Zeer goed geholpen

Zeer vriendelijk en betrokken en een goed financieel advies

Zeer klantvriendelijk en bekwaam

Wij hebben zeer goede ervaring met Stefan en Zeloo. Klantvriendelijk, geen moeilijke woorden en een eerlijk en bekwaam advies. Echt een mensen mensen mentaliteit.

• Betrokkenheid

Perfeckte hulp/advies bij financieele/hypotheek zaken !!

Mijn ervaring met Zeloo is uitermate top ! Ikzelf heb helemaal geen verstand van financieele zaken,dus daarom zeker zo fijn dat Zeloo alles heeft geregeld,heb zelf niets hoeven doen.zeer vriendelijke mensen, en je kan er altijd terecht. Echt een aanrader !!

• Betrokkenheid

Deskundige en ervaren adviseur!

Stefan straalt ervaring, kennis en vertrouwen uit. Dat zorgt ervoor dat je een echt goed hypotheekadvies krijgt. Stefan is daarbij een man die zich aan zijn woord houdt.

• Betrokkenheid

Goede ervaring ,korte lijnen .

Al meer dan 25 jaar onze vaste adviseur ! Aan de keukentafel in duidelijke bewoordingen wordt een concept uitgewerkt dat na jaren nog goed is . Nu met de lage rente alles weer aangepast zodat het nu levensloop bestendig is . Stefan bedankt.

• Betrokkenheid

Persoonlijk, vriendelijk en oplossingsgericht.

Persoonlijk, vriendelijk en oplossingsgericht. Maakt tijd en creëert gelegenheid. Dringt niets op!

Zeer tevreden!

Heel erg tevreden, goede communicatie, vriendelijk en regelen het gewoon voor je.

Zeer tevreden.

Professioneel, klantvriendelijk en efficient. Er is goed geluisterd en ingespeeld op mijn wensen. Wat na deskundig advies geresulteerd heeft tot een passende hypotheek.

Professionele, snelle en zeer prettige dienstverlening

Professionele, snelle en zeer prettige dienstverlening

Wij zijn heel tevreden

Vriendelijk en altijd snel reactie opvragen goed advies en denkt met je mee wat jij wilt

Vriendelijk, persoonlijk en verhelderend

In onze zoektocht naar een woning was het belangrijk om eerst onze financiële mogelijkheden te kennen, zodat we snel door konden pakken indien nodig. Hierbij heeft zeloo perfect geholpen en ons van begin tot eind financieel aan de hand genomen. Een hypotheek afsluiten was zo eigenlijk heel eenvoudig en duidelijk.

• Betrokkenheid

Snel, pragmatisch en klantgericht ... !

hele prettige ervaring

de communicatie verliep heel prettig. Er werd goed geluisterd U staat boven aan in mijn lijstje

• Betrokkenheid

Vriendelijk, vakkundig en vlot!

Stefan van Zeloo Financiële Dienstverlening heeft ons enorm geholpen met onze hypotheek voor een nieuwe woning. Zeker nadat de bank een fout had gemaakt betreft de voorfinanciering. Stefan had direct een oplossing. Wij bevelen Zeloo van harte aan!

Geweldig! Ongeëvenaarde kwaliteit

Het werk van Stefan is geweldig! Top communicatie, deskundigheid, service en kwaliteit! Stefan is een professional van een zeldzaam hoog niveau! Altijd bereikbaar, vriendelijk, duidelijk, betrokken, creatief en gastvrij!

• Betrokkenheid

Top rebarnih met Stefan Rosenbrand.

Professionele organisatie, strakke planning, goed advies.

Persoonlijke aandacht, maatwerk

Stefan is een deskundig man, met aandacht voor ons als persoon en onze situatie. Helder advies en altijd makkelijk te bereiken.

Prettige begeleiding door mensen met kennis

Prettige begeleiding door mensen met kennis

Super tevreden

Communicatie was super Informatie uitgebreid Super snelle afhandeling en tevreden resultaat

Zeloo = Stefan = betrouwbaar en 100% vakbekwaam

Stefan is een koning: levenslange garantie op je hypotheek (briljant!!)

• Betrokkenheid

Alles wordt tot in de puntjes geregeld en goed en duidelijk uitgelegd. Snelle service.

Prima geholpen

Tijdens en na bezoek uitstekend meegedacht en goede hulp om de juiste hypotheek te kiezen

• Betrokkenheid

Er wordt een gevoel gegeven of je er al jaren kind aan huis bent. Zeer warm dus.

Buiten het feit dat er een enorme kennis van de markt is, wordt er alles aan gedaan om je als klant op een voetstuk te plaatsen. Dit geeft een zeer vertrouwd gevoel, waarbij je gewoon zeker weet dat het goed geregeld gaat worden. Top mensen, top kantoor.

• Betrokkenheid

Veel expertise en snelle service. Consider it done!

Zeer deskundige adviezen.

• Betrokkenheid

Veel expertise op hun vakgebied en een snelle service

Uitstekende persoonlijke begeleiding

Hoofdstraat 8