Filters

10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
2

Schandalig

Op 11 dec 2023 zou mijn Peugeot onderhoud krijgen. Auto en sleutel gebracht zoals gebruikelijk. In de loop van de dag werd ik gebeld dat de auto nieuwe remblokken en schijven nodig had aan de voorzijde. Helaas was de auto pas de volgende dag klaar. Gezien het feit dat ik de volgende dag niet werd gebeld of het was gelukt heb ik Broekhuis proberen te bellen. Sinds de overgang naar broekhuis duurt het een eeuwigheid voordat je iemand aan de lijn krijgt. Aan een centrale telefoniste heb je niets die weet niet waar t over gaat. Al met al eindelijk iemand aan de lijn en kon ik de auto ophalen. Ik naar Wageningen en daar gaven ze aan dat mijn auto in Ede was gemaakt en daar stond. Ik kom uit Ede dus kon weer terug in de spits. In Ede aangekomen gaven ze aan dat de auto daar niet stond en dat ik maar moest gaan kijken in het andere filiaal in Wageningen. Na 1,5 uur rond te hebben gereden had ik mijn auto gevonden. Niemand had mij verteld dat deze in een andere werkplaats werd onderhouden. Ik heb ook sterk mijn twijfels waarom de 108 nadat deze is gekocht in filiaal Ede dec 2021 nu al blokken en schijven nodig had. De rekening was 1100,- Nadat ik mijn beklag had gedaan kon ik bij de volgende beurt 15% korting krijgen. Wat wordt dat dan 15% van bijna niets ? Is ook bijna niets ! Op basis van het bovenstaande heb ik spijt dat ik in aug 2022 een nieuwe 308 GT heb besteld die na meerdere uitstel van levering ook nog steeds niet is afgeleverd. Hij was in productie en zou eind nov worden afgeleverd 2023. Inmiddels is het bijna jan 2024 en wacht ik 16 maanden op een auto. Kortom de grootschaligheid van Broekhuis maakt alles kapot wat bij Versteeg Buurman Wageningen was opgebouwd. Slechte bereikbaarheid en communicatie en hoge onkosten aan een zeer jonge auto.

  • Aanbevelen? Nee
4

Matig

De dealer bleek verplaatst te zijn van de ene kant van Wageningen naar helemaal de andere kant. Dat was mij niet bekend gemaakt. De oude plek was bij een bushalte, de nieuwe er ver vandaan. De receptie wist mij niet te vertellen, waar de dichtstbijzijnde bushalte is. Als het klaar was, zou ik worden gebeld. Dat is niet gebeurt. Toen ik net op tijd zelf belde, werd mij te verstaan gegeven, dat ik blij mocht zijn dat er iemand zou blijven. De werkplaats heeft haar werk naar behoren gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Zeer vriendelijk ontvangst de koffie staat altijd klaar en de service en kwaliteit staat bij Broekhuis altijd voor op.

  • Aanbevelen? Ja
8

De transactie is nog niet afgerond

De auto die ik heb gekocht moet de "afleverbeurt" nog hebben. Kan helaas pas 3 januari 2024. Wordt vervolgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.. klant vriendelijk. Mooie auto gekocht. We zijn dik tevreden!

Goede service.. klant vriendelijk. Mooie auto gekocht. We zijn dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

onze ervaring wat heel goed, de Jongen ( Rafael & Maikel ) hadden ons blij verrast.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele fijne zaak waar je echt welkom bent

Een fijne zaak waar ze nakomen wat er is afgesproken en prettig personeel die goed weten waar ze het over hebben. Je krijgt duidelijke uitleg op je vragen en ze geven je het gevoel dat ze het fijn vinden dat je daar als klant welkom bent.

  • Aanbevelen? Ja
5

Het lijkt mij dat Broekhuis achterover leunt en het wel te geloven

Aflevering van mijn gloednieuwe Fort Fiesta kon beter: -Plastic afval van lag in de achterbak. -De matten voor de bestuurder en bijrijder lagen nog in de verpakking in de achterbak. -De garantiegegevens waren niet in het service boekje ingevuld. -De kentekenplaat achter was scheef op de auto gemonteerd. Bij het ophalen van de auto moesten de kentekenplaten nog gemonteerd worden. Het papierwerk lag niet klaar. De toegezegde prijs voor de ontbrekende reserveband moet ik nu nog krijgen. Het (toegezegde) onklaar maken van het afslaan van de motor bij stilstand is niet uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
9

uitstekend

Op een heel fijne manier geholpen met een goede sfeer om op terug te zien.

  • Aanbevelen? Ja
7

komen afspraken na

netjes behandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede behandeling

Prima hulp bij vragen en een goed antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Kleine beurt laten uitvoeren, prima geholpen en nadien een duidelijk overzicht ontvangen van de uitgevoerde werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
8

Eerlijke en professioneel advies bij aankoop tweede-hands auto

We waren op zoek naar een betrouwbare tweede-hands auto ter vervanging van een oude VW Golf met 250.000 km op de teller. Bij de proefrit bleek dat de Ford, die we op de website hadden zien staan, niet echt was wat we zochten. We rijden vaak naar het Verenigd Koninkrijk en we wilden iets robuuster en met meer power. Rafael heeft ons vervolgens goed geadviseerd en we rijden nu met veel plezier rond in Opel die voor ons als nieuw voelt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen door de verkoper met de aanschaf van een occasion

Duidelijke informatie over de garantie en dergelijke. Keurig afgeleverd met uitgebreide info over dashboard en snufjes.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Deskundig geholpen Fijne verkoper die alle tijd voor je neemt

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Erg vriendelijk geholpen door Raphael bij de aankoop en inruil van de auto. Alles snel geregeld en uitgelegd, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Goede ervaring. Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer aangenaam

Heb een Ford Focus gekocht. Personeel (Raphael) heeft me super goed geholpen met alle vragen etc.

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijk en behulpzaam na helaas afkeuren van mijn focus vanwege roetfilter problemen.

vriendelijk en behulpzaam na helaas afkeuren van mijn focus vanwege roetfilter problemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf, weer de perfecte auto aan ons verkocht.

Erg vriendelijk en professioneel aan een nieuwe auto geholpen. Onze 3e ford fiesta op rij. Service ook altijd top. Wij zijn erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima onderhoudsbeurt.

Tussen de fietsen zitten een paar hele matigen zonder versnelling en met terugtraprem. Fiets niet lekker van Wageningen naar Ede.

  • Aanbevelen? Ja
4

Disappointed

I purchased my (two year old) car two years ago from the Broekhuis (Peugeot). After the first year's service the car started having issues with losing power when accelerating. We took it to Broekhuis (Peugeot) again and they said nothing was found. Untill the second year service the car continued to have the same problem which also brought us to many dangerous situations on the highway. We recently brought the car for the second service at Broekhuis (Opel). The receptionist was kind and explained everything in english and the mechanic explained what was changed and we got a bike while the car was there. However, we never received a quote for the service and the repairs. The car was there for 5 days. When I specifically asked for it, they said it was "not a convenient time" so I did not know how much I would spend. Also, the problem is not fixed at all. So, we paid 260 euro for nothing. I called back to explain the situation and I was told I will be called for a new appointment but I received no call. All in all I am quite disappointed in Broekhuis and I think I would not recommend it.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima geregeld 8

Prettig geholpen door vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nude 44

6702 DM Wageningen

[email protected]

Over Broekhuis Opel/Citroën/Peugeot Wageningen

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.