Prettig bedrijf

Mijn ervaring met van Klompenburg zijn positief. Interesse aangegeven op de website nav een zoek actie op Google. Vertegenwoordig Gerjan is volgens afspraak langs gekomen en de situatie besproken. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht met wat daarbinnen mogelijk is. Gerjan heeft alles goed uitgelegd en was erg geduldig want de offerte is 6/7 keer gewijzigd. Uiteindelijk een scherp voorstel gedaan en na het bezoeken van de fabriek en showroom de beslissing genomen na een goed gevoel om ons hekwerk bij van Klompenburg te bestellen.

Prachtige toegangs poort, fijn bedrijf om mee te werken.

Wij hebben bij Klompenburg een vouwpoort laten ontwerpen en realiseren. Fijn traject geweest waarbij we zowel in het offerte traject als ook de daadwerkelijke realisatie goed geholpen zijn. Het eind resultaat mag er wezen!

Bijzonder ambachtelijk bedrijf

Gisteren een bezoek gebracht aan de van Klompenburg, goed ontvangst en service! Door te laten kijken in de “werkplaats” was er direct een vertrouwen. Een mooie aanbieding dus onze toegangspoort gekocht!

Deze week 2 camera’s laten monteren. Na uitgebreid advies, was de keuze niet moeilijk meer. Zeer vakkundig gemonteerd en alles heel schoon achtergelaten.

Zoals afgesproken werk keurig afgeleverd en na overleg binnen 2weken hek hoger gezet ,keurig gewerkt ,goede communicatie en netjes gewerkt..ZEER TEVREDEN. LAATSTE PLOEG FANTASTISCH WERK OPGELEVERD EN KEURIG OPGERUIMD STAAT ALS EEN HUIS

Keurig netjes gemaakt en gemonteerd, meer dan tevreden.

Bij de verkoop zeer behulpzaam en goed advies, gemaakte afspraken keurig nagekomen. Poort functioneert zoals je verwacht (probleemloos) de afwerking en montage is fantastisch. Prijs en kwaliteit perfect. Een toevoeging voor ons huis en echte aanrader.

Wij zijn super blij met ons mooie hek en beveiligingssysteem. We bedanken Maurits voor de moeite om naar ons huis langs te komen, om ter plaatsen nog even de maatvoering te controleren. Alle medewerkers die hier betrokken zijn geweest: Edward, Jan, Vincent, Nick en Johan.......bedankt !!!

Vakmanschap!

Wat ben ik superblij dat ik de samenweking met deze partij aan ben gegaan!!! Van begin af aan druipt de professionaliteit en vakmanschap er vanaf; de poort ziet er geweldig uit en ons hekwerk mag er ook zijn. Gerjan en het hele team, bedankt!

Precies de poort zoals we die voor ogen hadden!

Via een Google search kwam ik bij Van Klompenburg terecht. We hadden al meerdere bedrijven gesproken, maar het was het elke keer niet. Na een gesprek thuis en later op kantoor hebben we een poort samen gesteld en die is volledig naar onze wensen gemaakt. De communicatie en service was erg goed!

Fantastisch bedrijf

Fijn bedrijf om mee samen te werken, de communicatie verloopt goed wat altijd prettig is. Ik zou ze zeker bij iedereen aanraden.

Meer dan keurig bedrijf

De firma Klompenburg heeft bij ons recentelijk onze hekmotor en 8 veiligheidslijsten vervangen. Graag geven wij onze complimenten voor de wijze waarop technicus Marvin dit heeft uitgevoerd. * Vakkundige installatie * Uitstekende kennis van zaken * Prettig in de omgang Een echt visitekaartje voor jullie bedrijf. Wat ons tevens opviel, was de inrichting en uitstraling van zijn werkbus/werkplek. Al met al een een zeer positieve ervaring.

Top ervaring!

Top ervaring. Echt maatwerk. Alle afspraken zijn nagekomen. Daarnaast een prima service en goede communicatie. En vooral.... een prachtig resultaat!

Van eerste contact tot plaatsing een prettige, professionele ervaring.

Van het eerste gesprek waarin we verschillende opties besproken hebben voor een hek voor het huis en het extra bespreken van een hek halverwege de achtertuin tot het plaatsen van het hek in de achtertuin is alles top verlopen. De plaatsing ging snel en precies en het hek ziet er prachtig uit. We zijn heel tevreden.

Topservice!

Mijn hek staat als een huis. Geen inbreker die nu nog naar binnen komt. Handig met al die inbraken hier weer op het moment!

Het hekwerk is prima geleverd. Alles goed uit gewerkt en verkocht. Bedankt Edward en graag bedankt voor de mensen die het geplaatst hebbben

Vakwerk

Wij zijn heel blij met ons prachtige toegangspoort ! Het duurt even voor je in de planning staat, maar dan heb je ook wat!

Hard werkende mannen die netjes werk leveren

De mensen van Klompenburg zijn stuk voor stuk netjes en hard werkende mannen en vrouwen. Wij hebben een kleinschalige Dag&Vakantieopvang in huiskamer setting in Amersfoort. Voor ons buiten gebeuren heeft Klompenburg een prachtig hekwerk gezet met een sluis. Met hun diensten en de adequate werkwijze hadden wij in een mum van tijd een 100% veilge buitenplaats. Onze klanten zijn super trots op ons en wij natuurlijk op de mensen van Klompenburg.

Erg goede service en vriendelijk personeel

We hebben een groot hekwerk en drie poorten in verschillende formaten besteld bij Van Klompenburg. We hebben de service erg goed ervaren. Het personeel is erg vriendelijk. Ook de kwaliteit van het hekwerk is goed.

Goed vakwerk

Mooie poort geplaatst in 2 dagen mooi vakwerk betrouwbaar en vriendelijke mensen

Poorten zijn strak uitgelijnd en zwaar uitgevoerd waar nodig, oogt allemaal erg degelijk

Wij hebben twee poorten aangeschaft bij Klompenburg, een schuifpoort en dubbele sraaipoort. Het contact tussen klompenburg en ons verliep soepel en doelgericht. Hierdoor werden eventuele vragen snel beantwoord. De kwaliteit van de gebruikte onderdelen oogt zeer degelijk.

Zeer tevreden!!

Onze wensen zijn naar grote tevredenheid uitgevoerd, er is goed meegedacht en ook de levering en montage verliep spoedig en vakkundig. Wij zijn er erg blij mee!

Alles volgens afspraak, vakkundig en beleefd personeel en het resultaat is prachtig en voldoet aan al onze wensen.

Top kwaliteit met prima levertijden

Bij mijn zoektocht naar een poort, bleek dat de meeste kwaliteits bedrijven minimaal 6/8 mnd levertijd hadden. Los van de prima prijs, werd mijn poort binnen 2 maanden gemaakt en geïnstalleerd. Ben zeer tevreden met het eind resultaat.

Goede service en aardige mensen

Duidelijke afspraken en planning

helemaal top!

Goede service! Nette mannen die het geplaatst hebben. super bedankt!

De Rietkraag 11

8082 AA Eiburg