Bij onze angstige dochter is in november een tand getrokken. De tandarts en assistente hebben dit prima aangepakt en alle tijd hiervoor genomen.
goede zorg
Goede behandeling, duidelijke adviezen, vriendelijk personeel.
Heel rustig in omgang ( vooral voor mensen met angst ) goed geholpen En allemaal super aardig en vriendelijk geen lange wacht tijd en goed geholpen
Mijn zoontje werd goed geholpen, voelde zich ook meteen op zijn gemak. Alleen de wachttijd was vrij.lang omdat we ons als nieuw patiënt moesten aanmelden. Verder alles prima.
goed
Naar de tandarts gaan, is voor mij persoonlijk altijd erg 'spannend'. Ik was en ben van kinds af aan bang voor de tandarts. Dit uitte zich vooral ook met kiespijn, zolang mogelijk uitstellen van een afspraak maken door deze angst. In de Amalia kliniek voelt het heel 'anders'. Mijn angst is meer naar de achtergrond. Ik voel dat ik in 'goede handen' ben, dat is geruststellend. Men neemt de tijd voor je en je wordt gezien en gehoord.Er
Een bezoek aan de tandarts zal nooit mijn favoriete uitje worden. Maar door de rust en aandacht stel ik me telkens weer de graag vanwaar de zenuwen vooraf.
Had een alternatief advies verwacht voor mijn probleem. Invisalign was niet mogelijk maar misschien wel anders.
Zeer vriendelijke en professionele medewerkers die je op je gemak stellen!
Op verzoek van de tandarts advies om 2 implantaten aan te schaffen IVM twee ontbrekende tanden, (Nu twee etsbruggen) moest ik 23 jaar oud zijn, advies tandarts voor 23e verjaardag ben je te jong eerst kaak volgroeien, echter in November 2021 een behandelplan afspraak gemaakt in de praktijk, gesprek met tandarts en assistente zij hebben alles ingediend bij de zorg behandelaar, echter teleurstellend bericht van zorg verlener de implantataten worden maar vergoed tot 23 jaar daarna moet je als patient de kosten zelf dragen. Amalia kliniek is hierbij te kort geschoten in het advies, nu is toch van alles ingediend bij de zorgverlener voor mijn 23e jaar maar helaas krijg ik de helft maar vergoed van zilveren kruis en moet ik zelf de helft van de kosten zelf betalen omdat deze pas na mijn verjaardag gemaakt kunnen worden. Had ik het juiste advies gehad of gekregen van de Amalia Kliniek dan had ik meer kosten vergoed gekregen. dit vind ik erg jammer het zijn zeker geen kleine bedragen die ik nu moet gaan betalen.
met 4 tandartsen aan een kies gewerkt. verschrikkelijk De eerste en de laatste waren OK
Mijn voor tand zat los en de tandarts vertelde mij dat hij de tand eruit moest trekken omdat hij er elk moment uit kon vallen..hij wilde dat per direct doen en dan zou ik een kunst gebit met 1 tand krijgen.hij vertelde mij erbij dat hij binnen een maand of zelfs een week er vanzelf uit zou vallen..pas toen ik hem zei dat ik dat echt niet wilde en er op stond mij eigen tand te behouden stelde hij mij voor dat ik ook nog een second opinieon kon doen bij de paradontoloog..ik heb de tandarts verlaten en ben die dag meteen gestopt met roken en na een week zat mij tand weer bijna helemaal vast..twee weken later heb ik mij gebit laten reinigen bij een paradontoloog in Maastricht en weer twee weken later zit mijn tand weer bijna helemaal vast en de paradontoloog heeft mij verteld dat ik me geen zorgen meer hoef te maken..ik vind het vreselijk dat de tandarts zonder pardon mijn tand wilde verwijderen en mij een kunst gebit voor stelde..ik zal dan ook per direct een andere tandarts zoeken.ik heb er gewoon 2 weken lang nachtmerries van gehad.
Met de tandaartst van Amalia kliniek helemaal ontevreden,hij was onvriendelijk en niet behulpzaam,andere mensen redelijk goed.
Vriendelijk en je merkt dat het opgeleid personeel is
Met de tandartsen geen probleem, maar de assistentie is asociaal, niet vriendelijk, totaal geen service en ze plannen maar wat in zonder rekening te houden met eventuele notities in je dossier. Dankzij de assistentie is mijn angst voor de tandarts namelijk nog veel groter geworden, inplaats van minder. Daarbij ben ik ben geen hond en ik laat mij dan ook niet zo behandelen.
afspraak is afgezegd!
door, misschien, afstemmingsproblemen in de werkprocessen gaan er dingen mis: 1.tandarts maakt rontgenfoto en zegt dat de Kaakchirurg deze dan niet meer hoeft te maken; bij bezoek aan kaakchirurg wordet als 1e een rontgenfoto gemaakt. 2. in voorbehandeling flapoperatie bij Amalia worden handelingen verricht en in rekening gebracht, die echter vervolgens in Roosteren na de operatie wederom in rekening worden gebracht terwijl die specifieke handelingen daar niet meer zijn verricht. 3. als er gevraagd wordt aan de tandarts een aanvraag te regelen voor Bijzondere tandheelkunde, wordt dit niet gedaan met de argumentatie:"dat is te veel administratieve rompslomp".
Gebeld omdat mijn dochter tandpijn had. Waarschijnlijk oud gaatje om te vullen. Eenmaal daar was er geen tijd ingepland, alleen een controle. Ik moet nogal een stuk rijden naar Kerkrade dus was zonde van de tijd en kilometers. Verder heb ik de laatste 2 jaar het idee dat sommige tandartsen graag declareren en onnodige dingen uitvoeren/berekenen wat anderen niet doen. Vooral als je de rekening zelf moet betalen zie je wat er allemaal berekent wordt. O.a. 13euro voor medisch advies omdat er onder het praten werd verteld dat ik een ragertje tussen de tanden moest gebruiken vind ik wel heel snel geld verdienen. En een mondkapje declareren terwijl er bij mijn zoon en mij volgens mij toch echt hetzelfde kapje is gebruikt. Heel jammer.
Zeer kundig en prettig personeel v.w.b de behandeling echter de administratieve afhandeling zeer en zeer slecht.
Langs geweest voor een intake gesprek, duidelijke afspraken gemaakt. Eerste keer zou het gebit schoon gemaakt worden erna zouden gaatjes gevuld worden. Nou eerste x langs gweest begint meneer de dokter gelijk te boren waardoor het is gaan bloeden..(wat die ook wist) maar wel van te voren 3 verdovende middelen toegediend twv 60€ naar 30seconden is meneer gestopt met boren omdat hij zo niet verder kon. Van te voren afgesproken dat alles in termijnen betaald kon worden. Nagevraagd bij de onvriendelijkste receptioniste die mij erop wees dat dat bij hun geen gang van zaken is. Snel geld verdiend en uiterst onprofessioneel benaderd door de onvriendelijke vrouw aan de receptie. Beveel ze daarom ook zeker niet verder!
Bij jullie gekomen met enorme angst. In het begin ging het goed bij tandarts Dirks. Deze is toen weggegaan en sinds dien vind ik het een ramp. Met tandpijn moet er altijd eerst een controle gepland worden en vervolgens krijg je te horen dat het maar een 10 minuten afspraak is en dat het niet gemaakt kan worden, je moet dan op een andere dag/ later tijdstip terug komen. Ik woon niet in de buurt en vind dit echt een slechte zaak. Miss moeten jullie geen nieuwe patiënten meer aannemen zodat jullie je bestaande patiënten wel goed kunnen helpen en hier ook de tijd voor nemen. Ik ga opzoek naar een andere !
Bij mij was op de zondagavond een groot stuk hoektand afgebroken wat behoorlijk veel pijn deed. Ik belde maandagmorgen om half 9 en kon de vrijdag pas terecht want volgens de secretaresse was er geen plaats. Het was geen vakantie en er waren geen feestdagen anders had ik er nog begrip voor gehad. Ik heb een andere angstkliniek gebeld en daar kon ik de dinsdag wel terecht en heb een wortelkanaalbehandeling gekregen. Dus het was niet dat er niets was.
Ik heb geen angst om naar de tandarts of mondhygiënist te gaan. Ik voel me en mijn angst serieus genomen.
Goed
Willem Sophiaplein 4
6466CP Kerkrade
Amalia Kliniek is een tandartsenpraktijk met als extra specialismen: angstcoaching, prothetiek, het behandelen van mensen met een beperking, kaakchirurgie, kindertandheelkunde, implantologie, narcosetandarts, angsttandarts en esthetische tandheelkunde. Wij leveren een uitgebreid pakket van hoogwaardige tandheelkundige behandelingen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.