Heerlijk ijs

Top mega Lecker super schnell

Schnelle Lieferung und mega leckeres Eis.

1ste Levering ontvangen met ‘lekkage’ door het transport, na melding een positieve reactie

Na melding een positieve reactie ontvangen(met himor) en meteen een nieuwe doos geleverd Top

Ontdooid

De sticks waren ontdooid bij aankomst !! Ik weet niet als dat de bedoeling zou zijn .maar heb ze nog niet kunnen proeven. Omdat er alcohol in de ijs zit duurt het ook wel enige tijd voor de ijs terug bevroren is .

Heerlijke ijsjes

Het zijn lekker ijsjes en ook hoop smaken echt lekker met het warme weer

Super ijsje

Snelle levering en super lekker ijs voor op feestjes en in de zomer

Geen ijsjes

Het heeft ontzettend lang in de vriezer gelegen. Het bevroor niet! Ik had nog steeds drinken en een paarkeer slushpuppy. Dan vind ik 60 euro ontzettend duur!! Miskoop. Doe het niet nog een keer. De smaken waren wel lekker, dus vind het erg jammer.

Erg lekker

Zacht bevroren, heerlijk

Smaken zijn lekker

Heerlijke verfrissende ijsjes De smaak is echt prima We hadden flugel en de mix Gaan zeker weer bestellen

Helemaal tevreden

Een dag later werd de bestelling bezorgd Helemaal tevreden

gewoon ok

5 sterren voor het ontvangen van wat ijslollies waar je een week op moet wachten gaat wat ver. 3 sterren is mooi genoeg.

Lekker

Leckere und fröhlich erfrischende Art mal einen Sommercicktail zu geniessen

Super lekkere ijscocktails

Al verschillende ijscocktails geprobeerd en allemaal goed bevallen. En snelle levering, ook belangrijk!

Zeer goed snelle levering zeker voor herhaling vatbaar

Alle smaken geprobeert en we kenden de Flügel ijsjes ondertussen al aardig, toch een favoriet. Maar nu die boswandeling, wauw! Ja heerlijk!! Nog beter dan we verwacht hadden!

Snelle levering en mooi verpakt

Zijn top

De boswandeling ijsjes zijn super lekker!

Een heerlijk ijsje

Snelle levering ,top

Snelle levering

Donderdag 12/5 besteld…

Donderdag 12/5 besteld…Op vrijdag is mijn bestelling niet verstuurd dus op zaterdag, decenige dag dat ik thuis ben niets ontvangen… Het is nu maandagochtend 06:15 en geen idee wanneer mijn 200 bestelde ijsjes komem want heb nog steeds geen verzend melding gekregen of tracking numner buiten me order bevestiging dus snap niet helemaal waarom ik nu een mail krijg om een review te schrijven.. Heb vorig jaar ook ern redelijke order gedaan dus op basis van toen kannik se aanbevelen want ze zde ijsjes zijn wel lekker en leuk op tuinfeestjes zials ik sfgelopen zaterdag had, alleen waren ze er niet :(

Prima afhandeling en goede verpakking

Tevreden

Snelle levering, Goede klantenservice, ze doen alles eraan om je te helpen bij vragen .

Goed product

Ingezet bij feestje en zeer goed ontvangen

Mijn engeltjes :-)

Super snel geleverd! En de “Mojito” en de “Malibu Watermelon Mojito” zijn mijn engeltjes :-) Zo lekker !!

Super lekker!

Heerlijk voor de zomer