Zie hierboven
Bedankt voor uw mooie beoordeling Eva! Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Bedankt voor uw bezoek en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Wageningen
We zijn erg tevreden over het koopproces en hoe er meegedacht is met onze wensen over een 'nieuwe' occasion. De auto rijdt heerlijk en is keurig afgeleverd via Broekhuis Opel/Citroën/Peugeot Wageningen.
Beste Martien & Marilène, Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de service en het koopproces! Gefeliciteerd met jullie aankoop en geniet van jullie nieuwe auto en de fijne rijervaring! Graag tot de volgende keer dan staan we weer graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Wageningen
zoals boven omschreven.
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor dit mooie cijfer. Wat fijn te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Daar doen we het voor. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Wageningen
Intussen heeft Broekhuis contact met mij opgenomen over de beschreven situatie. Er is een nette oplossing geboden waar ik tevreden mee ben. Mijn onderstaande review wil ik daarom aanpassen, want over de verkoop en de auto zelf had ik geen klachten. Net als mijn eerdere bij Broekhuis gekochte auto's prima afgeleverd, evenals het onderhoud wat ik altijd bij deze garage laat doen.
Beste Carla, Fijn te lezen dat uw onvrede inmiddels is hersteld en dat u samen met onze collega tot een oplossing bent gekomen. We zijn blij dat u tevreden bent over uw aangekochte auto en wensen u veel veilige kilometers en veel rijplezier toe. Graag tot de volgende keer. We staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Originele beoordeling
Eind juli een Opel Crossland gekocht. Zo tevreden als ik ben over Broekhuis in mijn woonplaats (waar ik mijn vorige 2 occasions heb gekocht en onderhoud liet doen), moest ik nu helaas helemaal naar Wageningen omdat de occasion daar stond. Krap 5 weken na mijn aankoop ontvang ik een reclamemail van Broekhuis Wageningen. Leuke actie: bij aankoop van occasion het afleverpakket ad € 795,- gratis. Ik heb Broekhuis een bericht gestuurd met de vriendelijke vraag of ik hierin gecompenseerd kon worden (en dat hoefde echt niet voor het hele bedrag), aangezien ik slechts enkele weken daarvoor een occasion had gekocht voor een behoorlijk bedrag en ze me per slot van rekening hier zelf over benaderden. Na overleg kreeg ik het aanbod van een dinerbon ("dan kunt u in ieder geval lekker een hapje eten mevrouwtje"). Serieus?! Dit heb ik nooit eerder bij een bedrijf meegemaakt. Op mijn 2e mail nette mail, waarin ik mijn teleurstelling duidelijk maakte, is verder niet meer gereageerd. Ik voel me toch bekocht en dat vind ik heel jammer. Ik schrijf nooit reviews, maar wil dit delen zodat potentiële kopers weten hoe er met trouwe klanten wordt omgegaan door specifiek Broekhuis Wageningen. En dit weloverwogen kunnen meenemen in de keuze van het bedrijf waar men een aankoop gaat doen.
Heel fijn geholpen
Beste Ad, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Onze vorige auto 3 jaar geleden kwam ook bij Broekhuis vandaan. Door die positiviteit weer terug om onze huidige auto aan te kopen. Als er iets is, belletje of email en er is altijd een wederhoor en of oplossing. Dankzij onze verkoper Rafael snelle aankoop gedaan,hij hoorde onze wensen en toonde interesses in onze gezinssamenstelling. Hij rijd heerlijk !!! Kleinkinderen vinden hem ook gaaf alle 5 hahaha Ps...aankoop erna is ook een feit dus laat de vakantie maar komen.
Beste Patricia, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat al uw kleinkinderen het ook een gave auto vinden! Veel mooie kilometers en alvast een fijne vakantie. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Alles zoals afgesproken en netjes gebeld omdat er extra kosten bij kwamen ivm keuring.
Beste Jenneke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen bij Broekhuis Wageningen. Verkoper was zeer behulpzaam en denkt mee met de klant.
Bedankt Tries, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
prima verlopen
Wij bedanken u voor uw review en beoordeling! Dat u onze service als uitsteken heeft ervaren en alles prima is verlopen is voor ons erg fijn om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Alles was goed en professioneel geregeld. We hebben koffie gehad er was aandacht voor ons als klant. Als één puntje van kritiek mag uiten hadden ze da auto beter schoon moeten maken.
Beste Walter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. Wij staan een volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Auto gekocht 2 weken geleden, mooie auto, keurig afafgeleverd. Justin was heel helpzaam, had veel geduld om samen naar een goede auto te zoeken, en alle vragen zorgvuldig te beantwoorden.
Beste Elizabeth, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Justin. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Vriendelijke medewerkers hulpzaam
Beste Lisette, Bedankt voor het compliment en de mooie 10. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Zeer klantvriendelijk, positief, tot in de puntjes geregeld wat afgesproken was, kortom zeer tevreden!
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u het bezoek zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Afgelopen dinsdag belde ik Peugeot Wageningen maar eens om te horen wanneer de 2-jaarlijkse uitnodiging per email zou komen voor een bandenwissel. Zo was ik het jaren gewend van de Peugeot-garage Versteeg Buurman in Wageningen die inmiddels is overgegaan naar Broekhuis. Op zich vind ik het jammer dat Broekhuis deze service nu niet verleent. In eerste instantie had ik pas vanaf 30 mei een afspraak kunnen inplannen voor het verwisselen van de winterbanden. Dat had betekend dat ik de hele maand mei - met een grote kans op warm(er) weer - op winterbanden had moeten rijden, met het risico op een langere remweg en grotere slijtage. Peter Postma van Broekhuis Almere heeft de kwestie opgepakt en heeft voor mij een afspraak voor komende week kunnen inplannen. Dat waardeer ik.
Beste Joost, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. We zijn blij om te zien dat onze collega de kwestie goed heeft opgepakt en een afspraak voor u heeft gemaakt. Graag staan wij voor u klaar op de afgesproken dag, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Originele beoordeling
In voorgaande jaren kregen wij altijd 2x per jaar een berichtje van de Peugeot-garage (Versteeg Buurman) in Wageningen gestuurd dat het weer tijd was om de banden te laten wisselen. Dit voorjaar niets ontvangen. Vanochtend gebeld en ik kon pas vanaf 30 mei terecht voor de bandwissel. De toon aan de telefoon was nogal ongeïnteresseerd van 'tja dit jaar hebben we niets georganiseerd'. Hier spreekt een heel teleurgestelde trouwe klant.
Beste Joost, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Het is ons niet gelukt om u te spreken en zijn in afwachting van uw reactie. Wij zijn te bereiken via: 0317-414551 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
De auto was de zelfde dag nog klaar Tevreden ben ik er mee
Bedank voor deze mooie review. Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
auto gekocht en op heel korte termijn afgeleverd super bedrijf beveel het zeker aan
Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor uw aanbeveling. Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
we zijn gaan kijken naar opel crossland deal snel gesloten goed geholpen na twee weken konden we de auto ophalen compleet gekocht met afleverpakket van699 euro inclusief poetsen toen we de auto ophaalden bleek naar mijn mening de auto niet gepoetst ook aan gegeven werd gelijk een diner bon aangeboden maar heb hem toch zo meegenomen maar een paar dagen toch contact gehad met verkoper ik was het er toch niet mee eens want ik had wel betaald voor het poetsen dus zijn zijn voorstel was opnieuw laten poetsen op zijn kosten of dinerbon ik heb voor dinnerbon gekozen maar helaas nu ongeveer 4 weken later niks gekregen tussendoor steeds met mij appen ik moet hem alleen nog opsturen zelfs een foto van bon geappt naar mij maar helaas niks gekregen gaat mij niet om de bon maar om het idee dus wel snel verkopen maar achteraf iets waarmaken ho maar
Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0317-414551 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
De motorstoring werd blijkbaar verholpen door het resetten van de storing. Maar na twee dagen kreeg ik dezelfde melding en moet ik weer naar Wageningen rijden...
Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0317-414551 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Prima
Bedankt Ans, voor uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm! Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Op 11 dec 2023 zou mijn Peugeot onderhoud krijgen. Auto en sleutel gebracht zoals gebruikelijk. In de loop van de dag werd ik gebeld dat de auto nieuwe remblokken en schijven nodig had aan de voorzijde. Helaas was de auto pas de volgende dag klaar. Gezien het feit dat ik de volgende dag niet werd gebeld of het was gelukt heb ik Broekhuis proberen te bellen. Sinds de overgang naar broekhuis duurt het een eeuwigheid voordat je iemand aan de lijn krijgt. Aan een centrale telefoniste heb je niets die weet niet waar t over gaat. Al met al eindelijk iemand aan de lijn en kon ik de auto ophalen. Ik naar Wageningen en daar gaven ze aan dat mijn auto in Ede was gemaakt en daar stond. Ik kom uit Ede dus kon weer terug in de spits. In Ede aangekomen gaven ze aan dat de auto daar niet stond en dat ik maar moest gaan kijken in het andere filiaal in Wageningen. Na 1,5 uur rond te hebben gereden had ik mijn auto gevonden. Niemand had mij verteld dat deze in een andere werkplaats werd onderhouden. Ik heb ook sterk mijn twijfels waarom de 108 nadat deze is gekocht in filiaal Ede dec 2021 nu al blokken en schijven nodig had. De rekening was 1100,- Nadat ik mijn beklag had gedaan kon ik bij de volgende beurt 15% korting krijgen. Wat wordt dat dan 15% van bijna niets ? Is ook bijna niets ! Op basis van het bovenstaande heb ik spijt dat ik in aug 2022 een nieuwe 308 GT heb besteld die na meerdere uitstel van levering ook nog steeds niet is afgeleverd. Hij was in productie en zou eind nov worden afgeleverd 2023. Inmiddels is het bijna jan 2024 en wacht ik 16 maanden op een auto. Kortom de grootschaligheid van Broekhuis maakt alles kapot wat bij Versteeg Buurman Wageningen was opgebouwd. Slechte bereikbaarheid en communicatie en hoge onkosten aan een zeer jonge auto.
Beste, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0317-414551 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
De dealer bleek verplaatst te zijn van de ene kant van Wageningen naar helemaal de andere kant. Dat was mij niet bekend gemaakt. De oude plek was bij een bushalte, de nieuwe er ver vandaan. De receptie wist mij niet te vertellen, waar de dichtstbijzijnde bushalte is. Als het klaar was, zou ik worden gebeld. Dat is niet gebeurt. Toen ik net op tijd zelf belde, werd mij te verstaan gegeven, dat ik blij mocht zijn dat er iemand zou blijven. De werkplaats heeft haar werk naar behoren gedaan.
Beste Hans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest en bieden u ons excuus aan. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 4-1-2024: Helaas is het ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Zeer vriendelijk ontvangst de koffie staat altijd klaar en de service en kwaliteit staat bij Broekhuis altijd voor op.
Beste Leida, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Wageningen. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer en dan staat de koffie weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
De auto die ik heb gekocht moet de "afleverbeurt" nog hebben. Kan helaas pas 3 januari 2024. Wordt vervolgd.
Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u bent geslaagd voor een nieuwe auto bij ons in Wageningen. Alvast fijne aflevering gewenst en veel mooie kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Goede service.. klant vriendelijk. Mooie auto gekocht. We zijn dik tevreden!
Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Mark! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, dit waarderen wij enorm. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Prima service!
Beste Mariska, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen
Nude 44
6702 DM Wageningen
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.