Top! Snelle levering en heerlijk product:)

Aanrader voor een feestje!

Geweldig lekker

Heerlijk ijs en goede smaken! Min punt - sommige smaken zijn gewoon niet apart te bestellen online welke ik juist wil? Met name de Pina colada deze is er ineens niet meer? Je kan wel een mix doos kopen, maar niet alle smaken zijn gescheiden te koop in grotere verpakking?! Erg jammer

Net Iets te veel besteld maar een top service geleverd.

super snelle levering

Ijs pas laat besteld, maar de volgende dag aal geleverd! Ondertussen nog geen tijd gehad om deze te proeven...

Een engeltje op m’n tong!

De Mojito is mijn favoriet. En zelfs de 0.0 versie is net zo lekker.

Waiting of order/rien reçu/produkt nicht erhalten

Until now i dont have my order and i can‘t track it. je n‘ai pas reçu mon colis et je ne sais pas suivre la livraison. Je n‘ai donc aucune idée si le colis est perdu où pas. J‘ai juste reçu un e-mail que ma commande a bien été enregistrée et puis plus rien. Pas de date de livraison, pas de possibilité de suivre le colis… Ich habe meine Bestellung bis heute nicht erhalten. Kommunikation ist nicht vorhanden. Ich habe eine einzige E-mail erhalten das meine Bestellung eingegangen ist. Keine andere E-mail mit lieferdatum und tracking Möglichkeiten nichts.

Super ervaring, erg snel bezorgd

Snel besteld, volgend dag in huis en goed verpakt

goed geregeld

lekkere ijsjes en goede verzend service

Was perfect

Netjes op tijd me bestelling gehad was erg blij

Eindelijk een ijsje waar ik vrolijk van word

Prima ijsjes, makkelijk te bestellen en proost!

Had drie dozen besteld en waren de volgende dag al op. lekker ijs goeie smaken!

Duidelijk en overzichtelijke website + supersnelle reactie/levering

Duidelijk en overzichtelijke website + supersnelle reactie/levering

Ijsjes zijn niet helemaal bevroren

Ik heb de ijsjes nu al een aantal maanden in de vriezer en ze zijn nog steeds niet helemaal bevroren.

Het is niet echt verrassend

Je krijgt ze als limonade sticks en je moet ze zelf invriezen. Niks mis mee als je ze ook echt bevroren krijgt. Ik heb mn vriezer op -21 staan en nog willen ze niet helemaal bevriezen. Waarom krijg ik een mail van jullie of ik mijn review aan wil passen???

Excellent

Produit parfait :)

Zeer verfrissend, zowel de inhoud als het concept

Eenvoudig in gebruik. Herkenbare en lekkere smaken Verfrissend Verrassend consistent na invriezen op -18C

Prima ervaring zonder toevoeging.

Niet van toepassing.

1 ijsje en je bent verkocht

Ik zou er wel genoeg nemen want ze zijn echt heerlijk Stoppen met ijsjes eten is lastig

Lekkere ijsjes, en alles goed geregeld. Snelle levering, en netjes afgehandeld

Lekkerrrrrrrr!

Lekkere kant en klare cocktails met een twist, nl als ijsje. Ligt direct klaar, zeker als je geen tijd of zin hebt om te mixen. Gewoon uit de vriezer pakken en genieten maar, mmmmm.

Dikke prima

Was met een avond op , en de gasten moesten nog komen

Cooler Genuß

Ganz gechillt genießen und dabei noch top Service.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

lekker ijs, bestelling snel ontvangen, geen klachten

bestelling beplaatst voor wat dozen ijs, dit was een dag of 2 later binnen zoals verwacht, gewoon prima gegaan met geen klachten.

Heerlijk

Echt te gek ijsje

IJsjes zijn heel lekker, enige ze bevriezen niet helemaal. Jammer dat je zoveel moet bestellen om gratis te verzenden.

Kamerlingh Onneslaan 6

8218MA Lelystad