is een tandartsenpraktijk met als extra specialismen: angstcoaching, prothetiek, het behandelen van mensen met een beperking, kaakchirurgie, kindertandheelkunde, implantologie, narcosetandarts, angsttandarts en esthetische tandheelkunde. Wij leveren een uitgebreid pakket van hoogwaardige tandheelkundige behandelingen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.