Jullie hebben mijn ontzettend goed begeleid tijdens de hele proces, En daarvoor Ik ben jullie ontzettend dankbaar.
Heel klantvriendelijk. Rustig en deskundig.Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant. Prothese is echt heel goed gemaakt...ben ik blij mee. Duidelijke afspraken en geen onnodige wachttijden.
Dag Wilma. Hartelijk dank voor de lovende woorden! Zo'n prothese is een samenwerking tussen de behandelaren van Tandgaaf én de tandprotheticus in ons lab Tandkunst. Ik zal ook daar de complimenten overbrengen!
Mijn laatste controle-afspraak bij tanderts Ines Ferreira bevestigde opnieuw dat ik enorm blij ben met haar als mijn tandarts. De behandeling wordt met zachte hand rustig en zorgvuldig uitgevoerd. De te verwachten vervolgbehandeling wordt helder uitgelegd. Er is ruimschoots tijd voor overleg en mijn vragen worden serieus genomen. Nadat ik haar gecomplimenteerd heb met haar werkwijze ga ik vol vertrouwen weer naar huis.
Heb geen klachten.
Geweldige praktijk, al kom je 10 keer terug ze blijven vriendelijk en servicegericht en alle medewerkers zijn erg vriendelijk!
Vriendelijk en deskundig
Alles is prima naar wens af gehandeld
Heel vriendelijk
okee
Ik heb het kunstgebit nu 3 volle dagen in. Nog geen drukpunten of irritaties. En, voor het eerst sinds jaren kan ik weer kauwen. Werkelijk iedereen in mijn omgeving vindt dat mij gezicht ook is opgekapt. Kortom ik ben helemaal happy met mij super, super, super nieuwe kunstgebit en dat allemaal dank zij het voortreffelijke werk van Patricia.
Prettig en goed.
Zeer attent en heeft aandacht bij de uitgebreide controle behandeling uitgevoerd door bij name Patricia. Heeft een zeer professionele aanpak en de controle ervaar ik als prettig ook alsmede het meedenken.
Ben altijd nerveus om nieuw gebit aan te meten Zie ertegenop om te happen en te wachten met mond vol stinkende pasta, brrr. Erg goed geholpen Een opmerking, zo n modern bedrijf betaling met Qrcode werkt niet. Handmatig intoetsen is lastig.
Naar mijn mening professioneel geholpen en te woord gestaan. Goede uitleg over de te nemen stappen tot het komen van een mooi nieuw kunstgebit
Vreselijke arrogante vrouw die zelf geen tandarts is. Jaar geleden geweest voor gratis consult , maar kreeg wel rekening voor gemaakte foto’s , wat niet verteld was. Nu jaar verder krijg ik mail met offerte. Had die al gehad, en Mevrouw had me gebeld jaar geleden, en ik heb haar verteld dat ik niet van haar diensten gebruik wilde maken. Nu weer mail met offerte met als antwoord na mijn vraag waarom. Omdat u niet gereageerd heeft op offerte, dat had wel zo netjes geweest.
Geachte heer de Waard, Vervelend dat u alles zo heeft ervaren. Graag zou ik hier op reageren met het volgende; Allereerst heeft u een gratis consult gehad, bij de implantoloog. De implantoloog heeft bij u een rontgenfoto nodig gehad om uw vraag te kunnen behantwoorden en u te helpen. Hij heeft dit aangegeven, u heeft de foto laten maken en in de correspondentie die u voorafgaand aan het consult van ons heeft gehad staat ook dat het consult gratis is en dat een eventuele rontgenfoto wel betaald dient te worden. De implantoloog heeft 4 verschillende offertes voor u gemaakt. Deze heeft u per mail ontvangen. Deze offertes zijn ook met u uitgebreid besproken. U heeft in totaal 1 uur en 50 minuten gratis consult gehad en slechts een foto hebben wij u in rekening gebracht. U heeft niet voor deze plannen, noch voor het consult een rekening van ons ontvangen. U heeft nooit meer op de offertes gereageerd en vandaar dat wij u vorige week, voor de 2e keer, hebben verzocht om ons te laten weten of u al dan niet gebruik wil maken van onze diensten. U regaeert dan heel boos en vraagt waarom we u een mail sturen terwijl het al een jaar geleden is geweest dat u bij ons was. Wij proberen op die manier alle patient gegevens up to date te houden. Immers, als u niet bij ons patient wil zijn dan zullen we uw gegevens in het archief plaatsen en u vragen waar de rontgenfoto naar toe kan worden gestuurd. Al met al hebben wij geprobeerd zo zorgvuldig mogelijk te handelen, het is jammer dat u er zo tegen aan kijkt. Tot slot klopt het dat ik geen tandarts ben, dit heb ik ook nooit gezegd. Ik ben mondhygieniste en vanuit die hoedanigheid heb ik geprobeerd voorlichting te geven over uw mond en eventuele behandelingen (gratis) en daarnaast ben ik praktijkeigenaar.
Ik was DOODSBANG om te komen.Werd al snel gerust gesteld,en er werd geluisterd.Werd goed advies gegeven en deze bange patiënt is niet bang meer.Kom graag terug..
Prima
Goede service en personeel weet waar ze het over hebben en vriendelijk
Geweldig wordt je behandelt. Goede uitleg wat er gedaan moet worden. Hoe lang de behandeling duurt. De kostenrekening van zijn. De rust die de Patricia uitstraalt. Zij is doet de behandeling
prettige ontvangst en behandeling
Ik kom al jaren bij klein Molenbeek en in de oude omgeving was je een cliënt en zag je al de dames en wist je wie er allemaal rond liepen en wie je behandelde en daar was het zeer gemoedelijk. Nu bij Tandgaaf zie je niemand, moet je met een barcode inloggen (die ik nooit bij me heb want alles gaat digitaal) soms zit er iemand achter houten palen die je amper kan zien. Ik voel me meer een kassa dan een cliënt. Elke keer als ik na de mondhygiënist is er een andere wat ontzettend vervelend is en dan blijkt dat ook nog een tandarts te zijn die wel even een gaatje wil vullen, ik heb niet om een tandarts gevraagd ( die heb ik al) maar een mondhygiënist. De enige reden dat ik daar nog kom is Patricia, dat is de enige stabiele factor.
Dank u wel voor de feedback. Graag willen wij een aantal dingen uitleggen. Allereerst vonden wij de situatie in de "oude" praktijk ook heel gezellig en met name het contact met de patienten in de wachtkamer was ongedwongen. Helaas moest aan die situatie een einde komen om aan de toen veranderende regels en richtlijnen rondom tandheelkundige praktijken te blijven voldoen. Met name met instrumenten door een wachtkamer lopen was niet meer toegestaan. Verder was met het oog op de privacy wetgeving het voeren van privacy gevoelige gesprekken met patienten in een volle wachtkamer waar iedereen mee kon luisteren ongewenst. Het gevolg hiervan is een balie elders en inloggen met barcode. Onze kwaliteit is daarmee ons inziens juist nog meer verbeterd. Helaas ziet u ons daardoor pas in de behandelkamer. Ondanks dat we hiermee voldoen aan de huidige richtlijnen begrijp ik dat dit soms wat onpersoonlijk lijkt. Ik ga met het team overleggen hoe we hier toch iets mee kunnen doen om bij patienten al in de wachtkamer het "oude thuisgevoel" kunnen teruggeven.
Vriendelijke personeel En heel tevreden over hun
Mijn ervaring s dat altijd netjes en correct word geholpen
Telefonisch een ramp
Erg vervelend dat meneer ons niet heeft kunnen bereiken. Naar aanleiding van dit bericht is er contact opgenomen met patient. Wij zijn telefonsich bereikbaar van 9:00 uur tot 11:00 uur. Of per mail [email protected] In verband met drukte kan het wel eens zijn dat mensen in de wachtrij komen te staan. Gelukkig was meneer wel erg tevreden over de behandeling.
totale medewerking in alles , verzoek was in kort termijn ivm werk , top geregeld binnen 14 dagen
Dubbelstraat 90
4611GM Bergen op Zoom
Make me beautiful? Make me Tandgaaf!! De specialisten van Tandgaaf geven u de mond die u wenst. Of dat nu mooie kronen, facings, of een echt mooi kuntstgebit is, of dat u graag uw tanden gebleekt wil hebben, of gewoon witte vullingen in plaats van de vullingen die u nu heeft, vertel ons uw wens en wij maken het waar! Opgestart in 1990 als Mond zorgcentrum Klein Molenbeek zijn we inmiddels een begrip in Bergen op Zoom en omstreken. Al meer dan 12.500 patiënten hebben hun weg naar de praktijk gevonden, hetzij op verwijzing, hetzij op eigen initiatief.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.