Goede service en aardige mensen

Duidelijke afspraken en planning

helemaal top!

Goede service! Nette mannen die het geplaatst hebben. super bedankt!

Goed advies, mooi ontwerp, goeie prijs, door vakmensen geïnstalleerd en hele goeie service

Fijne samenwerking met een perfecte service

Willem, Maurits en de mannen van Van Klompenburg ontzettend bedankt voor de fijne samenwerking. Zowel de nieuwe slagbomen als het up to date maken van onze camera installatie hebben jullie zeer vakkundig uitgevoerd. Bedankt!

Zeer tevreden over kwaliteit en samenwerking

Van Klompenburg heeft bij Schaap Holland het complete camerasysteem vervangen van analoge naar IP camera's. De bestaande coax konden we hergebruiken alleen werkte dat bij Schaap Holland niet. We hebben toen samen met van Klompenburg technici in 1 dag alle camera's (14 stuks) omgezet van coax naar UTP bekabeling. Een compliment waard voor samenwerking en oplossingsgericht denken.

Afspraak is afspraak en flexibel

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Onze ervaring, of het nu alarm, camera's of hekwerk is, afspraak is afspraak. O ja, de poorten zijn made in Holland!

Zorgvuldige service en een professionele aanpak.

Op de bonnefooi naar Elburg gereden. Een afspraak maken bleek wel gebruikelijk te zijn, desalniettemin werden we direct vriendelijke te woord gestaan. Na onze wensen voor een nieuwe toegangspoort te hebben doorgenomen is er nog een afspraak op locatie gemaakt om e.e.a. in te meten. Vervolgens hebben de montage teams het netjes geïnstalleerd. Ook tussen opdracht geven en daadwerkelijke montage waren nog enkele wijzigingen mogelijk. Al met al een prettige en professionele ervaring.

Fijn en professioneel bedrijf!

Fijne mensen die met je meedenken en met kennis van zaken!

Als kritische consument zeg ik "PERFECT" !!!

Met volle overtuiging wil ik van Klompenburg Hekwerken en Beveiliging B.V. aanbevelen aan eenieder die buitencamera's wil laten installeren !! Vandaag mijn beveiligings camera's laten installeren. Het kost een paar centen, maar daarvoor krijg je ook echt 'top kwaliteit en super professionaliteit'. Al mijn verwachtingen zijn meer dan overtroffen. De beide monteurs 'Chris en Erik' verdienen meer dan een pluim. Ze werken met heel hun ziel en zaligheid, super netjes en professioneel alsof het voor hun zelf is. Voor de drie buitencamera's werd vooraf middels een schouwing ter plekke 'goed doordacht' naar de meest optimale oplossing gezocht, waarbij onzichtbaarheid van de kabels en een minimum aan hak en breek werk het uitgangspunt is. Aan de buitengevels is er geen cm kabel te zien en ook binnen in het huis is alles keurig netjes, met het grootst mogelijke geduld ook onzichtbaar geïnstalleerd en afgewerkt. Tenslotte is de gehele installatie digitaal ingeregeld (inclusief de app) werd de recorder keurig in de meterkast geïnstalleerd en werd de installatie met geduldige uitleg en 100% functionerend aan mij opgeleverd. Ik heb twee woorden: GROTE KLASSE , SUPER BEDRIJF, SUPER MONTEURS, GEWELDIGE MENTALITEIT, HOOGSTE PROFESSIONALITEIT, ZEER KLANTVRIENDELIJK en HEEL BETROUWBAAR !!!

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van onze poort. De samenwerking en advisering met van Klompenburg hekwerk verliep vanaf het begin tot de afronding uitermate prettig. Zelfs toen ik zag, dat er toch nog iets niet helemaal waterpas was, werd dat alsnog binnen een paar dagen geregeld. Top!

Eindelijk een bedrijf dat z'n toezeggingen meer dan waarmaakt!

Wij hebben in 2020 door Van Klompenburg een door ons zelf ontworpen schuifpoort laten maken en plaatsen. We hebben ons breed georiënteerd op de markt van schuifpoorten en zijn uiteindelijk bij Van Klompenburg terechtgekomen. Al vanaf de eerste ontvangst op het kantoor in Elburg voelde dat goed aan. We hebben samen met Edward Visser de ideeën besproken en uitgewerkt en gaandeweg het traject weer iets aangepast en verbeterd. Ze denken actief met je mee en zijn heel open en transparant in hun communicatie. Uiteindelijk heeft e.e.a. geleid tot het definitieve ontwerp en daarna de realisatie. Gaandeweg de productie kregen wij steeds foto's toegestuurd van de werkzaamheden en zagen we onze schuifpoort langzaam 'groeien'. Tot het moment daar was dat de schuifpoort kon worden geplaatst. Ook dat ging heel zorgvuldig en met veel passie. Alle vrijkomende rommel werd aan het einde van de middag opgeruimd en stond daar een prachtig mooi hekwerk, helemaal passend bij ons huis en de omgeving. Door storingen in ons wifinetwerk ontstond daardoor soms een 'bug' in het systeem, maar dat werd binnen een uur opgelost. Ook daar loopt de communicatie zeer prettig. Inmiddels heeft ons hek vorig jaar zijn eerste onderhoudsbeurt gehad waardoor de schuifpoort steeds soepel blijft werken, in de warme zomer, maar ook in de koude winter. Binnenkort volgt weer de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Wij zijn zeer content met het eindresultaat en elke dag bij thuiskomst word ik blij van het zien van het hek en de automatische opening als ik aan kom rijden. Kortom, veel dank aan Van Klompenburg! Frank Joosten

Super snel gedaan

Top bedrijf !!

Voor de 2e maal hekwerk laten plaatsen door van Klompenburg , van offerte tot aan de montage alles tot in de puntjes top geregeld. Plaatsing door 2 zeer gemotiveerde monteurs Door het prachtige hekwerk heeft mijn woning een super aanzicht gekregen .

Geweldig mooi hek

Keurig geleverd, net personeel Hoge kwaliteit Goeie kwaliteit Sterk aan te raden

Prachtig aanbod met perfecte service

Ik zag op internet het mooiste schuinheid bij Klompenburg. Ze namen direct contact op en we hadden vlot een deal. Plaatsing en communicatie is perfect verlopen, ben supertevreden. Een paar kleine dingen worden met nazorg verholpen. Heel goed.

Een goed en eerlijk bedrijf om zaken mee te doen

Vanaf het begin goed contact gehad. Een bedrijf wat sterk is in z’n communicatie en wat z’n afspraken nakomt. Een mooi sterk en degelijke draai- en schuif poort hebben ze geleverd. Van Klompenburg is een aanrader om zaken mee te doen!

Netjes gewerkt en goed opgeleverd

De installatie ging voorspoedig en alles is netjes opgeleverd. Ook is het keurig netjes achter gelaten en de instructie over het gebruik was ook heel fijn.

Hekwerk geheel naar wens

Het hekwerk is prachtig aan de woning aangepast met de juiste kleur en identiek metselwerk. Een mooie aanvulling op onze woning. Fijn gesprek gehad om onze wensen kenbaar te maken we kregen goede adviezen. Het werd snel geleverd en geplaatst door vakmensen. En dit alles voor een eerlijke prijs.

Geleverd volgens afspraak. Degelijk en zeer gebruiksvriendelijk

Na vakkundig en eerlijk advies (geen overbodige opties), is mijn nieuwe alarmsysteem zeer netjes geïnstalleerd. Goede uitleg over de werking van het systeem in al zijn facetten. Nadat ik al een zeer tevreden klant was over het geleverde automatische hekwerk, nu ook zeer tevreden over mijn beveiligingssysteem. Ik beveel aan!

Hoge kwaliteit, goede mensen en top resultaat.

Vanaf de eerste intake denken ze goed mee in oplossingen en mogelijkheden. Eerlijke offerte, goede materialen en door vakkundige mensen geinstalleerd. Is een echte aanrader!

Snelle communicatie en een goed werkend systeem

In gesprek met van Klompenburg begrepen ze direct onze vraag en boden een mooi passend systeem dat voldoet aan onze wensen en aansluit bij de eerder geleverde systemen. Daarnaast is de manier van communiceren snel en efficiënt, kortom een fijne partner in beveiliging.

Fantastisch bedrijf, komen afspraken na en zijn flexibel en oplossingsgericht,

Samenwerken met je klant is essentieel om succesvolle dingen te bereiken, dat is nu wat mij zo aanspreekt bij van Klompenburg! Ze spreken dezelfde taal, komen met oplossingen maar geven ook de grenzen aan, heerlijk om samen te werken met deze club!

Heel goed!

Contact prettig. Uitvoering en realisatie conform afspraken. Tevreden over de kwaliteit!

Zeer goed!

Van Klompenburg heeft voor ons een schitterende inrijpoort gemaakt, goede service en communicatie en ook de details prima op orde! Een aanrader.

In goede samenwerking is er een mooie originele balustrade tot stand gekomen

Over en weer contact gehad tot er een bijzonder product gerealiseerd werd naar onze speciale wens. We zijn heel blij met het resultaat!

De Rietkraag 11

8082 AA Eiburg