Heb afgelopen donderdag mojn Mini Clubman opgehaald. Auto stond er super mooi bij. Bij thuiskomst kwam ik wel een behoorlijke slordigheid tegen. Er was afgesproken om een bumperbeschermer te plaatsen, deze zit niet in het midden. Dat vond ik wel erg slordig. Heeft diegene die hem.gemonteerd heeft ook wel kunnen zien. Is duidelijk zichtbaar met het blote oog. Beetje jammer en ga er vanuit dat dit nog opgelost wordt.
Beste Niels, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag lossen wij dit voor u op! Inmiddels hebben wij contact met u gehad en is er een afspraak gemaakt voor het juist plaatsen van de bumperbeschermer. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw Mini Clubman! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Bij de uitgebreide, grondige afleveringscontrole van mijn nieuwe Fiësta automaat, bleek dat er een kleine lekkage van de koppakking werd geconstateerd. Helaas betekende dat ik mijn 'nieuwe' auto dezelfde week nog twee dagen kwijt was, maar daarnaast kreeg ik daar een zo goed als nieuwe bolide voor terug, met een vervangen distributie- en oliepompriem! Dat allemaal zonder extra kosten en geheel ontzorgd, dat wil zeggen dat het halen en brengen van de auto werd verzorgd door Broekhuis Meppel.
Beste Martijn, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Ford Fiësta. Vervelend om te lezen dat er bij de aflevering controle een lekkage werd ontdekt en u nog even moest wachten totdat u in de nieuwe Fiësta mocht rijden. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is opgelost. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
We zijn zeer vriendelijk en goed geholpen door Merel. We kwamen eerst een proefrit maken met een Focus die uiteindelijk niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed. Merel heeft goed meegedacht over een alternatief die wel helemaal naar onze zin was. Omdat deze auto wat duurder uitviel hadden we bedenktijd nodig en ze bood ons een bon aan om lekker te gaan lunchen. Toen we daarna nog geen beslissing konden nemen had Merel daar alle begrip voor en ze gaf ons alle ruimte er rustig over na te denken. Uiteindelijk hebben we toch besloten de auto te kopen en we werden wederom bij de koop van de auto uitstekend geholpen. Alle vragen die we tussendoor hadden werden direct beantwoord. We zijn met een zeer positief gevoel met onze mooie nieuwe auto de garage uitgereden. Dikke pluim voor deze garage!
Beste Wil, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Merel. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Fijn geholpen met het kopen en verkopen van mijn auto
Bedankt Tiny, voor het delen van uw positie ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij het kopen en verkopen van uw auto. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Uitstekende service en klantvriendelijk bedrijf zowel bij aankoop van onze Ford als bij de servicebalie van de werkplaats. Bestellen van onderdelen is ook prima geregeld. Top!!!
Bedankt Marco, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Prettig contact en snel de koop geregeld. Fijn dat de auto nog voor de vakantie kon worden opgehaald.
Beste Jose, Bedankt dat onze service beoordeeld met een 10! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel rijplezier en een fijne vakantie. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Snel afspraak gemaakt, erg vriendelijke medewerkers, goede uileg nieuwe auto.
Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Meedenkend en zeer vriendelijk en behulpzaam en naderhand nog gebeld voor een andere nieuwe auto met meer opties en voor dezelfde prijs aangeboden. Super.
Beste Hennie, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Goede service, goed ontvangst, alles naar wens
Beste Bert, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Werd goed ontvangen met een bakje koffie. Dennis is een top gozer en neemt de tijd voor je. Goede uitleg over de auto die ik gekocht had.
Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
zeer goed behandeld
Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
zou +/_ 3 dagen na ondertekening van een koopcontract een nieuwe bevestiging krijgen met een aangepaste prijs (i.v.m..) inruil oude wagen ben nu 2 weken verder nog niets ontvangen Heb nog steeds niets gehoord over de afleverings datum. Wel wisten ze me te benaderen om mij een auto verz aan te smeren nee ik vind het een service van...NIETS. Begin spijt te krijgen dat ik het koopcontract heb ondertekend Nieuw Dordrecht 13 07 2023 bij deze wil ik mijn beoordeling van gisteren herroepen na een verhelderend gesprek vandaag. morgen kom ik mijn auto ophalen en is de kou uit de lucht en hoop ik nog veel veilige km,s te maken
Beste heer Buitendijk, Wij waarderen het enorm dat de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw eerdere review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. U bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Originele beoordeling
zou +/_ 3 dagen na ondertekening van een koopcontract een nieuwe bevestiging krijgen met een aangepaste prijs (i.v.m..) inruil oude wagen ben nu 2 weken verder nog niets ontvangen Heb nog steeds niets gehoord over de afleverings datum. Wel wisten ze me te benaderen om mij een auto verz aan te smeren nee ik vind het een service van...NIETS. Begin spijt te krijgen dat ik het koopcontract heb ondertekend
mooie auto gekocht met super service!
Bedankt Ramon, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Goede service, duidelijke communicatie, zorvuldig
Beste Nannet, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Broekhuis Meppel geeft je altijd een goed gevoel. Het personeel is klantvriendelijk en klantgericht en uitermate deskundig. De afspraken worden altijd nagekomen. Kortom: geweldig bedrijf
Bedankt Jan, voor deze mooie woorden! Wij staan graag voor u klaar! Hartelijke groeten, Broekhuis Ford Meppel
goede sfeer , omgang met klant enz enz...
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
door de verkoopster zijn wij goed geholpen bij de aankoop van de puma. gaf ons een goed gevoel.
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze collega. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Zeer attent en vriendelijke verkoopafdeling.
Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Voor de beurt van onze auto kunnen we altijd rekenen op goede service. We voelen ons thuis bij Broekhuis Meppel vanwege de persoonlijke benadering en fijne omgang.
Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaringen bij ons op de vestiging. Dit waarderen wij enorm! Wij staan de volgende keer graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
De service op zeg is prima. Maar ik kreeg een factuur die niet klopte. Vervanging van een aandrijfas, terwijl die aandrijfas een half jaartje geleden ook al was vervangen. Daarover gereclameerd en is alsnog gecorrigeerd. Vervelend dat ik de factuur goed moet controleren, vertrouwen is nu wel een beetje weg. Bovendien de vraagstelling in dit klanttevredenheid onderzoek is suggestief.
Beste heer Van Dijk, Bedankt dat u de moeite hebt genomen onze service te beoordelen. Helaas zijn wij niet scherp genoeg geweest u direct een juiste factuur te maken. Onze excuses daarvoor en dank dat u dit direct met ons hebt gedeeld zodat wij deze fout gelijk recht konden zetten. Graag zien wij u een volgende keer terug bij Broekhuis Meppel! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Aanschaf C max, Pieter een fijne verkoper. Redelijke inruilprijs gekregen voor mijn Cmax. Goede service auto aan huis gebracht ( Meppel_Deventer). Alleen jammer , volgens afspraak geen witte kentekenplaat bij de trekhaak. Tevens wordt er nog een afspraak gemaakt voor het verwijderen van twee kleine deukjes op locatie, verder zeer te vreden.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zullen graag weer voor u klaar staan wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Dik tevreden, ik ben al jaren klant en dat zegt genoeg.
Bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te zien dat u dik tevreden bent! Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Gezien de hoge rekening voor de onderhoudsbeurt, besef ik dat er handelingen zijn uitgevoerd die niet nodig waren. Dit is veroorzaakt doordat er telefonisch een aantal opties zijn doorgesproken, waar ik later van dacht dat er geen noodzaak voor was. Ik rijd ca. 8000 km per jaar. indien mij een offerte was toegestuurd met de opties en kosten wat dit voor mij zichtbaar geweest en had ik zaken niet uit laten voeren. Dit was een 60.000 km-beurt 31.500 km op de teller. Ook bij Broekhuis Ford Meppel hadden ze hierin kunnen meedenken.
Originele beoordeling
Gezien de hoge rekening voor de onderhoudsbeurt, besef ik dat er handelingen zijn uitgevoerd die niet nodig waren. Dit is veroorzaakt doordat er telefonisch een aantal opties zijn doorgesproken, waar ik later van dacht dat er geen noodzaak voor was. Ik rijd ca. 8000 km per jaar. indien mij een offerte was toegestuurd met de opties en kosten wat dit voor mij zichtbaar geweest en had ik zaken niet uit laten voeren. Dit was een 60.000 km-beurt 31.500 km op de teller. Ook bij Broekhuis Ford Meppel hadden ze hierin kunnen meedenken.
Eerlijk vriendelijk. Ik ben super geholpen! Tot de volgende keer.
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Op tijd gemeld ,dat er meer onderhoud nodig was met prijsopgave. Verrassend was het filmpje van de onderkant auto. Je kon zo alles heel goed zien. Alleen na 2 jaar de accu al stuk,dat klopt niet.waarschijnlijk had de auto te lang stilgestaan,toen deze aan mij verkocht werd. Nog geen reactie van Ford Nederland via Broekhuis
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Meppel
Ceintuurbaan 100
7941 LX Meppel
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.