Filters

10

Goede service en doen wat ze zeggen te doen.

2e nieuwe auto die we bij Broekhuis Zwolle hebben gekocht. Fantastisch geholpen met het maken van de juiste keuze.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Goede persoonlijke benadering en service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Voor de vervanging van mijn bedrijfsbus klopte ik aan bij Broekhuis Zwolle aan. Hier erg snel geholpen toen door omstandigheden ik de bus sneller nodig had. De adviseurs staan je netjes te woord en hebben service hoog in het vaandel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke medewerkers en duidelijke afspraken

Ik ben netjes en goed geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Afspraken waren duidelijk en werden goed nagekomen. Erg vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik heb een vertrouwensband met personeel van Broekhuis

Bij de aankoop van mijn nieuwe Corsa ben ik heel goed begeleid door de verkoopster , heel tevreden over haar kwaliteiten. Ze schept vertrouwen is rustig en zoekt alles voor je uit.

  • Aanbevelen? Ja
4

Hier koop ik nooit weer een auto

Sinds de aanschaf van mijn auto, 4 maanden geleden, ben ik al twee keer bij Broekhuis en vier keer bij een andere garage geweest omdat er iets mankeerde aan de auto. Klantenservice is niet klantvriendelijk en denkt totaal niet met je mee. Liever lui dan moe lijkt het motto.

  • Aanbevelen? Nee
4

Geen medewerking bij garantiekwestie

Als consument werden we met de rug tegen de muur gezet mbt een garantiekwestie. Er werd totaal niet meegedacht. Doordat we de auto echt nodig hebben hadden we geen andere keuze dan de reparatie uit te laten voeren en de rekening onder protest te betalen. We hebben hier een vervelende ervaring aan over gehouden.

  • Aanbevelen? Nee
7

hooggespannen verwachting van dealer toch enigzins teleurgesteld.

Na aankoop vaneen opel bij de dealer,hoge verwachting van het eindresultaat bij aflevering. Een groot compliment aan de autoverkoopster Wianne. De wijze van communiceren was prettig. Helaas hebben wij en ook zij moeten ervaren dat afspraken, met, en verwachtingen van derden, niet altijd lopen zoals verwacht en afgesproken, waardoor er situaties onstaan die zij niet wou, en wij al helemaal niet. Nogmaals,respect voor Wianne, voor de manier van afhandeling van de meeste onvolkomenheden. We hopen dat we veel veilige km mogen gaan rijden met de opel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed

Top

  • Aanbevelen? Ja
6

Bitter zoet

Ik heb nu mijn 2e auto gekocht bij Robert in Zwolle. Een Fijne verkoper waar ik vertrouwen in heb,en dat is mij wel wat waard. Echter heb ik een paar keer geen goede ervaringen gehad bij de garage. Alles wordt wel opgelost maar toch moet je er weer achteraan bijvoorbeeld verkeerde banden op de vorige auto. Nu is de aflevering niet goed gegaan. Cruise werkt niet geen 25000 km beurt gehad en ster in de voorruit. Het is niet dat een aflevering niets kost hé. En de tijd die ik daarna erin steek + de ergernis. Dus Zoet van het tevreden zijn van de verkoop afdeling persoonlijk contact en bitterenasmaak van de garage.

  • Aanbevelen? Ja
7

Alles goed afgahandeld

Onderhoud en reparaties waren prima, evenals het telefonisch contact. Een min puntje bij de wielen (banden vervanging) zat er veel vet op de velgen die moelijk te verwijderen was en zwarte voetstappen in de camper!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service !

Personeel altijd aardig , hele goede service. Zeer tevreden over alles!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geadviseerd en geholpen

Prima geadviseerd door de medewerkster Broekhuis Zwolle. Alleen werd de aflevering een week later vanwege foutje in de planning. Ik denk dat Broekhuis een beetje te groot wordt en dat het lastig is om alles te overzien. De klant wordt een autokoper en niet meer. Het lokale, garage kent klant, gaat eraf. Als klant wil je gezien en erkend worden. Je geeft een groot bedrag uit, voor de garage is het peanuts. Nou moet ik zeggen dat de verkoopster het leuk maakte. Maar de rekenmeesters hebben het voor het zeggen. Als je bij Broekhuis een lampje komt verwisselen dan krijg je er werkloon overheen. Niet bij iedere garage, trouwens) Dat is jammer. Service zou wat beter kunnen, is mijn ervaring. Vervelend is ook dat een verzekeringverkoper belt om een verzekering 'aan te smeren', dat zou beter in het verkoopgesprek kunnen in plaats van later bellen. En als die verzekeringerkoper ook nog gezegd moet worden wat er onduidelijk is aan 'nee', wordt het wat vervelend

  • Aanbevelen? Ja
10

Een probleem in vloeiende lijn omgebogen naar een positief resultaat

De start-stop van mijn Fiat Ducato camper deed het soms wel en soms niet. Resetten hielp niet. Een nieuwe sensor was nodig maar niet direct beschikbaar. De sensor werd bestelt en afgesproken deze te monteren tijdens de APK . 13-06 naar Broekhuis voor de gewenste werkzaamheden. Helaas na enkele uren kreeg ik te horen dat de nieuwe sensor niet paste en overleg met Fiat Nederland nodig was. Maar ook de APK vanwege de sensor niet kon afgemeld. En op 17-06 verliep. Met de boodschap u hoort zo snel mogelijk van ons naar huis gereden. De volgende dag een telefoontje van Broekhuis. Na overleg met Fiat gaan we de sensor aanpassen. Een monteur van ons woont in uw woonplaats en komt morgen de camper ophalen en brengt hem weer bij u thuis. Geweldig Broekhuis Zwolle, dit is ondernemen zoals het hoort!

  • Aanbevelen? Ja
5

Matige ervaring door prijs en zoekraken van steun reservewiel.

Onze Mokka voor een jaarbeurt gebracht naar dit bedrijf. Ze bieden deze aan voor 275 euro. We hebben een standaard airco beurt er bij laten uitvoeren voor 130 euro. Vervolgens belden ze ivm de voorste remblokken, deze gingen nog ca 5 dkm mee. Hier mee ingestemd deze te vervangen voor de lieve prijs van bijna 300 euro. Samen met een luchtfilter en interieurfilter kwam het totaal op 900 euro. Hier hebben we niet mee ingestemd, 90 + 75 euro voor twee filters werd me echt te gortig. Vervolgens kwam ik er thuis achter, dat onder het reservewiel een kunstof steun ontbrak, die het wiel horizontaal ondersteund. Ze zijn dit vergeten terug te plaatsen, en konden het ook niet terugvi nden in de werkplaats. Zo slordig dit. Nu bestellen ze op hun kosten een nieuwe, maar voor mij is dit bij elkaar een beste teleurstelling. Geen bezoeken meer voor onderhoud bij Broekhuis Zwolle.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service zoals ik al jaren gewend ben.

Uitstekende service zoals ik al jaren gewend ben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige persoonlijke ervaring met passie en kennis van zaken

We gingen alleen even kijken nav een advertentie op internet. Door de persoonlijke oprechte inspanning van de verkoper waren we zo enthousiast dat verder kijken geen optie meer was. De deal was zo gesloten en daarna werd alles snel zoals afgesproken geregeld waarbij de verkoper ons op de hoogte hield middels berichten en foto's. Uniek. De aflevering ging precie zo. Heerlijk, het betaat dus nog.

  • Aanbevelen? Ja
6

Doorgestuurd door Broekhuis Fiat

Lastige afspraak, gebeld met Fiat en afspraak gemaakt waar ik op kon wachten. Vervolgens is afspraak doorgezet naar Opel i.v.m verbouwing bij Fiat. Maar ze wilden hem een paar dagen hebben. Op zaterdag krijg ik een SMS dat de monteur op maandag om 08:00 voor mij klaar stond. Ik had om 09:30 afgesproken. Onderhoud uitgevoerd maar er ging naar een paar dagen wel een lampje branden algemene foutmelding (kan altijd gebeuren). Normaal krijg je dan bij de Fiat nog een leuk presentje maar dat geldt blijkbaar niet als de Opel het over neemt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Very good service & pleasant experience!

Had a smooth & friendly Car buying experience with the Broekhuis team at Zwolle!

  • Aanbevelen? Ja
8

correct geholpen

correct, duidelijk en vriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima

Vriendelijk geholpen. En alles prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne mensen bij de receptie.

Goede service,houd de klant prima op de hoogte wat er gebeuren moet. En volgens mij ook niet te duur met reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer klantvriendelijke behandeling

Het contact (via de app en persoonlijk met de verkoopadviseur van Broekhuis was erg goed. Zij nam de tijd voor mij, nam alles zorgvuldig met mij door, afspraken werden nagekomen. Kortom, een heel klantvriendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Klantvriendelijke persoonlijke benadering van de heer Kat. Alle afspraken precies en correct nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen en klantvriendelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Nikolaus Ottostraat 1

8013 NG Zwolle

038-2050330

[email protected]

Over Broekhuis Opel Zwolle

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.