Monteursteam 10 - Customerservice 5
Beste,
Tot aan het moment van plaatsing is alles soepel verlopen. Het contact om de afspraak te maken en de enorme klantvriendelijkheid van het monteursteam is prima, eigenlijk van grote klasse.
Maar dan....contact krijgen en een afspraak maken om een paneel wat niet werkt te repareren loopt op zijn zachts gezegd niet soepel.
Mijn ervaring is als volgt: Iedereen is ontzettend aardig en inlevend, het probleem zit vooral in het opvolgen van afspraken en toezeggingen.
"ik bel u binnen een half uur terug" om vervolgens niets meer te horen.
"Mijn collega die hier alles over weet is maandag terug, om 09;30 belt hij u op" om vervolgens niets meer te horen.
Dus bel ik om 16:00 uur uiteindelijk zelf op, "Tja meneer, het is zulk slecht weer dat we er niet aan toe zijn gekomen om u terug te bellen" om dan vervolgens geen antwoord te hebben op een vraag terwijl dat wel was toegezegd.
Nadat ik dit besproken heb met Dylan in het filiaal in Schiedam belt één van de 'kantoorcollega's' binnen 10 minuten op, ik kon op dat moment mijn telefoon niet opnemen. De mail die daarop volgde was helder, na overleg met Besolar denken wij een oplossing te hebben, het monteursteam neemt contact met u op. Dit mailtje is van 2 weken geleden. Vorige week heb ik per mail gevraagd of er al bekend is wanneer het monteursteam contact gaat opnemen. Nu, 1 week later heb ik hier nog geen reactie op ontvangen.
En dan jullie vraag: Zou je ons aanbevelen bij iemand anders?
Op basis van het monteursteam: Volmondig JA.
Op basis van customerservice: Helaas NEE (op dit moment)