Reactie van het bedrijf
Hoi Nargis,
Allereerst hartelijk dank voor het delen van je review en je ervaring.
Onze oprechte excuses. We vinden het vervelend dat de communicatie tussen jou en de rijinstructeur, anders is verlopen dan wat wij samen hadden gewenst.
Zoals ook aan de telefoon gesproken te hebben, dient eerst jouw achterstallig betaling voldaan te zijn om de rijlessen te kunnen voortzetten. Doordat jij je betalingsverplichtingen niet nagekomen was, had de rijinstructeur ook nog geen bevestiging ontvangen, om jouw rijlessen in te plannen. Dit was ook de reden dat jij ook nog geen afspraak mocht inplannen.
Wij zijn blij dat wij jou mogen spreken over het situatie wat je hebt meegemaakt. Jouw feedback nemen wij uiteraard mee om onze dienstverlening en het proces te verbeteren. We zijn blij dat deze afhandeling naar tevredenheid is verlopen en dat je zonder vertraging je rijopleiding elders hebt kunnen voortzetten.
Jouw feedback is essentieel voor ons om te groeien en te verbeteren, maar mocht je alsnog interesse hebben, staan we je graag te woord tot het behalen van jouw rijbewijs.
We wensen jou nog veel succes met het behalen van jouw rijbewijs.
Met vriendelijke groet,
Team Sodrive Rijopleidingen