Dit is een top bedrijf

Onze houten poort was aan vervanging toe. Dus op zoek naar een leverancier van elektrische draaipoorten. Terecht gekomen bij Klompenburg met verkoper Edward . Deze man weet waar hij over praat, gezien dat onze poort een doorgang heeft van 6 meter, hebben zij in overleg een schitterende poort kunnen ontwerpen. Plaatsen ook perfect uitgevoerd in een werkdag. Met een schitterend eindresultaat een tevreden klant.

Meedenkend en goed werk geleverd

Ik zocht een creatieve oplossing voor een lamp. Zij dachten mee en dachten mee voor het maken van een frame. Het frame werd netjes op maat en keurig afgewerkt geleverd. Naderhand nog eens geweest om gaten voor bevestigingsmateriaal erin te laten zetten. Ook dat ging zeer netjes! Topwerk, vriendelijk personeel en vakkundig!

Fijn bedrijf

Denk mee ook voor de particulier, neemt de tijd voor uitleg, is niets teveel en heeft een fijn werkend beveiligingsysteem.

Mooi product en leuk bedrijf en medewerkers!

Mooi product en leuk bedrijf en medewerkers! Gemaakte afspraken worden nagekomen. Kortom; een aanrader!

Goed geholpen, plezierige mensen en dat geeft een vertrouwd gevoel

Gastvrij ontvangen, daarna door Gerjan goed voorgelicht. Over twee weken wordt het hek geplaatst. Vol vertrouwen in een stukje vakwerk!

Duidelijk en vlotte communicatie

Tijdens onze zoektocht naar een mooie oplossing om een vouwwand in ons huis te plaatsen zijn we bij Staal in Interieur terecht gekomen. De communicatie liep direct vlot en er werd goed meegedacht. De uiteindelijke oplossing past perfect bij onze situatie. In afwachting van de plaatsing van onze vouwwand zijn we nu al dik tevreden!

Een geweldige nieuwe toegang voor het parkeerterrein van onze VVE

Nadat ons toegangshek eind vorig jaar de geest had gegeven en vervangen moest worden kwamen we uiteindelijk bij Klompenburg met in onze ogen een offerte met de beste prijs/kwaliteitverhouding. Nu het hek is geplaatst zijn onze verwachtingen voor het toegangs-systeem zelfs overtroffen. Het toegangshek is zonder echte overlast voor de gebruikers van het parkeerterrein geplaatst. Ook de legio aan mogelijkheden die we nu hebben om het hek te openen bevalt iedere gebruiker .Voor degenen dat wilden kon ook nog steeds de oude handzender van het vorige hek blijven gebruiken. Na een kleine week merken we al dat een groot aantal van hen toch al de mobiele app gebruikt en enkelen ontdekten dat het via Apple Carplay ook werkt.

Goed geholpen en vriendelijke mensen

Zaterdag 13 april heb ik tijdens de open dagen mijn toegangshek gekocht. Werd direct ontvangen door hele vriendelijke mensen . Ik kreeg direct koffie met wat lekkers aangeboden. Daarna prima geholpen door Gerjan van den Bosch. Duidelijke uitleg, geen gladde praatjes. Benieuwd hoe het er straks uit gaat zien. Heb er in volle vertrouwen in dat het wat moois wordt

Perfect!

Ik heb een prachtige poort laten plaatsen, zowel de verkoop als de montage teams zijn hele prettige mensen. De kwaliteit van de poorten, het advies en de service zijn super.

zeer prettig, gastvrij en vakkundig bedrijf

wij hebben een nieuwe poort gekocht is ons vakkundig uitgelegd. en prettig zaken gedaan

Top hekwerk, alarmsysteem en camera systeem

Al jaren klant bij van Klompenburg. Maurits en zijn team zijn een fijne partij om mee samen te werken. Voor het hekwerk een foto aangeleverd hoe we het graag zouden willen hebben. Hekwerk echt boven verwachting. Een pareltje. Krijgen er erg veel complimenten over.

Prachtige stalen schuifdeuren

We zijn heel tevreden met de geplaatste schuifdeuren. Het idee was om een vide af te kunnen sluiten om zo extra werkruimte te creëren maar toch openheid te behouden. En dat is heel goed geslaagd. Verder zijn we professioneel en fijn geholpen tijdens het hele proces. Vakmanschap staat duidelijk voorop.

Van A tot Z zeer tevreden!

Na ons bezoek aan de werkplaats was voor ons alles duidelijk. De poort en het hekwerk tot in detail bekeken en uitgezocht, en is ook zo uitgevoerd. Ook de afgesproken datum van het plaatsen is goed gegaan. De mensen die de poort en het hebben geplaatst zijn zeer vriendelijk en hebben veel ervaring waardoor alles naar tevredenheid is geplaatst. Wij zijn super blij en trots!

Mooier en robuuster dan verwacht!

De hele afhandeling van offerte tot plaatsen is tot in de puntjes geregeld. Super fijne en prettige monteurs, erg correct en meedenkend, met liefde voor hun vak. En dat is te zien aan mijn hel en inrijpoort!

geen zesjes cultuur maar een perfecte tien!

Het geplaatste hekwerk ziet er keurig uit. Bij Van Klompenburg geen zesjes cultuur maar een perfecte tien. Het team was hier keurig op tijd en dat terwijl ze eerst nog twee dorpen verder voor de verkeerde deur hadden gestaan. Ze werkten ook zeer efficiënt, kundig en met plezier zo te zien. Reden om het hekwerk door Van Klompenburg te laten plaatsen was dat Jacco op mijn mail verzoek om een brochure direct attent met een telefoontje reageerde en een offerte stuurde. De plaatsing daarna ging ook super snel door een gaatje in de planning.

Goed werk afgeleverd

Goede uitleg door het sales team en alle afspraken zijn netjes en binnen de afgesproken tijd nagekomen tijdens de installatie door vriendelijke monteurs. Het staat er keurig bij en werkt feilloos. Kortom, goed werk afgeleverd door het team van Klompenburg Hekwerken.

Prettige communicatie

Vriendelijk geholpen door Jacco Duidelijke uitleg wat de mogelijkheden zijn voor het plaatsen van een hek. In dit geval was een vouwpoort de beste keuze, gezien de beperkte ruimte om te draaien.

Mooi hek en prima uitvoering

We zijn eerst bij een opendag geweest. Hekwerk uitgekozen samen met Jacco. 1 ochtend beton storten en een dag werk voor hek zetten. Staat super mooi en krijg heel veel goede reacties dat het er top uit ziet.

Inmeten toegangspoort en dat op zaterdag welk bedrijf doet dit nog,werkelijk geweldig Een lange rit van Elburg naar het verre Zeeuwse land voor Jacco geen probleem Jacco en het bedrijf van klompenburg absoluut top dus voor ons 5 sterren

Top bedrijf

Prijs was goed en dachten beter mee dan andere partijen. Nu inmiddels al bijna jaar geplaatst en de service is ook goed ! Binnen een dag storing verholpen en altijd bereikbaar Bedankt Jacco en Willem!

Door toeval in contact gekomen met de firma klompenburg Afspraak gemaakt op dinsdag maar was maandag in de buurt en ondanks de afspraak van harte welkom op maandag We werden geholpen door Jacco werkelijk hartverwarmend meedenkend zeer goede adviezen en een prima uitleg wat er bij een plaatsing van een kant en klaar toegangshek komt kijken echt een aanrader voor toekomstige klanten wij waren echt onder de indruk van het geheel

Professionele, betrouwbare partij !

Wij hebben al onze wensen doorgesproken, daarna kwam al vrij snel het ontwerp. De plaatsing kwam binnen de overeengekomen levertijd. Er zijn bij de oplevering wat dingen niet goed gegaan, het blijft handwerk, maar dit is allemaal keurig en snel opgelost. Ook de mensen die de kolommen en het hek kwamen plaatsen en aansluiten, zijn allemaal keurige mensen en denken met je mee. Kortom, wij zijn een tevreden klant!

Advies en service van hoogstaand niveau

Onlangs hebben wij heel prettig zaken gedaan met Gerjan met als resultaat de aankoop van een automatisch hekwerk met gemetselde poeren en 2 balkonhekwerken. Gerjan heeft ons gedurende het oriëntatie en aankoop proces enorm goed geadviseerd en geholpen. Gerjan is erg persoonlijk in zijn benadering. Hij is bij ons op locatie (Wassenaar) komen kijken en adviseren, terwijl dit voor hem (vanuit Elburg) niet om de hoek is. Zijn adviezen waren helder en eerlijk, richtinggevend maar tevens divers. Het heeft ons een goed beeld gegeven van wat er allemaal mogelijk is voor onze hekwerken. Na mooie tekeningen ontvangen te hebben zijn wij op uitnodig van Gerjan naar de showroom geweest in Elburg om daar te aanschouwen hoe een en ander er in het echt uit ziet. De service was ook in de showroom uitermate goed, vriendelijke benadering. Gerjan was zeer geduldig met ons omdat ons plan voor de hekwerken toch een aantal keren gewijzigd is. Maar dit was voor hem geen enkel probleem. Dachten we dat we erover uit waren en veranderde we toch van mening of inzicht was dit geen probleem en werden de tekeningen aangepast. Uiteindelijk na een zeer concurrerend voorstel van Gerjan konden we na de uitstekende service geen Nee zeggen. En zijn wij enorm blij dat van klompenburg hekwerken onze hekwerken komt plaatsen!

Uitstekend advies

Wij waren voor onze nieuwe woning op zoek naar een een poort en kwamen via google op Van Klompenburg hekwerken terecht. Na mailwisseling hebben wij een afspraak gemaakt in hun werkplaats. Daar kregen we van Jacco een mooi kijkje in de keuken! Er werd goed geluisterd naar onze wensen, gekeken wat er bij het huis past via foto's, gedacht in oplossingen om ruimte te besparen (zo hebben wij nu de keuze gemaakt voor een vouwpoort), en kregen we verschillende opties vlot in een offerte uitgewerkt. Kortom, we bevelen Van Klompenburg Hekwerken aan iedereen aan!

Prettig bedrijf

Mijn ervaring met van Klompenburg zijn positief. Interesse aangegeven op de website nav een zoek actie op Google. Vertegenwoordig Gerjan is volgens afspraak langs gekomen en de situatie besproken. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht met wat daarbinnen mogelijk is. Gerjan heeft alles goed uitgelegd en was erg geduldig want de offerte is 6/7 keer gewijzigd. Uiteindelijk een scherp voorstel gedaan en na het bezoeken van de fabriek en showroom de beslissing genomen na een goed gevoel om ons hekwerk bij van Klompenburg te bestellen.

De Rietkraag 11

8082 AA Eiburg