ik kan nog geen juiste score geven, zie toelichting.
op 26-02-2021 heeft mijn Seat Ateca een grote onderhoudsbeurt gehad waaronder ook een navigatie update, deze update gaf problemen vertelde service adviseur Paul Stönner, na het bekijken van mijn rekening had ik wel voor een update betaalt, in overleg met Paul Stönner kreeg ik een tegoed per e-mail, wat betreft dit bedrag voor een volgende update.
Op 17-02-2022 mijn Seat Ateca voor een inspectieservice aangeboden en dit verhaal vertelt, service adviseur Jesse Veerman zou dit probleem oppakken en oplossen, toen ik mijn auto ophaalde kreeg ik te horen dat de update niet gedaan was, kreeg te horen dat Jesse Veerman een update had besteld, naderhand bleek dat deze update uit 2018 bleek te zijn, dus heeft deze update van mijn navigatie niet doorgevoerd, Jesse Veerman vind dit heel vervelend en begrijpt dit ook niet, heeft mij toegezegd dit uit te zoeken.
ik ben benieuwd en wacht dit in spanning af.
Verder ben ik zeer tevreden met mijn Seat Ateca.
met vriendelijke groeten Henk Zieleman
Op 25-04-2022 een gesprek gehad met Ricardo Stam, Manager Service Broekhuis Purmerend, dit was een goed gesprek en Ricardo begreep mijn probleem en dat ik mijn navigatie systeem in mijn Seat Ateca graag Up to Date wil houden, het is nu 2022 en de update die je nu koopt is van 2018 onbegrijpelijk. Ricardo vroeg aan mij hoe dit tijdelijk op te lossen dit kan door je telefoon aan te sluiten en dan te navigeren dit kost alleen MB’s, Ricardo deed mij een aanbod dit eenmalig te vergoeden, ik heb dit ondertussen op mijn rekening staan €240,00 toch hoop ik dat Seat Nederland een juiste update gaat uitbrengen.