Alles weer top in orde na deze beurt

Auto was al een tijdje niet meer nagelopen. Er kwamen een aantal dingen aan het licht tijdens de onderhoudsbeurt. Hierover is netjes contact opgenomen en prijzen en opties doorgesproken voor akkoord en uitvoer. Uiteindelijk alles netjes afgehandeld

Ok, altijd tevreden

Twee kleine punten van kritiek Het is prettig dat de auto ook van binnen wordt schoongemaakt; de bagageruimte leek wel vergeten Op de checklist staat aangevinkt dat de klok op zomertijd is gezet, dat bleek niet het geval. Geen ramp maar zoiets geeft dan twijfel over de andere vinkjes. Tenslotte, de pluspas. Op zich een goed initiatief maar in mijn geval lastig met het onderdeel pechhulpdienst omdat mijn caravan niet mee mag doen waardoor ik voor pechhulpdienst op de anwb ben aangewezen.

Op deze manier wil je een auto kopen!

Bij Broekhuis Hengelo een Peugeot Rifter gekocht. 22000 km op de teller maar ziet er uit als nieuw. Geweldige service, snelle offerte van Frank Morren (mede hierdoor was hij de eerste keus) Lekkere koffie bij de proefrit en auto super netjes afgeleverd in Amsterdam. Een aanrader.

Vriendelijke mensen die goed naar je luisteren en duidelijke informatie geven.

Top service!

Een onderhoudsbeurt gehad bij Broekhuis Hengelo, goede service en fijne communicatie.

Ik geef een 10 voor de goede service.

Ik ben heel goed geholpen met de koop van een auto. De verkoper heeft ons goed voorgelicht over de nieuwe auto. En aflevering is heel goed gelukt. Wij zijn zeer tevreden.

Goed vriendelijk en deskunfig

Ik ben zelf woonachtig in zeist maar toch rij ik elke keer graag naar Hengelo toe voor een service beurt of apk. Is ruim 200 kilometer. De reden is voor de goede service en heb ik er graag voor over

Service niet optimaal.

Ben beter gewend bij Broekhuis Hengelo.

zeer goede service

Netjes gebeld en goede informatie omtrent de kosten en te vervangen onderdelen

Perfecte service.

Zeer tevreden.

Ik werd netjes ontvangen en kon koffie pakken In de tussentijd hebben de monteurs een service beurt aan mijn Peugeot 208 gegeven Nadien wilden ze de auto nog een wasbeurt geven maar helaas er stonden veel auto s voor Dus ik heb een tegoedbon gekregen,heel vriendelijk van hun Ik kan meer mensen deze garage aanbevelen

Behulpzaam en duidelijk.

Mijn ervaringen met Broekhuis Peugeot Hengelo zij altijd positief. Je wordt er altijd vriendelijk en prettig geholpen. Geven duidelijke adviezen en men levert kwaliteit.

vakmanschap en klantvriendelijkheid

receptie-medewerkers zijn attent, vriendelijk en stellen de juiste vragen. de monteurs zijn kundig. je wordt bijtijds geïnformeerd als er tijdens de (b.v.) "grote beurt" zaken naar voren komen die aandacht behoeven en de eventuele financiële consequenties daarvan. het is aan de klant daarin te beslissen.

Uitstekend as usual

Sinds lange tijd en 10+ Peugeots niets anders dan tevreden, behulpzaam en correct.

APK en Peugeot jaarbeurt,

Op naar de gratis lentebeurt daarna herfst en winterbeurt! Onderhoud is een must!! Advies om banden te vervangen voor de winter neem ik mee.

vlug en gericht

goed geholpen met het nodige avies

Prima servic

Mijn auto in onderhoud gehad. Kreeg keurig een telefoontje over mogelijke extra kosten. Dat vond ik heel netjes. Bovendien keurig gezorgd voor vervoer. De vorige keer was ook al top te noemen.

Geweldige dienstverlening en een goed advies

Bij Broekhuis Hengelo een elektrische bedrijfsauto gekocht. Martijn en Patrick stonden voor ons klaar met een duidelijk advies en kwamen gemaakte afspraken na.

Heel vriendelijke en goede service, zeer tevreden

Wij hadden Peugeot 2008 en, nu Peugeot 3008 gekocht heel prettig geholpen door Frank Morren een vriendelijke verkoper. Auto netjes afgeleverd, wij zijn zeer tevreden

Correct, professioneel en klantvriendelijk.

Broekhuis Hengelo valt in positieve zin op door hun professionaliteit, transparantie in kosten en klantvriendelijkheid.

Alles naar wens afgehandeld

Alles is volgens afspraak afgehandeld .

Vertrouwd

Alweer een auto gekocht bij Broekhuis. Vertrouwd en zeer netjes geholpen. Auto netjes afgeleverd.

Keurig gewerkt en goed contact

Fijn geholpen

Peugeot 3008 gekocht fijn geholpen door Gert Jan een rustige verkoper die de tijd voor je neemt zowel bij de koop als bij de aflevering. Auto zag er ook picobello uit bij de aflevering.

Wegtersweg 4

7556 BR Hengelo