Andere visie op service en kwaliteit van Broekhuis
We hadden de melding storing verkeersteken herkenning in beeld. Ik probeerde telefonisch een afspraak te maken en dit te combineren met een beurt. Na lang proberen uiteindelijk de afspraak online ingeplant. Incl de melding mtb de verkeersteken herkenning. Dit ook doorgegeven bij afgeven vd auto. Toen ik de SMS kreeg ging ik de auto halen. De medewerker ad balie gag aan dat de beurt was afgehandeld maar dat de camera niet werkt. Daardoor doet overigens niet alleen de verkeersteken herkenning het niet maar ook de lane asisit en de cruise control niet.
De auto os 3,6 jaar oud en heeft 30k km gereden. Of ik even 700,- wilde afrekenen.
Was niet gebeld over deze situatie.
Garantie of coulance regeling kon ik volgens de medw geen gebruik van maken. Het was immers niet heel gek dat zo'n camera na 3,5 jaar en 30k aan km's stuk gaat. Met de medewerker kunnen afspreken dat hij dit schriftelijk zou bevestigen. Deze afspraak is niet nagekomen. Overigens vind ik 1100 voor zo'n camera en dan nog 3 uur arbeidsloon een enorm bedrag.nooi verdienmodel voor Broekhuis denk ik dan maar. Zou het netjes hebben gevonden als de afspraak was nagekomen, ik vooraf geïnformeerd was, bevestig werd dat dit wel wat snel was voor zo'n defect en dat er mede daardoor coulance werd gegeven op product en arbeidsloon. Een kwestie van eerlijk zakendoen lijkt mij.
De klachth zal bij uitblijven van de afgesproken schriftelijke bevestiging van u eerder groter worden dan kleiner. Zowel tichting vw Nederland als richting zakenrelaties. Dit betreft overigens de auto van mijn vrouw. D Geeris G 943 LZ