Filters

10

Uitstekend

Kreeg de auto ook mee ondanks dat de betaling nog niet gelukt was, later op de avond direct betaald toen het geld binnen was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima denken mee

Goede service en prima geholpen met onderhoud. Denken mee

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer vriendelijke en duidelijkheid

duidelijke uitleg over wat er gedaan is en ook de auto gewassen afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

vriendelijk en behulpzaam en aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!!!

Luisteren wat je wilt en denken mee. En alles zeer snel geregeld. Echt ongelooflijk. Bedankt Marjon Wagenaar. We zijn echt heel erg blij!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot vriendelijk geholpen

Nieuwe GLA gekocht super tevreden mee dankzij Broekhuis Zwaag

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Onze Audi A3 van 10 jaar oud voor periodiek onderhoud incl APK laten servicen Prima ontvangst en afspraak Lekker tijdig klaar en de auto zag er weer keurig gewassen uit. Dank aan monteur Wagenaar en Pieter Mul en Anouk de Boer die het goed geregeld hadden

  • Aanbevelen? Ja
10

Als altijd, vriendelijk en "to the point".

Met de mensen van Broekhuis Zwaag, ook al via HERON, heb ik een echt persoonlijke band. Ik ben overtuigd van de professionele kennis en vaardigheden als garage bedrijf. Daarnaast is er een plezierige persoonlijke touche.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk, top service

In februari kreeg ik een motorstoring op de display gemeld. Het bleek de turbo te zijn. Ik had twee mogelijkheden: de storing verhelpen met een deelreparatie of de turbo in z'n geheel vervangen. Optie 1 redelijk goedkoop, maar niet structureel oplossend, dus op termijn duurkoop . Advies opgevolgd voor optie 2. Een flinke uitgave derhalve (€ 1800). Op 14 april stond in de planning een onderhoudsbeurt en mogelijk een reparatie aan de distributieketting. In 2015/2016 had ik ook problemen met deze storing, die toen verholpen is met gebruikmaking van coulanceregeling. De analyse wees uit dat de reparatie noodzakelijk was en samen opgeteld met onderhoudsbeurt, vervangen van twee banden en nog wat werkzaamheden zou het bedrag op zo'n €1600 tot €1700 komen. Kennelijk voelde servicebaliemedewerker Thijs mededogen, gelet op de recent uitgegeven kosten voor de turbo, dat hij voorstelde om te proberen de reparatie aan de distributieketting (deels) op te lossen met coulanceregeling. In afwachting van de uitkomst hiervan kon ik de auto weer ophalen om daarna weer een vervolgafspraak te maken. In tijdsbestek van een half uur was ik bij hem aan de balie en ik kreeg meteen de heugelijke mededeling dat coulanceregeling zou worden toegepast. Dus een behoorlijk reductie op de kosten. Omdat de auto in de laatste week van april ingezet zou worden voor een vakantiereis naar Italië werd door Thijs gezocht naar een mogelijkheid om toch nog voor deze trip de onderhoudsbeurt en reparatie uit te voeren. Dat is gelukt ondanks een overvolle agenda. Ik was daardoor de auto wel drie dagen kwijt, maar de auto was op tijd af. Vanzelfsprekend ben ik zeer te spreken over de manier waarop Thijs de zaak heeft aangepakt. Naar mijn mening staat hij standaard voor de klantgerichtheid van Broekhuis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Vriendelijk en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Altijd een luisterend oor. Beemsterboer was goed, Heron was goed en Broehuis is ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en duidelijk afgehandeld

Er wordt bij broekhuis vriendelijk gecommuniceerd. Duidelijk verteld wat er gedaan is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring - geweldige auto!

Vanaf eerste contact met bekwame verkoper tot wegrijden met de auto - alles ging zoals het was bedoeld en verwacht. En dan de auto …..VW ID.4 dat is een klasse apart. Wat een deugd om daar in te mogen rijden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes, vlot geholpen.

Goed geholpen. Vooraf prijs gehoord. Vriendelijke medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service

Je merkt dat de auto een beurt heeft gehad. De haal en breng service is top.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

en een lekkere koffie

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Zeer klantvriendelijk! Bijzondere en fijne ervaring om hier onze prachtige auto te mogen kopen! Marjon, bedankt voor je warme ontvangst en geweldige klantenservice!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service en goed overleg over de olieservicebeurt hoe of wat er moest gebeuren. Kon de auto weer snel ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Zoals verwacht: top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Ik word er iedere keer geweldig geholpen,vriendelijk personeel en weet dat mijn vw caddy daar in vertrouwde handen is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Nog eerder klaar dan gevraagd en de auto was ook nog schoongemaakt, blij mee

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte service en heel erg duur!

Inmiddels al een aantal keer bij broekhuis Zwaag het onderhoud/Reparatie laten doen en altijd is er wel wat. Vorig jaar kwam ik hier omdat de auto geen snelheid meer maakte en het motormangement lampje ging branden. Op vrijdagmiddag een afspraak gemaakt om 15:15 uur. Ik kwam In Corona tijd binnengelopen en een wachtruimte die overvol is, ik kon nog op een stoel rand zitten want verder waren alle plekken bezet. En dan maak je van te voren nog speciaal een afspraak. De koffiemachine was stuk dus iets te drinken zat er ook niet in. Na anderhalf uur gewacht te hebben kwam de servicemonteur eindelijk naar ons toe om te vertellen dat de monteur de storing uitgelezen heeft en denkt dat de turbo stuk is, maar hij wist het niet helemaal zeker. Het was al bijna 17 uur dus de mannen gingen naar huis en ik moest maar weer een nieuwe afspraak gaan maken. Ook wilde ze nog onderzoekskosten gaan rekenen terwijl de monteur geen eens zeker wist wat het probleem was. Uiteindelijk elders de auto laten repareren tot volle tevredenheid. Afgelopen maandag kwam ik bij Broekhuis Zwaag omdat de melding voor onderhoud/inspectie bij het starten van de auto verscheen. De auto heeft nog niet zo lang geleden onderhoud gehad dus deze melding klopte niet en zou eruit gehaald worden. Terwijl ik aan het wachten was komt de service monteur aangelopen om aan te geven dat het ABS Lampje ook gaat branden, en niet meer uit gaat. Hier was uiteraard geen tijd verder voor dus moest wederom een nieuwe afspraak maken. Toen ik maar Broekhuis reed had ik geen ABS lampje en dit is dus bij hen gebeurd (moedwillig gedaan) Bij de nieuwe afspraak zou de auto uitgelezen worden en zou besproken worden wat we hiermee zouden gaan doen. De auto heb ik donderdag gebracht en vrijdag werd ik gebeld door Anouk. Ze vertelde mij dat de auto bij het uitgelezen aangaf dat de rechtersensor stuk is, en dat dit €240 gaat kosten. Ze was onbeleefd, kortaf en zeer onprofessioneel door de telefoon! Geen aanrader.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Marowijne 53

1689 AR Zwaag

[email protected]

Over Broekhuis Audi/Volkswagen/SEAT/Škoda Zwaag

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.