Niet helemaal tevreden
Ik heb sinds 20-3-2021 een Ford Kuga (besteld juli '20). Al vanaf dag 1 slecht op de hoogte gehouden van de leverproblemen. Heb zelf voortdurend moeten bellen, omdat niemand mij op de hoogte hield. Ford NL had mij een tankpas aangeboden en ook dit verliep heel stroef. Na een lange tijd werd mij eerst verteld dat de tankpas niet door zou gaan, toen was het ineens een lager bedrag dan beloofd. Hier kwam Broekhuis mij dan wel in tegemoet. Een tankpas met lagere waarde, maar het verschil kwam op mijn rekening. ten tijde van ontvangst waren al 2 maanden verstreken van de geldigheid van de pas.
Nu na iets meer dan 7 maanden, blijkt dat de gekozen kilometer bundel van 10k niet genoeg gaat zijn. Reden, een andere baan wat een stuk verder weg is. Na mij vraag, kan ik verhogen en wat kost dat, kreeg ik het volgende antwoord:
Dat kan, 5000 km x bedrag is totaal en ook nog eens met terugwerkende kracht. Dus dat slaat nergens op. Dan kan je beter achteraf betalen. Het aanbod na het zeggen dat ik een review zou plaatsen werd het niet veel beter. Dus bij deze. Mensen let goed op wat je kiest. Broekhuis zal je daarna niet verder helpen. Je hebt gewoon pech. Dus kijk vooral naar een lease maatschappij dat flexibeler is. ik snap dat naar beneden niet kan, maar omhoog dus ook niet. De auto rijdt prima, maar de service is niet helemaal top. De prijs voor de auto is wel goed. Maar ik raad ze niet voor 100% aan. Kijk eerst goed rond of anderen een betere service hebben of flexibeler zijn met het verhogen van de kilometrage.
Sorry, maar de tekst kon niet veel langer, anders had ik het beter uitgelegd.