Ik wacht nog op de behandeling dus kan niet echt vooraf bepalen hoe het zal worden. Ik hoop op profesioneel iemand die weet wat hij/zij doet. Gezien ik aangegeven heb dat ik angst van de tandaarts heb, had ik niemand er over gesproken en dat mis ik wel.
Moest met spoed geholpen worden aan een wortel kanaal behandeling. 11 verdovingen gekregen maar voelde helaas alles in mijn mond. Tandarts zelf begeep er niets van en ik voelde mij niet geloofd. Het was de kies dichtmaken of door bijten. Heb voor het laatste gekozen maar de trauma die ik als kind heb opgelopen bij de tandarts heb ik herbeleefd!! Ben nu 22 weken zwanger maar twijfel enorm of ik nog terug moet komen :(
Beste T, Wat vervelend om te lezen. We hebben deze review met de betreffende tandarts gedeeld. We kunnen je aanbieden om de behandeling te laten uitvoeren/ afmaken door een andere tandarts. Neem dan zo snel mogelijk even contact met ons op via [email protected] het moet natuurlijk niet zo zijn dat je angst terugkomt of erger wordt. Met vriendelijke groet, team Amalia Kliniek
Rustige goede spuit gezet voor pijnbestrijding. Lang bezig met trekken tand doordat de deze erg vast zat. Gelukkig geheel verwijderd. Echter meer dan een week napijn waarbij eerste week met 8 paracetamol a 500mg per dag.
Afspraak begon iets later, maar dat is geen probleem. Aandacht voor elke cliënt is belangrijk: die was er.
Je word er goed geholpen
Ik ben goed en vriendelijk geholpen.
Zoals vaker begon het consult ca 15 minuten na afspraaktijd. Niet dat het druk was, ze verscheen te laat Wel was ik ruimschoots voor de geplande eindtijd klaar
1e afspraak voor het maken van een nieuw onder- en bovengebit. De implantaten zaten er al in.
Laatste ervaring naar verwachting, goeden deskundig door Herman De Jonge, die houdt tenminste rekening met de patient en geeft duidelijke uitleg
Ik vond dat ik ten eerste vreemd benaderd werd bij de balie. Kreeg het idee dat men bang was dat ik niet zou betalen ofzo. Daarna werden er een x aantal foto's gemaakt, en werd mij verteld wat mijn opties waren (en niet waren) en mocht ik weer vertrekken. Mijn tand werd niet gelijmd, daar mocht ik een nieuwe afspraak voor maken. Waarschijnlijk zodat ik weer opnieuw mag betalen. Was meteen de laatste keer voor mijzelf.
goed
Goed.
Tandarts stelde ons heel erg gerust en legde ons rustig alles uit, nam echt de tijd voor ons!
Enkele jaren niet naar de tandarts geweest door persoonlijke problemen. Nu toch de stap gezet. Prettige ervaring. De vrouwelijke tandarts legde alles goed uit. Een enkel gaatje en een afspraak bij de mondhygienist volgden. Er gebeurt niks zonder toestemming en de medewerkers zijn allemaal even vriendelijk, van receptioniste tot assistente tot tandarts. Zeker een aanrader. Er werd me zelfs nog aangeboden om me bij de angsttandarts te laten behandelen, maar dat vind ik door de kundige behandeling van mijn tandarts niet nodig!
Heb minder angst gekregen.
Een nieuwe tandarts is altijd spannend. Onze vaste tandarts was voor zichzelf begonnen en wij zouden voor het eerst in de stoel gaan liggen bij deze nieuwe tandarts, dhr Ali Samadi. Voor een controle, dus niks spannends, maar toch. Mijn zoon voelde gelijk een klik en was meteen op zijn gemak. Wat fijn dat deze tandarts zag hoeveel aandacht mijn zoon aan zijn gebit besteedt. Die complimenten motiveerden hem om het nog beter te doen. Mijn zoon springt zonder moeite over een half jaartje weer in de stoel. En zelf had ik ook een prettig gevoel bij zowel de tandarts als de assistente. Wij komen al jaren bij de Amaliakliniek en zijn altijd heel tevreden.
Degelijk en goed.
Ik heb ervaring met verschillende tandtechnische disciplines binnen de kliniek. Overal ben ik vriendelijk, kundig en no nonsens behandeld, daar ben ik zeer tevreden over. Ook waren alle behandelingen zo goed als pijnloos. Dit in tegenstelling tot behandelingen vroeger bij andere tandartsen/kaakchirurgen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.
Ondanks de vriendelijkheid, merkte ik wel veel verwarring. Ik heb een onder prothese voor een klikgebit. Mij werd toen gezegd dat ik verplicht was om om het jaar terug te moeten komen voor controle, vanwege de verzekering Ik vroeg toen of ik daar ook een oproep van zou krijgen via mijn mailadres, het antwoord was ja. Een jaar verder had ik nog steeds niks ontvangen via de mail, waarop ikzelf belde naar de Amalia kliniek. Toen kreeg ik te horen dat ik moest bellen met de Oranjekliniek, van hun kreeg ik te horen dat controle niet nodig was zolang er geen complicaties waren, als er wel complicaties waren, dan kon ik een afspraak maken bij een tandarts of een mondhygieniste.. Ik vond dit raar omdat mij werd verteld dat het jaarlijks verplicht was. Toen heb ik een mailtje gestuurd naar de Amaliakliniek met daarin de vraag of ze dit even goed wilde uitzoeken. Later kreeg ik een bericht dat ik inderdaad fout geinformeerd was. Ik moest inderdaad jaarlijks op controle voor de verzekering en moest dan een afspraak maken bij de mondhygieniste. Dat heb ik toen ook gedaan. De mondhygieniste attendeerde mij er op dat ik het beste ook een afspraak kon maken bij de tandarts ??? Dat vond ik raar...., ik heb een prothese/klikgebit genomen, juist omdat ik bang was om naar een tandarts te gaan. Ik heb ook geen tandartsverzekering meer omdat mij werd verteld dat ik die niet meer nodig had. Ik vind dit alles toch wel zeer verwarrend. Wat ikzelf graag zag was een jaarlijkse controle bij de mondhygieniste omdat er ondanks dat ik het wel verzorg toch wel wat tandplak was ontdekt...en verder vind ik het wel welletjes. Het zou fijn zijn dat ik jaarlijks een oproep zou kunnen krijgen via de mail. Hopende hebben jullie wat aan mij informatie en wordt hier ook wat mee gedaan. Met vriendelijke groet, R.Gielis (23-08-1973)
Beste meneer Gielis, Dat klinkt allemaal inderdaad nogal verwarrend. Wij gaan dit intern oppakken. U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een persoonlijke email met daarin een uitgebreidere terugkoppeling. Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, team Amalia Kliniek
controle-afspraak, tevreden
geven goed advies, stellen je op het gemak, en leggen goed uit wat ze gaan doen. en hebben ze tijd over na de behandeling kun je nog praten over van alles.al met al goed.
Ik voelde mij ondanks mijn angst/ onzekerheid serieus genomen. Er werd goed naar mij geluisterd. En ik voelde mij opgelucht dat ik mijn angst overwonnen heb en toch een afspraak heb gemaakt.
Prima ervaring, hele leuke tandarts en goede informatie
Prettige medewerkers, voel mij altijd op mijn gemak!
Word rekening mee gehouden.
Willem Sophiaplein 4
6466CP Kerkrade
Amalia Kliniek is een tandartsenpraktijk met als extra specialismen: angstcoaching, prothetiek, het behandelen van mensen met een beperking, kaakchirurgie, kindertandheelkunde, implantologie, narcosetandarts, angsttandarts en esthetische tandheelkunde. Wij leveren een uitgebreid pakket van hoogwaardige tandheelkundige behandelingen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.