Super lekker en leuk voor een feestje!

Perfect om uit te delen aan vrienden tijdens een feestje! Lekker veel keuze!

Communicatie foutje goed opgelost!

Na een communicatie foutje vanuit jullie kant , werd ik gecompenseerd door de levering ijsjes te houden zonder te betalen. Fijne service!

Teleurstellend

Wel geinig voor een feestje. Maar de smaak zou alles kunnen zijn. Te duur voor gewone gebruik.

Jum

Jummie in ern ijsverpakking en je word erg vrolijk van deze ijsjes, absolute aanraders, voornamelijk de varianten met de 5% alcohol :)

Mijn nieuwe favoriete toetje

Snelle bezorging na de bestelling. Ijsjes worden niet helemaal hard door de alcohol, maar dat maakt ze niet minder lekker!

Super tevreden. Snelle levering en lang houdbaar!!

voor het eerst besteld bij 24 ICE , bij levering doos van 5 ipv van 50 gekregen , na een mailtje en telefoon, werden deze zelfs nog zelfde dag verzonden , heel vriendelijke mensen en goeie service achteraf

me buren en collea's

ze vinden het behoorlijk lekker

Lekkerrrrrrr!

Lekkere smaken met een vleugje alkohol. Favoriet is de limoncello.

Heerlijk

Heel erg lekker en leuk!

Snelle levering van een heerlijk product

Snelle levering, goed verpakt en daarna direct in de vriezer om een dag erna lekker van te genieten

Snelle levering Lekkere Ijsjes Geld meer dan waard

Lekker maar te weinig smaken

Erg lekker. Ik wil meer smaken. Denk aan: captain Morgan. Fireman dat soort dingen

Kamerlingh Onneslaan 6

8218MA Lelystad