Deutlich und schnell

Gut

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Lekker bijzonder cool

Naast de Gintonic zijn nieuwe smaken Malibu watermeloen, maar vooralsnog Pornstart Martini zijn erg lekker. Flugel valt tegen, maar drink ik normaal ook niet. Een Pimms variant zou er nog bij passen! In de UK hebben ze die al wel.

Awesome taste with those festival feelings at home

After meeting 24ICE at Intents Festival, I was hooked and am now ordering to my home to sip with family and friends regularily. Always looking for those new flavors and getting my all time favorites all the time. Thanks for your awesome product!

Delicious!

Absolutely delicious, perfect for a hott day! Fast delivery, thank you 24 ICE.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heerlijke ijsjes

Verfrissende ervaring

Weinig op aan te merken

Snelle bezorging, handige verpakking, heerlijke ijsjes! Perfect voor ons feest. Prijzig maar wel tevreden.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, lekkere snaps

Bestelen, leveren, ging allemaal prima en snel. Ijs is lekker

Snelle levering, heerlijk ijs!

Ik geniet met volle teugen van deze lekkere ijsjes in het heerlijke weer. Als ik één puntje van feedback mag geven, zou ik graag een tussenmaat zien! Je kunt kiezen uit 5 of 50 ijsjes. Een optie van bijvoorbeeld 10-15 (met wat stapelkorting) zou ideaal zijn!

andere producten aangekregen

Besteld als cadeau maar andere smaken aangekregen dan wat er is besteld

Heerlijk afkoelen én borrelen

Snelle levering goeie service en goed product

Niet goed

Ik heb na een week nog steeds niets ontvangen

De beloofde leveringstermijn werd ruimschoots overschreden

Ik heb de producten nooit ontvangen.

Goede service! Snelle levering

Goede service en een snelle levering. Het enige verbeterpuntje is een bevestigingsmail. Deze krijg je niet waardoor je niet weet wanneer de bestelling komt.

Snelle verzending! En lekkere ijsjes.

Snelle verzending van de bestelling!

Snelle levering en super lekker

In de supermarkt een proefpakket meegenomen . Super lekker dus online besteld bij 24ice Super snelle levering . Dik tevreden

Lekkere cocktails, snel geleverd

De bestelling werd geleverd op de aangegeven datum en tijd. De frozen cocktails zijn erg lekker

Heerlijk

Heel erg snel bezorgd

Binnen 1 dag in huis, jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn…..

Snelle levering en heerlijk

Heerlijk

Boswandeling ijs besteld voor vaderdag. Een uniek cadeau die goed in de smaak viel. 's Middags besteld en de volgende dag al in huis. Ideaal!

Heb niks ontvangen

Vragen me de dienst te evalueren, maar heb na een week nog niets ontvangen…

Lekkerrrrr!!!

Heb ze aanbevolen bij een lunchroom in het centrum, deze heeft meteen grote doos besteld.

Heeeeerlijke cocktail ijsjes!!

Super lekkere smaken, had ze eerder als geproefd maar pornstar martini is tha bom en al die andere natuurlijk ook!! Jullie zien mij terug… cheerrssss mate !!

Super lekker

Is een geweldige en heerlijk ijsje met een vleugje drank maar net genoeg om een smaak intensie te krijgen

Kamerlingh Onneslaan 6

8218MA Lelystad