Reactie van het bedrijf
Goedemiddag Wilfried,
Dank voor het delen van je ervaring.
Wat ontzettend vervelend dat je van ons een opdrachtbevestiging hebt ontvangen, maar dat wij vervolgens niet zijn langsgekomen.
Zoals telefonisch besproken, is deze afspraak helaas niet goed in de agenda terechtgekomen.
Dit is een handmatige handeling. Helaas is één van ons vergeten dit vinkje aan te klikken, waardoor deze opdracht niet in onze agenda is terechtgekomen.
Stomme fout van ons dus! :(
Wij komen over 3 weken graag bij je langs om jouw dakraam met veel plezier te vervangen.
En, nemen het afval en de verpakkingsmaterialen dan kosteloos voor je mee, om de pijn hopelijk iets te verzachten.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!!
Wij staan tot je dienst bij verdere vragen en/of opmerkingen.
Met vriendelijke groeten,
Luuk - Team Dakraam Vervangservice