Filters

1

Slecht bedrijf.

Heb 20 februari een sidetable van 240 euro besteld en betaald. Zou binnen vier weken bezorgd worden. 17 maart e-mail gestuurd wanneer sidetable komt. Binnen anderhalve week werd er gezegd. Toen wisten ze dus al dat ze failliet waren. Dus gewoon oplichters. Dus geld weg en geen sidetable. En ze staan nog steeds met online.

  • Aanbevelen? Nee
1

Salontafel Priya 90 cm rond Naturel

Salontafel Priya 90 cm rond Naturel Nog te goed Nu is het bedrijf failliet Schoften zijn het dit hebben ze allang geweten.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niets ontvangen

Ik moet nu via de revieuws vernemen dat het bedrijf failliet is en ik naar geld en bestelling kan fluiten, terwijl de site nog steeds in de lucht is en er nog steeds bestellingen geplaatst kunnen worden. Ik hoop dat de curator dit nog kan oplossen, maar ik lees ook nergens hoe je daarmee in contact komt.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zwaar teleurstellend

Failliet !!! maar wel de website gewoon laten staan. Bestelling geplaatst van 200 euro en ze reageren nergens op. Ook op het adres Wattstraat 90 zwijndrecht niemand aanwezig. Dus maar aangifte doen van oplichting lijkt me. Ik probeer contact te krijgen.. Maar dat lukt niet Geen reactie op de mails , telefonisch niet bereikbaar nu een messenger gestuurd . Blijkt dat ze Failliet zijn!!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Oplichting

6 maart salontafel besteld en betaald . 21 maart contact gezocht wanneer deze word bezorgd . Sorry , bedrijf is failliet wacht u maar op bericht van de curator . Webside nog steeds op internet . Heel vreemd .

  • Aanbevelen? Nee
1

Fraudulent company

They are actively running a scam. Despite claiming to be bankrupt, they continue to take in people's payments. If you’ve already made a payment, I recommend filing a police report to try to recover your money: https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/aangifte-van-internetoplichting-niets-ontvangen.html?mtm_campaign=DKH&mtm_kwd=aankoopfraude_niets_ontvangen?mtm_campaign=DKH&mtm_kwd=aankoopfraude

  • Aanbevelen? Nee
1

Bedrijf is failliet verklaard.

Lang wachten op een bestelling, maar eens mailen. Krijg ik een mail terug dat het bedrijf failliet is verklaard. Geen enkele communicatie hierover, je kan zelfs nog op de website bestellen/ geld uitgeven. Heel bijzonder dit.

  • Aanbevelen? Nee
1

Wat een waardeloos bedrijf!!

De halve punt die ik geef is voor het bestelgemak en de site. Dat ziet er namelijk allemaal prima uit. Maar die rest is ronduit waardeloos!!! Het product zou met 1 week geleverd worden, nou inmiddels ben ik bijna 3 weken verder en ik heb nog niets gekregen. Nou is dat op zich nog niet het grootste probleem, maar het niet antwoorden op inmiddels al 3 mailtjes die gestuurd zijn, het niet ku. En bellen naar dit bedrijf want je krijgt een bandje dat je moet mailen is zo frustrerend. Echt een dikke vette 1 ster voor dit bedrijf. Nooit wat bij kopen!! Gelukkig heb ik een rechtsbijstand verzekering dus die gaan we maar eens de rest van het werk laten doen....

  • Aanbevelen? Nee
2

Heel slecht. Wacht twee weken op een tafel die 2 weken geleden zogenaamd al de deur uit is

Heb twee weken geleden een tafel besteld. Direct een TT gekregen. Helaas werkte dat niet. Geen telefoonnummer alleen mail. Wel een mail teruggekregen dat het opgelost is en de tafel binnen twee dagen geleverd gaat worden. En raad eens, een week verder en nog steeds niks, mails blijven ook onbeantwoord. Heb zo een spijt van de bestelling, omdat ik nu ook nergens terecht kan voor mijn klacht. Een bedrijf zonder een werkend telefoonnummer, maar alleen een bandje dat je een mail moet sturen is al een rode vlag!

  • Aanbevelen? Nee
7

Opgelost

Gisteren heb ik een bericht ontvangen. Alles geregeld en geannuleerd. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioze service

Zeer goede service. Goede kwaliteit en service. Razendsnel geleverd. Eettafel was beschadigd dezelfde week gratis vervangen. Blijf zeker klant. Zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige Service en behandeling!

Beste lezer, Ik wil graag een groot compliment geven over de wijze waarop ik gehoord ben en het vervolg erop.Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen, als klant wordt je gehoord en er wordt gelijk reactie op getoond.Ik had een salontafel besteld,keurig op tijd bezorgd en netjes geleverd,maar was niet wat ik verwachte ,ondanks hout natuurlijk een natuur product is,werd gelijk voorgesteld om andere te leveren,ook binnen 2 dagen geleverd! Kan niet anders zeggen als CHAPOO voor The Copperbarn en dank aan Werner .Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet ,Anneke

  • Aanbevelen? Ja
6

Foute bestelling

Ik heb gisteren een eetkamertafel besteld maar heb een foutje gemaakt bij de bestelling en wilde graag annuleren ( telefonisch zijn ze niet bereikbaar en nu zit ik natuurlijk met een probleem. Retour sturen en de hoge vracht kosten betalen of ik zit gezadeld met een eetkamertafel die niet naar mijn zin is. Hopelijk kan het nog opgelost worden. Groetjes John

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijker dan gedacht

Bij mijn eerste bestelling ben ik langs de showroom gegaan en werd ik geholpen. Nu blijkt dat ik toch nog meer nodig heb heb ik het online gedaan omdat ik nu weet hoe de service en werkwijze is en die is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Klantvriendelijk, behulpzaam en dachten goed mee. Snelheid van levering ook aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantenservice en bestelling niet geleverd.

Net contact gehad met de klantenservice. Ik ben geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hopelijk over 5 weken 5 sterren!

Na een teleurstellende start van onze aankoop, gister een goed gesprek gehad. Tijdens dit gesprek is mij het eea uitgelegd waardoor ik begrijp dat er vertraging op het bestelde product zit. Mij is toegezegd dat ik over een paar weken zeker te weten kan gaan genieten van ons nieuwe tv-meubel! Ik kijk er naar uit en hoop dan de 5e ster te kunnen plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
8

We moesten even geduld hebben, het komt toch goed

15 mei een tafel besteld. Inmiddels ruim 8 weken verder. Nog steeds niet geleverd. Telefonisch is The Copperbarn niet bereikbaar, antwoordapparaat…… Verschillende e-mails verzonden naar [email protected]. Hier wordt niet op gereageerd….. Wel een factuur ontvangen op 15 mei, en deze betaald……….. ……gaat hier iets helemaal niet goed? Inmiddels heeft The Copperbarn één en ander recht gezet. Door miscommunicatie intern bij The Copperbarn werd de order niet uitgeleverd, een foutje is menselijk………..en onze e-mails kwamen in de spam terecht. The Copperbarn vond het allemaal vervelend en gaat de tafel spoedig uitleveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige meubels.En zeer degelijk

Fijn kontakt, en snelle afhandeling, toppie

  • Aanbevelen? Ja
8

leuke prijzen en mooie spullen

Ik heb nu mijn tweede tafel besteld, gaat super makkelijk. Bezorging is snel en netjes. Ze hebben leuke prijzen en mooie spullen....

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Wilde m ruilen en dat was totaal geen probleem. Werd snel omgeruild ook nog eens gezocht naar de wensen die ik had. Heel vriendelijk en netjes en beleefd. Ik raad deze winkel zeer aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Men reageert heel snel op vragen en geeft goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel geregeld

Gisteren een tv meubel besteld, morgen al binnen, blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Nette, duidelijke en snelle website

Snel mijn product gevonden, goede beschrijving en snelle bestel en betaal mogelijkheid, in het kort, zeer goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!Leuke ervaring

Geweldige site, alles is duidelijk en er is een grote selectie van producten naar ieders smaak.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Wattstraat 90

3335LV Zwijndrecht

0782057051

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.