
Friendly
Zowel de oogmeting, advies en hulp van de verkoper en de service altijd prima. Men neemt graag tijd voor je.
Nieuwe bril aangeschaft na oogmeting. Ander montuur, past geweldig.
Snelle diagnose gesteld en met een goede oplossing/aanpassing!
Mijn man en ik zijn geholpen doorTobias en zijn super tevreden met onze nieuwe ( mijn man 3 en ik 1) brillen. Vakkundig geholpen, oogmeting prima, nazorg erg goed. Een aanrader om bij Lens in Culemborg klant te worden!
Erg blij met de deskundige oogmeting uitgevoerd. Hierdoor is er tijdig een oogafwijking ontdekt en ben ik direct doorverwezen naar een arts. Inmiddels aan 1 oog geholpen om erger te voorkomen.
goed advies, ruim de tijd genomen om een montuur uit te zoeken, leuk met de foto s op de tablet, dan kijk je er zelf ook anders tegen aan
De contrôle van de ogen is uitgebreid gedaan en goed advies gegeven ook met de keuze van het montuur. Mijn eerste ervaring met Lens als opticien is goed bevallen.
Mijn eerste bril daar gekocht. Heel deskundig en prettig geholpen. Ook fijne nazorg gekregen op de bril. Ik ben normaal niet geneigd om reviews in te vullen maar maak een uitzondering omdat ik dit een hele fijne zaak vind.
Ik ben al sinds enkele jaren een zeer tevreden klant. Wordt zeer deskundig, maar vooral ook prettig geholpen. Er wordt ook goed meegedacht bij bijzondere vragen/omstandigheden, waarbij de beste (en niet de duurste) optie wordt aanbevolen. Top!
Je wordt netjes en proffesioneel geholpen,alleen jammer dat bij het bepalen van een proeflens 2 pogingen nodig zijn en je dus tweemaal een set proeflezen afrekent.
Top brillenwinkel met premium service.
Wonende in Griekenland en m'n lenzen op afstand kunnen bestellen, helemaal top!
Heel fijn geholpen. Ik had multifocale bril gekocht bij een keten en die bleek helemaal geen leesgedeelte te hebben! Ben heel blij met mijn nieuwe bril. Krijg veel complimenten over het montuur en kan er ook goed mee zien
Controle van ogen en afstellen van bril was snel en deskundig
Goede service
De vriendelijke medewerkers namen de tijd om meerdere keren te verduidelijken wat de opties waren bij nieuwe brillenglazen en hoe dat proces zou verlopen. Toen men na drie weken belde en navraag deed of mijn ogen aan de nieuwe sterkte waren gewend, bleek dat niet genoeg het geval. Men heeft er alles aan gedaan om het in orde te maken. Dat had wat mij betreft niet kosteloos gehoeven, maar men stond erop.
Grandiose service, snelle levering, fijne, deskundige medewerkers.
Vriendelijk,behulpzaam en vakkundig personeel.
Onlangs bij Lens een nieuwe bril en zonnebril op sterkte aangeschaft. De brillen zijn prima en de hulp die ik kreeg was erg fijn. Medewerkers zijn professioneel, vriendelijk en denken mee. Het maken van een afspraak moet, naar mijn smaak, wat formeel geregeld worden. Even binnenlopen voor een oogmeting kan niet, wat op zich ook wel begrijpelijk is. Het duurde even voor er plek was. Maar het gaat mij vooral om het product en de dienstverlening in het algemeen. En die zijn fantastisch.
Klant bij Merkx sinds 1993: altijd tot volle en wederzijdse tevredenheid. Na de overname door Lens ben ik nog 2x op controle geweest bij oud-medewerkers van Merkx Brillen: oud en vertrouwd met bijbehorende kwaliteit maar beiden zijn kort na de bij mij uitgevoerde controle vertrokken. Voor mij is het heel belangrijk om te kunnen vertrouwen op de kennis van een gediplomeerde (=géén intern opgeleide) en erkende opticien en/of optometrist, zorgvuldigheid, goede communicatie, klantvriendelijkheid, denken in oplossingen, juiste antwoorden op mijn vragen, mocht er iets mis gaan moet het zonder morren opgelost kunnen worden en voor fouten moet verantwoording worden genomen. Dat is helaas niet het geval bij Lens Culemborg. Ik heb Lens Culemborg meerdere malen een faire kans gegeven om keer op keer ‘het lid op mijn neus te krijgen’. Ik heb Lens Culemborg meerdere malen een faire kans gegeven om keer op keer ‘het lid op mijn neus te krijgen’. In 2022 heb ik op diverse fronten een strijd moeten leveren om überhaupt een afspraak voor een lenscontrole te mógen maken én werd mijn mailadres en/of account meermaals verwijderd door Lens. Ik kreeg ook te maken met: *een afgeraffelde controle * geen c.q. uiterst slechte communicatie * klantonvriendelijke bejegening *onprettige verrassingen in de winkel t.o.v. webshop (terwijl ik er nadrukkelijk naar gevraagd had) * skippen van de lopende Servicepas/ Lenspas/Lens Goldcard voor het gemak van Lens etc. Ik had het als klant maar te slikken als er iets mis ging want kritiek leveren werd niet geaccepteerd en dan was zomaar mijn mailadres en/of account verwijderd.; het overkwam mij meerdere malen. Ongelooflijk dat deze ‘nieuwe bezems’ zo vreselijk slecht vegen.......
5
Prima oogmeting en toelichting er bij. Luisteren goed naar wensen/ervaringen/vragen. Nemen ruim de tijd om je het juiste montuur te laten uitzoeken en helpen er goed bij.
Prettig geholpen. Deskundig personeel.
Bij het uitzoeken van de bril was er goede concentratie en deskundig advies
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.