Heel prettig geholpen

Heel prettig geholpen. Heel vriendelijk personeel

Uitstekende ervaringen!

Goed overleg over wat er moet gebeuren en na afloop is de auto ook nog gewassen!

Zeer prettig, professioneel en accuraat

Keurig gewassen de auto weer terug. Prima overleg wat er aan moest gebeuren

Heel vriendelijke en goede service

Klant vriendelijk en duidelijk

Professioneel en compleet

De koop van mijn auto is professioneel afgerond. Aan alle wensen is voldaan en de afspraken zijn prima verlopen.

Wij zijn zeer tevreden over Broekhuis

Wij hebben nu onze 2e auto gekocht bij Broekhuis Hengelo, Wij zijn heel tevreden hoe wij altijd worden geholpen en te woord worden gestaan. Ze zijn heel klantvriendelijk en als er problemen mochten zijn worden deze heel snel verholpen.

goed geholpen zoals altijd

plezierig

Plezierig en innovatief

Mijn ervaring met Broekhuis, Ben al geruime tijd klant, wordt altijd zeer netjes en vlot geholpen. Een afspraak voor onderhoud is zo geregeld, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, en mocht je toch vragen hebben dan hebben ze alle tijd. Dus wij zijn zeer tevreden!!

Service zoals het hoort

Wederom een goede ervaring met mijn Peugeot 2008. Jaarbeurt top uitgevoerd, auto gewassen en uitgezogen. Alles in goed overleg en op tijd gereed

Makkelijk om een afspraak te maken. Duidelijke info vooraf over de kosten. Werk goed uitgevoerd.

Prima service, goede communicatie

vriendelijk, zakelijk en correct

vriendelijk ontvangen, de onderhandeling ging zakelijk, weinig speelruimte. Bij aflevering correct en netjes auto afgeleverd, goede uitleg en medewerking bij de werking van allerlei knoppen en telefoon instellen.

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

gewoon goed geholpen

zoals gewoonlijk keurig geholpen met de jaarlijkse beurt ,en voel me gewoon thuis daar vriendelijk personeel.

Gewoon top!

Zeer prettig contact met de verkoper. Een prachtige auto, we zijn er erg blij mee.

terecht 5 sterren verdiend!

Goed, fijn en prettig contact met jullie medewerker Gert-Jan. Geen vraag was te gek of teveel. Zuinig zijn op zo'n waardevolle medewerker zou ik zeggen!

Toppresentatie

Geweldige ervaring. Voor de eerste keer contact met Broekhuis gehad. Alles was dik in orde. Goede deal en de aflevering was absoluut top. Op afspraak aan huis afgeleverd met een prachtig pakket. Enkele opleverpunten ook netjes opgelost. Het mag met recht een ‘Broekhuis auto’ genoemd worden. Het is al een merk op zich. Hopelijk gaan we de komende periode ook zorgeloos autorijden maar de presentatie van Broekhuis in Hengelo is meer dan uitstekend.

Prima contact, prima service, prima werk.

Zoals gewoonlijk is alles super verlopen.

Gewoon goed

De medewerkers van Broekhuis Hengelo doen wat ze beloven, komen de gemaakte afspreken na en verlenen een uitstekende service. Kortom, meer kan een tevreden Peugeot rijder niet verwachten.

ALLES GOED VERZORGD.

Alles in goed overleg hetgeen nodig is.

Wederom uitstekend

Netjes onderhoud gedaan. Goede service met een leenfiets. Netjes vooraf gebeld met wat er gebeuren moest/kon.

Top service.

Ik word altijd met een glimlach ontvangen bij de receptie. De garage medewerker (Peter heet hij geloof ik) waarmee ik heb gesproken heeft uitgebreide uitleg gegeven over de reparatie die hij heeft uitgevoerd. Toppers.

Uitstekende service.

Mijn 2008 voor een servicebeurt gebracht, er waren een paar punten van aanbeveling in goed overleg met mij geregeld.

Naar tevredenheid geholpen

Naar tevredenheid geholpen. verder geen bijzonderheden. Enige smetje was dat er geen instructieboekje in de auto was. Dat gaat tegenwoordig digitaal, maar dat wil ik niet. Zou in eerste instantie boekje kunnen kopen voor € 60,00. Te gek voor woorden, maar uiteindelijk toch gratis gekregen. Boekje zou toch standaard bij de auto moeten zijn.

Wegtersweg 4

7556 BR Hengelo