precies het product aangereikt wat bij ons paste.

Wat willen jullie? Deze vraag is uitgewerkt en daarbij een passend product gezocht.

Kort maar krachtig

Vriendelijk ontvangst (in coronatijd). Professioneel geholpen

• Betrokkenheid

Vertrouwd, kundig en helder advies

Wij hebben al diverse malen zaken met Stefan gedaan, dat zegt volgens mij meer dan voldoende over de wijze waarop hij ons voorziet van een advies, een goed advies. Daarnaast is ook de relatie een pré, het contact met Stefan verloopt altijd voorspoedig en volgens wens, de re(actie) is altijd snel en accuraat. Hij is gewoon een topper. (en dit is een eerlijk antwoord)

• Betrokkenheid

Zo zou een samenwerking altijd moeten gaan.

Prettig en snel contact, uitgebreide uitleg, in ons geval helaas weinig keuzemogelijkheden m.b.t. tot keuze van de hypotheekverstrekker maar desondanks een goed hypotheekadvies. Dit is vooral te danken aan de goede relatie welke Zeloo Financiële Dienstverlening heeft opgebouwd in de loop der jaren met Rabobank Midden Brabant. Goede communicatie over de voortgang. We hebben nu een perfect passende hypotheek!

• Betrokkenheid

Zeer snelle en deskundige adviezen.

• Betrokkenheid

Stefan doet er alles aan om je als klant te bedienen.

Hij zet zijn netwerk en relaties goed in! Met gewenste resultaat.

• Betrokkenheid

Fijn, betrouwbaar en snel advies!

Twee keer een hypotheek afgesloten via Zeloo. Snelle afhandeling en fijne/vriendelijke communicatie. Erg betrouwbaar!

Man van zijn woord

Als zeloo zegt het kan, dan kan het ook. Geen bullshit verhalen

• Betrokkenheid

Zeer goede ervaringen, snel geholpen, heel vriendelijk.

Als wij Zeloo benaderen met een vraag over bijv. hypotheek, dan wordt dit direct opgepakt. Snelle verwerking, zeer nauwkeurig, van ons niets dan lof.

Betrouwbaar Snel en gedegen advies

Keurig advies gekregen

Al diverse keren heeft Zeloo ons geholpen met onze financiën en hypotheek. Keurig afgewerkt en duidelijke en snelle communicatie. Ook 2 jaar later bij een vraag keurig en snel geholpen. Denken op de langere termijn aan de klant.

Zeer tevreden!

Bij de aankoop/verkoop van ons huis super geholpen met onze hypotheek en alle andere zaken. Heel duidelijk advies. Vragen worden snel en duidelijk verantwoord. Zeer tevreden!

Snel en vertrouwd

Altijd goed geholpen, snelle reactie en voelt erg vertrouwd

• Betrokkenheid

Deskundige hulp bij de hypotheek

Wij zijn op een vriendelijke en deskundige manier geholpen bij het afsluiten van de hypotheek. De afspraken konden op prettige en flexibele tijden ingepland worden.

voorbeeld

voorbeeld