Komt afspraken niet na
2 jaar geleden hebben we een nieuwe Ford Ecosport gekocht. Daarbij is gesproken over andere banden, we kochten all seisoen banden a 500 euro en over het slechte navigatie systeem. Geen probleem, bij onze volgende onderhoudsbeurt zouden we - gratis- een update krijgen. We zijn aan onze onderhoudsbeurt toe en maken een afspraak met de werkplaats en geven aan dat we een update voor onze navigatie zouden willen. Krijgen we te horen dat daarvoor betaald moet worden. Hoho, dat is niet afgesproken, dus bel ik de verkoper hierover. Die schiet uit z,n slof, de onderhoudsbeurt had ik met hem moeten afspreken. Nog ik of mijn vrouw waren hiervan op de hoogte, maar hij zij dat hij dat met de werkplaats zou bespreken. Om een land verhaal kort te houden, er stond op de rekening dat we zomerbanden hadden en er stond niets over een update. Dus maar weer bellen en uiteindelijk bleken wij toch all seisoen te hebben en dat de update niet is uitgevoerd. Komt nog bij, dat de auto, als service, opgehaald kon worden en weer teruggebracht zou worden. Ophalen tussen 10 en 12 uur terug uiterlijk om 17.00 uur. Worden we om 5 voor 5 gebeld dat het terugbrengen niet voor 5 uur kon plaats vinden maar in de loop van de avond. Dat kan helemaal niet, want ik had om 19.00 uur een afspraak staan waar ik auto dringend nodig had dan kon ik wel de brengauto die voor onze deur stond wel gebruiken. Hoezo gebruiken? Ik had er geen autosleutel van want die had de ophaler van onze auto meegenomen. Hoe je went of keert, om 19.00 uur staat onze auto voor onze deur. Zijn jullie nou helemaal ... dat is wel goed gekomen. Voorwat de update betreft worden we zo snel als mogelijk teruggebeld. Na een week vonden we het welletjes geen bericht slecht bericht, weer bellen maar update was niet uitgevoerd. Als een nieuwe auto komt kopen kan er van alles, maar als je er om komt, geven ze niet thuis. We voelen ons totaal in de maling genomen.