VANAF HET 1E MOMENT EEN SUPER FIJNE KENNISMAKING MET EEN JONGE AUTO VERKOPER ! NIETS TEVEEL VOOR HEM OOK NOG EEN 12 UURTJE VAN HEM GEKREGEN UIT ZIJN EIGEN ZAK MET BELEG NOG WEL OOK VOOR MIJN ZOON WAS ER NOG EEN BOTERHAMMETJE OVER ! EN WE HADDEN NOG GEEN AUTO GEKOCHT SUPER KERELTJE SERVICE GERICHT KLANT OP DE 1E PLAATS , HEEEL ERG LETTERLIJK ,VOOR EN NA DE VERKOOP SUPER BLIJ MET HEM OH JA DAAN IS ZIJN NAAM RIJMT OOK NOG !! KORTOM SUPER BIJ BROEKHUIS EEN AUTO KOPEN EN DAT UIT ROTTERDAM VANDAAN ZO ZIJN ER HIER NIET VEEL VAN HOOR !! GA ZO DOOR
Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Alles was weer prima geregeld, niets op aan te merken.
Beste Dirk jan, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles weer volledig naar wens was geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
In de ochtend gebeld voor een proefrit aan huis. Dezelfde dag had ik de auto al in mijn bezit. Wat een geweldige service!
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Kim! Wij zijn blij te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Daan ( verkoper) heeft ons goed geholpen, nam rustig de tijd. Prettig persoon.
Bedankt Netty, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Daan. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Heel goed
Bedankt voor uw beoordeling! Het doet ons goed om te zien dat u heel goed geholpen bent bij ons op de vestiging. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
1e tel contact goed. 1e gesprek goed. Na koop aflevering matig. Ster in de ruit was niet gerepareerd. Mijn reactie ‘ hoe kan dat nou? ‘er wordt dan afgegeven op een collega die het vergeten heeft ‘ hij kan er niets aan doen, hij moet weer de slechte boodschap brengen. Ikzeg ‘ ik zit er nu mee’ . Verkoper geeft aan ‘ wees blij dat ik het zeg’ Niet te filmen deze twee opmerkingen. Ik vraag om de ruit bij mij aan te repareren, kan niet. Verkoper belt wel mer autotaalglas. Kost mij een retour Hengelo en tijd. Mijn vrouw was er bij en ook absoluut niet blij. Fouten kunnen gemaakt worden, het gaat er wel om hoe je het op lost en met welke bewoordingen.
Beste Gerard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat u de aflevering zo heeft ervaren. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om het nogmaals te bespreken, helaas hebben we u niet kunnen bereiken. Wij hebben u bij de aflevering het aanbod gedaan om de ster te laten repareren. Mocht u hiervan gebruik willen maken dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Geniaal zoals ik dat gewend ben van broekhuis rijssen. Je wordt er altijd vriendelijk en uitstekend geholpen.
Beste Angelien, Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Rijssen. Dat u altijd uitstekend wordt geholpen en u dit omschrijft als geniaal doet ons erg goed om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Eerlijk advies. Zeer vriendelijk personeel.
Bedankt Henk, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de service u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer en dan zullen we weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Goede service gehad. Duidelijk, netjes en correct. Keurig bedrijf met vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen.
Beste Reinier, Wij bedanken u voor deze mooie review. Dat u uw ervaring omschrijft als netjes en correct doet ons erg goed om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Ik ben uitstekend en vol overgave geholpen. Tot op heden zijn we bezig om alle puntjes af te werken, waarbij volledige medewerking wordt verleend. Eerste keer bij Broekhuis Rijssen tot nu toe prima service.
Beste Wim, Wij bedanken u voor het invullen van uw ervaring bij ons in Rijssen. Dat u uitstekend en vol overgave bent geholpen doet ons erg goed om te zien. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij ons op de vestiging en staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Je voelt je heel vertrouwd en hebt het gevoel dat je goed geholpen wordt
Beste Jan, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Fijn personeel
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u uitstekend geholpen bent bij ons in Rijssen. Bij een volgend bezoek staan wij weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Perfecte service!
Beste Michel, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat al uw wensen meer dan waar zijn gemaakt. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Goed geholpen door Daan. Konden goed communiceren en overleggen. Zeer tevreden hoe alles is verlopen!
Beste Benno en Sinie, Bedankt voor jullie complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn. De volgende keer staan we weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Goed geregeld elektrochemie leen fiets
Beste Dinand, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij zijn u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Auto werd thuis opgehaald en netjes afgeleverd. Bij het afleveren nog even kort de stand van zaken.
Beste Stephan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Plezierig
Bedankt Alfred, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u op een gezellige en plezierige manier geholpen bent vinden wij fijn om te zien, daar doen we het voor! Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Prettig gesprek mogen hebben al viel te toegevenlijk heid wel tegen
Beste Dick, Bedankt voor het prettige gespreken. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Bij broekhuis voel ik me thuis geen gezeur geen gedram altijd vriendelijk, en mee denkend . Nooit opdringerig.
Hartelijk bedankt Jan, voor uw bezoek en deze mooie review! We zijn erg blij om te zien dat u onze klantbeloftes ervaart bij ons op de vestiging, één daarvan is: We beloven u hoe dan ook te helpen. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Je weet dat Broekhuis een groot bedrijf is, maar daar merk je niets van als je in het filiaal van Broekhuis Peugeot/Opel te Rijssen komt. Geen afstandelijke sfeer, maar een warm welkom. Ook niet opdringerige verkopers. Prima
Bedankt Jelte, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat u zo'n warm welkom heeft gehad bij ons in Rijssen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
vlotte bediening en comunicartie
Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn blij dat u vlot geholpen bent bij ons op de vestiging. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Begin 2022 heb ik een elektrische Peugeot bij Broekhuis Rijssen gekocht (bouwjaar 2020 - +/- 6000km gereden). Direct heb ik een hele trubbelige start door problemen met de accu van de auto. Helaas worden deze problemen pas na herhaaldelijk aandringen van mij serieus genomen, onderkend en verholpen. Vervolgens is onlangs de aircopomp kapot gegaan - reparatiekosten €2000 (!). Wegens de grote reisafstand naar Rijssen heb ik besloten een lokale Peugeot-dealer te benaderen. Zij vragen naar de onderhoudsgeschiedenis van de auto om zo te bekijken of het mogelijk is om een coulanceregeling aan te vragen (gezien de grote/dure reparatie aan een hele jonge auto). Wat blijkt: de auto is door Broekhuis verkocht zonder onderhoudsgeschiedenis. Inmiddels wacht ik al bijna 6 weken op reactie vanuit Broekhuis om deze geschiedenis alsnog compleet te maken. Ik heb reeds veelvuldig gebeld om dit te bespreken - maar telkens kan niemand mij verder helpen. Ik krijg keer op keer te horen dat ik later terug gebeld zal worden, maar heb nog altijd geen telefoontje mogen ontvangen. Ik begrijp dat Broekhuis Rijssen niks kan veranderen aan de ‘pech’ die ik heb met deze auto, en dat in de vakantieperiode de reactiesnelheid vertraagd is, maar op deze manier ‘nazorg’ verlenen nadat je een dure auto hebt verkocht, vind ik zeer teleurstellend. Enige communicatie en ondersteuning, is het minste wat ik had verwacht. Dank Broekhuis. Door deze nalatigheid bestaat er voor mij geen mogelijkheid voor coulance bij een wederom dure reparatie aan een jonge auto.
Beste Elsemieke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u ons daarom bellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0548-542293 of [email protected] Update 8-9-2023: Helaas is het ons tot op heden nog niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Broekhuis is een garage waar ik altijd mijn lease-auto breng. De monteurs zijn vakkundig en de medewerkers achter de desk vriendelijk. Normaal gesproken een garage waar ik graag kom. Echter als mijn privé auto net een beurt heb gegeven en enkele dagen later vraag om de banden op velg even snel om te zetten, krijg ik daar weer een volle rekening voor van 45 euro. Natuurlijk alles kost geld, maar soms hoop je dat niet alles voor geld wordt gedaan. Als ik het volle pond betaal kan ik overal terecht, dus wat maakt broekhuis voor mij nu nog speciaal. Na vandaag zeker niets. Voor mij een gemiste kans en zeker geen herhaling.
Beste Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om dit te bespreken. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Afspraak gemaakt en alles prima uitgevoerd.Top
Beste Harry, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Van te voren kreeg ik een prijsopgave zodat ik wist waar ik aan toe was. Op de dag van afspraak regende het pijpenstelen en ik hoefde niet per leenfiets naar huis maar werd keurig met een auto gebracht en later weer gehaald. Klasse!
Bedankt Roel, voor u mooie beoordeling. Wat fijn dat u onze service zo heeft ervaren. We zien u graag de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen
Kalanderstraat 9
7461 JL Rijssen
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.