

ik ben super goed geholpen.had ook snel een afspraak na hevige kiespijn
Ik heb niet lang hoeven wachten tot ik aan de beurt was. De tandarts en assistente hebben mij rustig en vakkundig geholpen, waardoor ik mij ondanks de behandeling op mijn gemak voelde. Enige minpuntje is de wachttijd voor het maken van een afspraak (3 maanden) bij deze tandarts.
Altijd fijne en professionele behandeling en begeleiding voor mij en mijn kinderen.
Zie hier boven.
Heel fijn ook als je niet graag naar de tandarts gaat. Daarnaast mijn zoontje van 3 voor eerst mee en daar zijn ze ook heel fijn voor
Of je nu komt voor controle of voor een probleem, je wordt altijd netjes te woord gestaan en goed geholpen. Het is heel fijn dat als je echt pijn hebt dat je snel even tussendoor kunt komen zodat je niet te lang met pijn hoeft rond te lopen.
Alle vragen werden goed beantwoord.. Goede uitleg. Zorgvuldig onderzoek
Ik heb veel angst voor tandartsen. Maar ben deze week super geholpen door dr. Bettina Schmidt. Zeer rustig en begripvol.
Een top Kliniek waar je voor alle soorten behandelingen terecht kunt.
Goed en correct behandeld. Altijd vriendelijk en goed uitleg
vriendelijk personeel en proberen je ook goed gerust te stellen.eigenlijk alleen maar goed.
Mijn zwager Jan kijkt tevreden van boven mee..
Fijne tandarts. Wel apart dat we ook voor tandartsen zo moeten beoordelen.
Sinds een aantal jaren patiënt. Van super tevreden naar voldoende. Nu is mijn belangrijkste reden om te blijven dat het in de buurt is. Je kunt smorgens vroeg terecht maar de balie is dan onbemand. Niet handig. Ik heb een andere tandarts nu, noodgedwongen omdat bulent is gestopt. Dat is niet gecommuniceerd en dat vind ik niet prettig. Temeer omdat ik toen ik patiënt werd een vrouwelijke tandarts wilde en me te zeerste bulent werd aangeraden vanwege de enkele implantaten die ik heb. Bulent ging weg en toen was het blijkbaar niet meer belangrijk. Bettina is een fijne tandarts maar ik vind het niet fijn om zonder overleg een andere tandarts te krijgen. Ik overweeg om naar de praktijk van bulent over te stappen.
Ik kwam eerst bij de mondhygiënist ,zij was heel lief en vertelde precies wat er ging gebeuren.nam alle tijd. Daarna naar de tandarts,zei had het heel erg druk met de weekend gebeurtenissen ,was alleen bezig met de assistente, aan een stuk door. Vond dit erg vervelend ,geen aandacht voor mij. Ik hoef niet te weten in welk pannekoekhuis ze gaan eten. Dus hoop op verbetering volgende keer.
Zie hiervoor
Neemt alle tijd en stopt even als ik daar behoefte aan heb.
Snel en accuraat geholpen.
Niet goed dat de door mij gedeelde foto’s en behandelkaart bij de mijn overstap van Kiesmondzorg naar Alexia is kwijtgeraakt
ondanks de vervelende ingrepen, voel ik me altijd heel fijn.
Heel goed
Vriendelijk, vertrouwen, informatie duidelijk en deskundig personeel
Fijne praktijk, hygiënisch en begripvol. Lange wachttijd zowel bij tandarts en helemaal bij mondhygiëniste is wel een minpunt
Snel, helder en duidelijk
Leuke gezellige en ervaren medewerker die de behandelingen perfect uit voert. Als je klaar bent ga je met een schoon gebit en gerust hart terug naar huis, Dikke compliment
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.