dure wasbeurt
Ik heb mijn E-Up gebracht omdat die om onderhoud vroeg. Aan de telefoon heb ik gevraagd naar de inhoud en kosten van dit onderhoud. Verder dan nakijken voor € 182,= kwam de overigens vriendelijke dame niet. Wat me over de streep trok was een terugroepactie, altijd belangrijk.
Bij het ophalen krijg ik, naast de rekening, een inspectiedocument die bij het nakijken (thuis) aangeeft dat gecontroleerd werd of de lampen brandden en er een laadkabel aanwezig was. Deze lijsten worden ook bij de winteractie gebruikt die voor € 49,95 worden aangeboden. Alle kruisjes - op 1 na - waren OK (kan ook niet anders, er zit 3200km op sinds Jan 2021). De controleur had aangekruist dat er winderbanden onderzaten waarmee deze gemist had dat het All season banden zijn. Dat wat als niet OK was aangekruist was waarschijnlijk ook niet opgelost, ik heb het iig niet kunnen terugvinden.
Bij het betalen van de rekening vang ik nog op dat ik 15% korting had gekregen wat betekent dat ik eigenlijk € 215,= had moeten betalen. De auto was wel door de wasstraat gehaald maar de vloermatten waren onaangeraakt.
Dit klinkt allemaal wat zuur en dat is het ook, ik heb zelden zo'n beschamende ervaring opgelopen.